  • 21. Data: 2008-06-27 18:56:05
    Temat: Re: Odmowa przyjscia do pracy
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "Pawel" <b...@m...com> napisal w wiadomosci
    news:g42qnq$jdi$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Jako pracodawca zatrudniam kierowników po to bym nie musial za nich
    > martwic
    > sie tym, co jest w zakresie ich obowiazków. Rozliczam ich z rezultatów.
    > A kierownik to takie stanowisko, które nie tylko wyróznia sie wieksza
    > pensja, ale takze wieksza odpowiedzialnoscia za wykonywana prace.

    nie no pwnie, ale to nie kierownik trzyma lape na kasie, a najac zycie
    wlasciciel kureczek przykreca do minimum

  • 22. Data: 2008-06-27 20:26:42
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Jotte wrote:
    > W wiadomosci news:g42t2n$kve$2@news.onet.pl Marian

    > 1. Niektóre schorzenia moga sie ujawnic nagle i w postaci ostrej. Wielu
    > z nich nie mozna zdiagnozowac od razu i wówczas lekarz zwykle stosuje
    > leczenie objawowe + ew. orzeka niezdolnosc do pracy.

    Niektóre zas nie.

    > 2. A moze lepiej ujac to jako pewien rodzaj obrony koniecznej? ;)

    Obrony przed pracą?

    Mało milionów nierobów juz utrzymujemy w kraju?

  • 23. Data: 2008-06-27 21:06:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g43ie3$9mj$1@news.onet.pl Marian
    <m...@a...pl> pisze:

    > Niektóre zas nie.
    I na te się nagle nie zachorowuje, przecież to oczywiste.

    > Obrony przed pracą?
    > Mało milionów nierobów juz utrzymujemy w kraju?
    Nieroby to pół biedy.
    Utrzymujemy szkodników (znacznie więcej niż 560 ;))
    Tym się nie martwisz?

    --
    Jotte

  • 24. Data: 2008-06-27 21:07:17
    Od: "Easy" <e...@m...org>

    > Uzytkownik "Magda" <m...@o...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Moim zdaniem, kiepski z Ciebie kierownik skoro nie jestes przygotowana do
    > zapewnienia sprawnej i ciaglej pracy podleglej Ci placówki.

    ze wtrace swoje trzy grosze...skoro pracuje troje ludzi a dwoje jest na L4
    to co do tego ma zarzadzanie????

    E.

  • 25. Data: 2008-06-27 21:27:36
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Easy" <e...@m...org> pisze:

    > Uzytkownik "Pawel" <b...@m...com> napisal w wiadomosci

    > ze wtrace swoje trzy grosze...skoro pracuje troje ludzi a dwoje jest na L4
    > to co do tego ma zarzadzanie????

    Wiele, tylko że to na *WYŻSZYM* poziomie rżną głupów by ukryć *swoją*
    niekompetencje.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Czasem wzdrygam się na myśl, że mogę w sardynce ukąsić jakiegoś

  • 26. Data: 2008-06-28 12:06:44
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Magda pisze:

    > Jesli jutro nie przyjde do pracy (co jest zgodnie z grafikiem) to biuro
    > bedzie nieczynne i jako jego kierownik podobno odpowiem za to finansowo.
    > Czuje sie jak niewolnik :)

    Oddaj krew. Tego nie przeskoczy :D

  • 27. Data: 2008-06-28 14:12:57
    Od: Marian <m...@a...pl>

    PlaMa wrote:

    > Oddaj krew. Tego nie przeskoczy :D

    Kto tego nie przeskoczy?

  • 28. Data: 2008-06-28 21:26:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomosci news:g459gl$jp9$1@inews.gazeta.pl PlaMa
    <m...@w...pl> pisze:

    > Oddaj krew. Tego nie przeskoczy :D
    Przeskoczy.
    Przeczytaj dobrze rozporzadzenie:
    http://42.pl/u/Jla (szczególnie §12)
    i komentarze:
    http://42.pl/u/Jlc
    http://42.pl/u/Jlb

    --
    Jotte

  • 29. Data: 2008-06-29 19:31:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Nie można, bo nie ma potrzeby. Ale jeśli pracodawca każe przyjść, to
    > już nie jest dzień wolny, więc można wziąć urlop na żądanie.

    A ja na miejscu pracodawcy dałbym jej zwolnienie dyscyplinarne. Urlop na
    żadne nie jest prawem absolutnym, czyli są sytuacje kiedy nie można go
    brać, choćby formalnie można było.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 30. Data: 2008-06-29 20:02:57
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sun, 29 Jun 2008 21:31:23 +0200, Johnson napisał(a):

    > A ja na miejscu pracodawcy dałbym jej zwolnienie dyscyplinarne. Urlop na
    > żadne nie jest prawem absolutnym,

    raczej jest i na pewno dyscyplinarki za skorzystanie z niego dac nie mozna.
    znaczy dac pewnie mozna, ale potem cza bedzie odszczejkac w sadzie

    --
    marcin