eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOdmowa potwierdzenia zamknięcia konta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 8

  • 1. Data: 2004-03-27 18:56:48
    Temat: Odmowa potwierdzenia zamknięcia konta
    Od: "Martin Tupper" <m...@p...onet.pl>

    Przesylam kopie postu, jaki przeslalem na pl.biznes.banki.
    Jednak sprawa chyba jest bardziej ogolna, mam np pytanie, jak prawidlowo
    rozwiazac umowe z Cyfra+ , maja podpisany przeze mnie weksel - czy powinienem
    dostac jakies potwierdzenie jego zniszczenia?

    Witam

    Zamykałem dziś konta w PEKAO S.A. i na moją prośbę o wydanie potwierdzenia
    zamknięcia konta, dostałem odpowiedź, że potwierdzeń nie wydaje się.
    Co powinienem zrobić w takiej sytuacji? Bank ma w tej chwili umowę z moim
    podpisem, na podstawie którego może pobierać rozmaite opłaty, a ja nie mam
    formalnej możliwości obrony przed egzekwowaniem należności.
    Czy poinformować Urząd Ochrony Konsumenta czy może jakiś nadzór bankowy?

    Pozdrawiam
    Martin Tupper



    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 2. Data: 2004-03-27 20:22:01
    Temat: Re: Odmowa potwierdzenia zamknięcia konta
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Martin Tupper" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5a33.00002e71.4065ce6f@newsgate.onet.pl...

    Ja bym na piśmie wypowiedział im tę umowę i zażądał na kopii potwierdzenia
    przyjęcia oryginału.


  • 3. Data: 2004-03-27 22:20:25
    Temat: Re: Odmowa potwierdzenia zamknięcia konta
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > [ciach] maja podpisany przeze mnie weksel - czy powinienem
    > dostac jakies potwierdzenie jego zniszczenia?

    weksel powinni Ci oddac.


    > Zamykałem dziś konta w PEKAO S.A. i na moją prośbę o wydanie potwierdzenia
    > zamknięcia konta, dostałem odpowiedź, że potwierdzeń nie wydaje się.

    ten bank to jedena wielka sciema:P w pewnej malej miejscowosci nie wydaja
    nawet kopii umowy klientowi wymyslajac jakies bzdurne wymowki:) moj kolega
    do tej pory nie dostal, a ma tam konto kilka lat wiec dla tego banku takie
    bezprawne praktyki to pewnie norma. ja bym sobie jednak nie pozwolil:)


    > Co powinienem zrobić w takiej sytuacji?

    przeczytaj umowe i regulamin. tam pewnie jest napisane ze, wszystkie zmiany
    w umowie wymagaja formy pisemnej, a zamkniecie konta to takze zmiana w umowie.

    pozdr.
    marcin


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 4. Data: 2004-03-29 06:27:04
    Temat: Re: Odmowa potwierdzenia zamknięcia konta
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>


    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c44ts7$193$10@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Martin Tupper" <m...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:5a33.00002e71.4065ce6f@newsgate.onet.pl...
    >
    > Ja bym na piśmie wypowiedział im tę umowę i zażądał na kopii potwierdzenia
    > przyjęcia oryginału.
    >

    Znajac zycie obawiam sie ze nikt tego pisma nie przyjmie.

    Swego czasu bezskutecznie prosilem kobitke w tymze banku,
    o to by podpisala i przywalila pieczec na stanie
    konta, ktore owa kobitka mi wydrukowala.
    Z panika w oczach odmowila. Natomiast zapewniala
    ustnie, ze wszystko gra, ze dane na papierze
    od niej sa prawdziwe (ciekawa byla jej argumentacja:
    sa prawdziwe, bo sa z komputera ;).
    Tylko nie chciala biedaczka podpisac sie pod tym,
    co mowi.






    --
    Pozdrawiam
    WOJSAL



  • 5. Data: 2004-03-29 06:35:58
    Temat: Re: Odmowa potwierdzenia zamknięcia konta
    Od: LM <l...@p...onet.pl>


    > Zamykałem dziś konta w PEKAO S.A. i na moją prośbę o wydanie potwierdzenia
    > zamknięcia konta, dostałem odpowiedź, że potwierdzeń nie wydaje się.
    > Co powinienem zrobić w takiej sytuacji? Bank ma w tej chwili umowę z moim
    > podpisem, na podstawie którego może pobierać rozmaite opłaty, a ja nie mam
    > formalnej możliwości obrony przed egzekwowaniem należności.
    > Czy poinformować Urząd Ochrony Konsumenta czy może jakiś nadzór bankowy?

    tak a później - przynajmniej ja tak miałem - po 7 latach (bez
    jakiejkolwiek korespondencji z banku - dostałem wezwanie do uregulowania
    należności za prowadzenie konta - nie było to PEKAO ale ... ciśnienie mi
    podnieśli ...
    To tak gwoli ciekawostki
    Pozdrawiam


  • 6. Data: 2004-03-29 11:14:07
    Temat: Re: Odmowa potwierdzenia zamknięcia konta
    Od: Azazell <j...@g...pl>



    LM wrote:
    >
    >> Zamykałem dziś konta w PEKAO S.A. i na moją prośbę o wydanie
    >> potwierdzenia zamknięcia konta, dostałem odpowiedź, że potwierdzeń nie
    >> wydaje się.
    >> Co powinienem zrobić w takiej sytuacji? Bank ma w tej chwili umowę z
    >> moim podpisem, na podstawie którego może pobierać rozmaite opłaty, a
    >> ja nie mam formalnej możliwości obrony przed egzekwowaniem należności.
    >> Czy poinformować Urząd Ochrony Konsumenta czy może jakiś nadzór bankowy?
    >
    >
    > tak a później - przynajmniej ja tak miałem - po 7 latach (bez
    > jakiejkolwiek korespondencji z banku - dostałem wezwanie do uregulowania
    > należności za prowadzenie konta - nie było to PEKAO ale ... ciśnienie mi
    > podnieśli ...
    > To tak gwoli ciekawostki
    > Pozdrawiam

    też się spotkałem z podobnym numerem. PKOBP na pisemną prośbę zamroziło
    konto (co polegało na poprzestaniu pobierania opłat za prowadzenie). po
    dwóch latach okazało się, że zaprzestali tego tylko na trzy miesiące i
    przysłali wypowiedzenie umowy (ok - ruchów na rachunku przez dwa lata
    nie było) i żądanie spłacenia należności. na pytanie dlaczego nei były
    przysyłane wyciągi, skoro obciążali konto, odpowiedzieli półgębkiem, że
    opłata za prowadzenie konta to coś innego i nie jest to zmiana salda.
    Dziwne to takie dla mnie.
    --
    z pozdrowieniami
    Azazell

    - Na litość boską, królowo - zachrypiał - czyż ośmieliłbym się nalać
    damie wódki? To czysty spirytus.


  • 7. Data: 2004-03-29 13:02:09
    Temat: Re: Odmowa potwierdzenia zamknięcia konta
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>


    Użytkownik "Azazell" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:406804FF.3060003@gazeta.pl...
    > też się spotkałem z podobnym numerem. PKOBP na pisemną prośbę zamroziło
    > konto (co polegało na poprzestaniu pobierania opłat za prowadzenie). po
    > dwóch latach okazało się, że zaprzestali tego tylko na trzy miesiące i
    > przysłali wypowiedzenie umowy (ok - ruchów na rachunku przez dwa lata
    > nie było) i żądanie spłacenia należności. na pytanie dlaczego nei były
    > przysyłane wyciągi, skoro obciążali konto, odpowiedzieli półgębkiem, że
    > opłata za prowadzenie konta to coś innego i nie jest to zmiana salda.
    > Dziwne to takie dla mnie.
    > --
    > z pozdrowieniami
    > Azazell
    >
    > - Na litość boską, królowo - zachrypiał - czyż ośmieliłbym się nalać
    > damie wódki? To czysty spirytus.
    >

    Trzeba bylo sie powolac na art. 5 k.c. i odmowic. To bardzo piekny
    przepis:-)
    A cytat z Bulhakowa przepyszny:-)))


    --
    pozdrawiam:-) Marek



  • 8. Data: 2004-03-29 18:05:50
    Temat: Re: Odmowa potwierdzenia zamknięcia konta
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:c48flm$54u$1@inews.gazeta.pl...

    Idziesz do sekretariatu dyrektora oddziału i składasz na tzw. dzienniku
    podawczym. Sekretarka nawet się nie zastanowi i na kopii potwierdzi. Ja
    kilka razy tak robiłem, jak nie mogłem się dogadać. W piśmie możesz
    wspomnieć, że odmówiono Ci pokwitowania na sali obsługi, to przy okazji
    ktoś sprawdzi, czy mają obowiązek kwitować, czy nie.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1