  • 161. Data: 2009-07-02 21:06:21
    Temat: Re: Odmowa podania nazwy producenta
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    Baloo <b...@o...eu> napisali:
    > być, to trzeba zmienić. Uważam, że sprzedawca powinien mieć święte prawo
    > pokazywać płytki jedynie z odległości 1 metra i tylko od przodu.

    No to sie zgadzamy. Obowiazku kupowania u tego sprzedawcy nie ma.

  • 162. Data: 2009-07-02 21:18:11
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...com> napisał

    > No to sie zgadzamy. Obowiazku kupowania u tego sprzedawcy nie ma.

    Za to klient ma prawo "podkablować" go choćby do UOKiK.
    I sprawa jasna :)

  • 163. Data: 2009-07-02 21:18:58
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > Tylko, że to Ty nie łapiesz, a nie on. :>

    Tak, tak poklepcie się jeszcze po pleckach.
    W grupie zawsze raźniej wypisuje się głupoty ;-)

  • 164. Data: 2009-07-02 21:20:28
    Od: KRZYZAK <k...@k...com>

    spp <s...@o...pl> napisali:

    > Jakie to ma znaczenie?
    > W przypadku płytek psim obowiązkiem sprzedawcy jest przedstawić
    > odpowiednie atesty lub deklaracje zgodności z normą.

    I certyfikat na krzywizne banana. Koniecznie z pieczatka. Bez pieczatki
    niewazny.
    Z jaka norma?

  • 165. Data: 2009-07-02 21:25:00
    Od: to <t...@a...xyz>

    --
    cokolwiek

  • 166. Data: 2009-07-02 21:28:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    Baloo wrote:

    > Ot i kolejny dowód na to, że masz spaczone spojrzenie na pojęcie rynku i
    > relacji klient-sprzedawca.

    Przekonanie o tym, że dobry interes to taki, na którym obie strony
    zyskują, a nie każda próbuje cwaniacko wykorzystać drugą to spaczone
    spojrzenie? Gratuluje. :>

    > Skąd założenie, że jak ktoś chce
    > zaoszczędzić, to mają być z nim kłopoty?

    Ja nic takiego nie napisałem, po prostu nadal nic nie rozumiesz i
    wyciągasz błędne wnioski. Znudziło mi się prostować. Kto miał zrozumieć,
    ten zrozumiał.

    --
    cokolwiek

  • 167. Data: 2009-07-02 21:32:03
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał

    > Przekonanie o tym, że dobry interes to taki, na którym obie strony
    > zyskują, a nie każda próbuje cwaniacko wykorzystać drugą to spaczone
    > spojrzenie?

    Ale Ty nie piszesz o takiej sytuacji.
    Cały czas podkreślasz, ze klient ma być uczciwy, nie powinien sprawdzać i
    porównywać cen, nie wolno mu zadawać pytań, jeśli nie ma zamiaru kupować w
    tym sklepie. Jednym słowem pieprzysz jak w malignie. Ciekawe, że jakoś nie
    widzisz tej "cwaniakowatości" po stronie sprzedawcy dając mu prawo do
    ukrycia niewygodnych dla niego informacji. I tłumacząc go na końcu, że jak
    się klientowi nie podoba, to nie musi tam kupować. Moralność Kalego, ot co.
    To raz. A dwa jest takie, że jak świat światem (pomijając okres PRL) to
    sprzedawca jest dla klienta, a nie na odwrót ("klient nasz pan" znasz ten
    slogan?) Ty tego nie rozumiesz. Dlatego właśnie uważam, że masz spaczone
    pojęcie na zasady rządzące rynkiem.

    > Ja nic takiego nie napisałem

    To sobie do kurwy nędzy zajrzyj do swojego postu.
    Zresztą celowo podałem Twój własny cytat, żebyś nie musiał za dużo szukać.
    Jak widać nawet to nie pomogło.

  • 168. Data: 2009-07-02 21:34:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    Baloo wrote:

    > Nie musi. Pizzeria sama jest producentem konkretnego wyrobu, czyli pizzy
    > (nie ciasta do niej), a nie pośrednikiem w sprzedaży.

    Skąd to wiesz? Może wszystko robią sami, może tylko ciasto, a może w
    ogóle zamawiają gotowe produkty (zamrożone)?

    A jak kupujesz benzynę to pytasz z jakiej rafinerii pochodzi?

    --
    cokolwiek

  • 169. Data: 2009-07-02 21:36:41
    Od: to <t...@a...xyz>

    Baloo wrote:

    > To znaczy podać jego nazwę.

    To dlaczego nie napisano, że należy "podać nazwę producenta" tylko "podać
    określenie producenta"?

    Ale mniejsza o to, bardziej ciekawi mnie Twoja definicja producenta.
    Doczekam się jej wreszcie?

    --
    cokolwiek

  • 170. Data: 2009-07-02 21:38:26
    Od: to <t...@a...xyz>

    krys wrote:

    > Ciekawa jestewm, czy Ty zawsze kupujesz tylko to, co obejrzałeś w
    > pierwszym sklepie. Ja nie, i to pewnie jest nieetyczne, bo przeciez
    > obejrzane = kupione? Podobnie jak to, że jak kupuje kefir marki "Mleczna
    > Dolina", to patrzę, czy produkuje go SM Chełm, czy SM Kalisz, bo jeden
    > jest dobry, a drugi niekoniecznie.

    Przecież zupełnie nie o to chodzi... Pisałem już o tym z pięć razy...

    --
    cokolwiek