  • 11. Data: 2011-03-16 23:52:16
    Temat: Re: Odkupienie uzywanego oprogramowania ?
    Od: Piotr <m...@k...com>

    W dniu 17.03.2011 00:35, animka pisze:

    > Jak to? Nie jest sprzedawane? A ja wywaliłam tyle pieniędzy na Windows 7.

    Zapłaciłaś za zawarcie umowy (zwanej licencją) o korzystanie z utworu
    (programu komputerowego).

  • 12. Data: 2011-03-16 23:54:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/16/2011 6:35 PM, animka wrote:

    > Jak to? Nie jest sprzedawane? A ja wywaliłam tyle pieniędzy na Windows 7.

    o biedna
    po co bierzesz jak nie wiesz za co płacisz.

  • 13. Data: 2011-03-17 00:24:09
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-17 00:52, Piotr pisze:

    > Zapłaciłaś za zawarcie umowy (zwanej licencją) o korzystanie z utworu
    > (programu komputerowego).

    To tak jak prostytutce zapłacić. Ona też ma licencję.

    --
    animka

  • 14. Data: 2011-03-17 00:29:05
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-03-16 16:33, THX pisze:
    [..]
    > A co z softwarem, czy podobne ograniczenia to "radosna twórczość" producenta
    > softu lub może nawet jego P.H.??

    Radosna twórczość.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 15. Data: 2011-03-17 00:29:38
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-03-16 17:29, Piotr pisze:
    > Tyle, że kupujesz samochód, a nie licencje zawalającą na używanie samochodu.

    Nie ma czegoś takiego jak licencja zezwalająca na używanie.
    Ani samochodu ani programów.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 16. Data: 2011-03-17 00:30:13
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-03-16 23:36, Piotr pisze:
    > Na właśnie nie. Oprogramowanie to rzecz niematerialna. Wbrew powszechnej
    > opinii kupuje się licencje oraz ewentualnie nośnik z programem, a nie

    Idź stąd i wróć jak już się dokształcisz.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 17. Data: 2011-03-17 00:31:09
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-03-17 00:52, Piotr pisze:
    > Zapłaciłaś za zawarcie umowy (zwanej licencją) o korzystanie z utworu
    > (programu komputerowego).

    Bredzisz.
    Odejdź stąd zanim całkowicie się skompromitujesz.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 18. Data: 2011-03-17 00:52:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/16/2011 7:24 PM, animka wrote:

    > To tak jak prostytutce zapłacić. Ona też ma licencję.

    no mniej wiecej.

  • 19. Data: 2011-03-17 00:53:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/16/2011 7:31 PM, Arek wrote:

    > Bredzisz.
    > Odejdź stąd zanim całkowicie się skompromitujesz.

    zaraz bedzie nie na temat o wyroku niemieckiego sądu.

  • 20. Data: 2011-03-17 02:13:48
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-03-17 01:53, witek pisze:
    > zaraz bedzie nie na temat o wyroku niemieckiego sądu.

    Polskie też już były.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com