  • 1. Data: 2006-08-24 11:35:01
    Temat: Odkręcenie błędu
    Od: "Tomasz Kociszewski" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mam następujący problem.
    Poprzedni właściciel mojego mieszkania popełnił błąd w adresie. Dopisał do
    adresu "b", wobec czego adres to 46b/30. Poprzedni właściciel nie miał
    takiego oznaczenia na przydziale lokalowym, a chyba nawet nie był tam
    zameldowany. Spóldzielnia do swoich rozliczeń oznaczała tak klatkę schodową,
    ale faktycznie takiego adresu nie ma. Błąd wynikał prawdopodobnie z tego
    nieszczęsnego oznaczenia klatki schodowej (które zresztą zniknęło po jakimś
    czasie, zastąpione nowym, bez tego nieszczęsnego "b").
    Niemniej adres powinien wyglądać tak: 46/30.

    Mieszkanie mam 10 lat, a o istnieniu błędu dowiedziałem się jakieś 2-3 lata
    temu.

    Na marginesie: USC nie sprawdził czy taki lokal istnieje i zameldował mnie
    pod adresem, którego być nie powinno. Moja małżonka meldowana lat temu
    niespełna 2 ma już meldunek z prawidłowym adresem. Mieszkamy w tym samym
    mieszkaniu, a adresy mamy różne. Co więcej należeliśmy też do 2 różnych
    urzędów skarbowych :)

    Zostałem poproszony przez spółdzielnię o wyprostowanie sytuacji.
    I tu moje pytanie (a właściwie pytania):
    Do kogo mam się zwrócić o odkręcenie tego?
    Czy mam zmieniać akt notarialny? (Z poprzednim właścicielem zupełnie nie mam
    kontaktu).
    Sprawa dowodu osobistego jest nieistotna bo i tak zmieniam adres, ale lokal
    zostanie w moim posiadaniu.

  • 2. Data: 2006-08-24 12:13:53
    Temat: Re: Odkręcenie błędu
    Od: "zmarekz" <l...@w...pl>

    Urząd Miasta włąsciwy do miejsca zamieszkania - popytaj o osobę nadającą
    numerację domów

  • 3. Data: 2006-08-24 13:57:26
    Od: zynov <z...@g...pl>

    Tomasz Kociszewski napisał(a):
    > Mam następujący problem

    [cut]

    Alternatywy 4 to betka...

  • 4. Data: 2006-08-24 15:38:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "zmarekz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Urząd Miasta włąsciwy do miejsca zamieszkania - popytaj o osobę nadającą
    > numerację domów

    A jak już ją znajdzie, to co? Przecież on nie chce zmieniać numeru domu :-)

  • 5. Data: 2006-08-24 15:40:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kociszewski" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:eck2t5$m06$1@inews.gazeta.pl...

    Z grubsza rzecz biorąc są dwie możliwości. Albo nie zaprzątać sobie tym
    problemem głowy. W końcu do żadnej pomyłki dojść nie może. A jeśli już chcesz
    koniecznie to wyprostować, to udać się do Biura Ewidencji Ludności we właściwym
    urzędzie gminy/powiatu/miasta/dzielnicy i złożyć wniosek o zmianę adresu
    zameldowania wpisując w uzasadnieniem, że poprzedni jest omyłkowy.

  • 6. Data: 2006-08-24 23:19:20
    Od: "Tomasz Kociszewski" <k...@W...gazeta.pl>

    > Z grubsza rzecz biorąc są dwie możliwości. Albo nie zaprzątać sobie tym
    > problemem głowy. W końcu do żadnej pomyłki dojść nie może.

    Z takim zamiarem w sumie się noszę.

    Napisałem:
    "Sprawa dowodu osobistego jest nieistotna bo i tak zmieniam adres, ale lokal
    zostanie w moim posiadaniu."

    Nie chodzi o sprawy meldunkowe, tylko o notarialne.

  • 7. Data: 2006-08-24 23:40:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kociszewski" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Z punktu widzenia notariusza miejsce Twojego zameldowania ma znaczenie
    trzecioplanowe. Ważne, by nie było wątpliwości co do Twojej tożsamości i tyle.

  • 8. Data: 2006-08-25 05:26:49
    Od: "zmarekz" <l...@w...pl>

    To z nim porozmawiaj a może idzie to odkręcić ?

  • 9. Data: 2006-08-25 05:50:45
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał

    > Z punktu widzenia notariusza miejsce Twojego zameldowania ma znaczenie
    > trzecioplanowe. Ważne, by nie było wątpliwości co do Twojej tożsamości i
    tyle.

    Jemu chyba chodzi o opis położenia lokalu. W akcie notarialnym, w KW i w
    innych ewidencjach jest aders 46b/30, który nie ietnieje.