  • 21. Data: 2006-04-03 23:20:10
    Temat: Re: Odebrane prawo jazdy na rok
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Budzik [###b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj.###] napisał:

    Postaram się odpowiedzieć, bo przedmówcy w tym wątku jakoś trochę nie
    całkiem na temat zajęli stanowisko. Ale zaznaczam, że z prawem karnym
    wykonawczym to mam strasznie mało do czynienia, więc radził bym się
    skonsultować ewentualnie z adwokatem, jeśli na tym forum ktoś czegoś
    konstruktywnego nie napisze.

    Wydaje mi się, że pani prokurator się chyba myliła. Wyrok sądu jest
    prawomocny i obejmuje rok pozbawienia prawa do prowadzenia pojazdów.
    Jego ewentualna zmiana musiała by się odbyć na gruncie kodeksu karnego
    wykonawczego. Ale tam nie znalazłem takiej możliwości. Warunkowe
    przedterminowe zwolnienie z odbycia reszty kary dotyczy kary
    pozbawienia wolności i moim zdaniem nie ma zastosowania do środka
    karnego jakim jest zakaz prowadzenia pojazdów.

  • 22. Data: 2006-04-04 06:36:18
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a j...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No i znaczy to tylko tyle, że miał pecha. Jakaś granica musi być.

    oczywiscie masz racje, aczkolwiek zupełnie inna kwestia jest IMO błedne
    ustawienie tej granicy na takim samym poziomie dla rowerzystów i kierowców
    samochodów. Ale to juz temat na inna dyskusje.

    Jak dostać się zdalnie na komputer podłšczony do sieci Windows ?
    Udawaj drukarke.

  • 23. Data: 2006-04-04 06:36:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a r...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

> [...]
    > wykonawczym to mam strasznie mało do czynienia, więc radził bym się
    > skonsultować ewentualnie z adwokatem, jeśli na tym forum ktoś czegoś

    dzieki i za to - w koncu odpowiedz na moje pytanie :)))
    Co do kontaktu z adwokatem to juz nie moja decyzja ale podejrzewam ze
    bedzie ciezko - chłopak kiepsko zarabia i nie wiem czy bedzie go stac - ale
    sugestie przekaze - dzieki.

> [...]
    > pozbawienia wolności i moim zdaniem nie ma zastosowania do środka
    > karnego jakim jest zakaz prowadzenia pojazdów.

    Bałem sie ze pani prokurator tak mu powiedziała na odczepne - szkoda...
    Dzieki Robercie.

    Dyplomata potrafi powiedzieć "idŸ do diabła" w taki sposób,
    że właœciwie cieszysz się na tę wyprawę.

  • 24. Data: 2006-04-04 06:55:19
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    SQLwysyn <s...@s...pl> napisali:

    > To znaczy, że był juz nawalony jak stodoła ty relatywisto prawny.

    Buhahaha:))) 0,52 mozesz miec po 2-3 piwkach. Albo 0.9 nastepnego dnia po
    poludniu.
    Sa kraje gdzie sa dopuszczalne dawki 0,5, albo 0,8. Mysl troche!

    . KRZYZAK ############ UWAGA! ################.
    . Skierniewice ####################################.
    ......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl ..

  • 25. Data: 2006-04-04 07:03:19
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> napisali:

    > Jak cię ktoś walnie słabiej, a inny mocniej po gębie, to tego pierwszego
    > powinni wsadzić na krócej niż tego drugiego, czy może tak samo?

    A kolega rowerzysta w kogos walnal?

  • 26. Data: 2006-04-04 08:08:59
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Budzik porozsypywal nastepujace haczki:
    > oczywiscie masz racje, aczkolwiek zupełnie inna kwestia jest IMO błedne
    > ustawienie tej granicy na takim samym poziomie dla rowerzystów i kierowców
    > samochodów.
    Pewnie powinna byc inna granica dla rowerzystow jezdzacych po uliczkach
    osiedlowych a inna glownymi arteriami miasta. I inna dla kierowcow
    jezdzacymi po polach a inna po autostradach.
    A najprostsze, najbardziej sprawiedliwe rozwiazanie jest rownoczesnie
    najprostsze - granica 0%%. Nie bedzie wtedy dyskusji ze jeden mial 0.49
    a drugi 0.51
    > Ale to juz temat na inna dyskusje.
    Fakt
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 27. Data: 2006-04-04 19:45:18
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrne345r8.4tp.j.krzyzanowski@bilet.intercity.p
    l...

    > A kolega rowerzysta w kogos walnal?

    Jakbys nie zakumal, to objasniam - ta figura retoryczna to 'przenośnia' ...

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 28. Data: 2006-04-04 20:24:19
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Pani prokurator powiedziała podczas przesłuchania, ze bedzie mógł sie
    > ubiegac o zwrot PJ po pol roku. Czy to prawda?

    Nie. Nie ma takiej mozliwości - art. 84 par. 2 kk.
    Na szczęście.

  • 29. Data: 2006-04-04 20:25:39
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > pozbawienia wolności i moim zdaniem nie ma zastosowania do środka
    > karnego jakim jest zakaz prowadzenia pojazdów.

    A może by tak zacząć od kodeksu karnego? Art. 84 par. 1 i 2 kk.

  • 30. Data: 2006-04-05 14:17:18
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    SQLwysyn <s...@s...pl> napisali:

    > Jakbys nie zakumal, to objasniam - ta figura retoryczna to 'przenośnia' ...

    Zakumalem. Tylko nie zakumalem analogii.
    Piszesz o pobiciu, czyli ktos komus zrobil kuku. A komu zrobil kuku ten
    rowerzysta?

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .