  • 11. Data: 2011-08-23 12:17:05
    Temat: Re: Oddanie niedokończonego mieszkania
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    > "Xemun" <x...@g...com> schrieb im Newsbeitrag
    t.googlegroups.com...
    @l7g2000vbz.googlegroups.com...

    > Witam,
    > hmmm .... nie spodziewa3em sie, ?e zamiast odpowiedzi na pytanie
    > zostane tutaj obra?ony ... ale có? ... ka?da grupa dyskusyjna rz?dzi
    > sie swoimi prawami ... widaa pl.soc.prawo nie jest przyjazn? grup?.

    Sorry, obrazić nie chciałem, mimo użycia słowa "głupota". Gdybyś tylko
    trochę poczytał prasę to szybko byś się dowiedział, jak bardzo można ufać
    budowlańcom (ten termin Deweloper, to mnie do szału doprowadza).

    > @Andy
    > Nie przysz3o mi nawet do g3owy, ?e co? tak prostego jak zmierzenie
    > mieszkania mo?na wykonaa b3ednie i musze podczas odbioru mieszkania
    > mierzya mieszkanie i liczya ilo?a metrów kwadratowych. Zapisa3em jakie
    > usterki zauwa?y3em i licze, ?e zostan? naprawione. Zaskoczy3a mnie po
    > prostu informacja, ?e "zapomnieli" o dodatkowym kominie ... no tak ...
    > ja jestem g3upi, bo zaufa3em deweloperowi i kierownikowi budowy.

    O, to to !

    >Mo?e
    > jeszcze powinienem sprawdzaa grubo?a ?cian i stropów oraz sprawdzaa
    > materia3y, z których wszystko zosta3o wykonane ? Wtedy okaza3bym sie
    > wspania3ym i dobrym klientem zapewne, a ja g3upi po prostu podpisa3em
    > odbiór i teraz obwiniam ca3y ?wiat za to, ?e jestem tak bardzo g3upi.

    A żebys sie nie zdziwił, co by wyszło, gdybyś pomierzył...

  • 12. Data: 2011-08-23 12:23:51
    Od: Xemun <x...@g...com>

    On 23 Sie, 14:16, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > a jakie straty poniosłeś?
    >
    > konkretnie w liczbach.
    >
    > skute kafelku: złotych 100.
    > farba: złotych 5.
    >
    > itd.
    >
    > wymien, dodaj i to bedzie twoje odszkodowanie.

    @Witek
    Dzięki za odpowiedź :)

  • 13. Data: 2011-08-23 13:11:02
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-23 10:14:48 +0000, Xemun <x...@g...com> said:

    > A co ja zrobiłem źle ?

    Podpisałeś odbiór niegotowej rzeczy.
    Tak w skrócie.

    Teraz może się jeszcze okazać, że będą kłaść kable z prądem, rury z
    wodą i inne - wszak wciąż budują to mieszkanie...

    Dlatego pisałem, że jesteś klientem jak marzenie.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 14. Data: 2011-08-23 13:54:39
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-23 11:28:59 +0000, Xemun <x...@g...com> said:

    > Heh, podpisałem, bo mieszkanie jest w innym miejscu niż mieszkam i
    > urlop wziąłem by przyjechać po odbiór

    TO MIESZKANIE WCIĄŻ SIĘ BUDUJE.
    Przepraszam że krzyczę, ale wciąż gładko prześlizgujesz się nad tym faktem.

    > miszkanie odebrałem 5go sierpnia
    > mimo ciągle trwającej budowy,

    To jest problem, nie komin.

    --
    Bydlę

  • 15. Data: 2011-08-23 14:22:47
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 23 Sie, 13:28, Xemun <x...@g...com> wrote:
    > Heh, podpisałem, bo mieszkanie jest w innym miejscu niż mieszkam i
    > urlop wziąłem by przyjechać po odbiór, ale usterki zapisane zostały, o
    > kominie nie było ani słowa jednak.

    Chyba nie rozumiesz, co to oznacza ze podpisales odbior. W skrocie -
    oswiadczyles ze mieszkanie jest w porzadku i akceptujesz sposob w jaki
    zostalo wybudowane.

    --
    Regards
    Matt

  • 16. Data: 2011-08-23 15:29:33
    Od: "charwel (Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2011-08-23 16:22, Matt pisze:

    > Chyba nie rozumiesz, co to oznacza ze podpisales odbior. W skrocie -
    > oswiadczyles ze mieszkanie jest w porzadku i akceptujesz sposob w jaki
    > zostalo wybudowane.

    No nie jest to do końca prawda. Przy odbiorze jest protokół odbioru, w
    którym można zaznaczyć wszystkie ZAUWAŻONE niedoróbki.

    char
    wel

  • 17. Data: 2011-08-24 05:08:04
    Od: Xemun <x...@g...com>

    On 23 Sie, 15:11, Bydlę <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > wodą i inne - wszak wciąż budują to mieszkanie...
    >
    > Dlatego pisałem, że jesteś klientem jak marzenie.

    Witam,
    Tak źle nie jest, rury, kable i wszystko jest ... po prostu wyskoczyli
    z tym kominem, o którym zapomnieli wcześniej .... ale zrobią to tak
    czy inaczej, bo takie są przepisy i raczej nie da się tego obejść.
    Źle odebrałem Twoją wypowiedź jako sarkastyczną.

    Pozdrawiam
    Xemun

  • 18. Data: 2011-08-24 07:10:59
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-24 05:08:04 +0000, Xemun <x...@g...com> said:

    > Tak źle nie jest, rury, kable i wszystko jest ... po prostu wyskoczyli
    > z tym kominem, o którym zapomnieli wcześniej

    Co oznacza, że mogli zapomnieć o innych rzeczach - bo wciąż budują.

    > Źle odebrałem Twoją wypowiedź jako sarkastyczną.

    Dobrze odebrałeś - ta część była sarkastyczna.
    :-)))

    --
    Bydlę

  • 19. Data: 2011-08-24 08:11:10
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 23 Sie, 17:29, "charwel (Oo)==:::" <c...@g...pl> wrote:
    > No nie jest to do końca prawda. Przy odbiorze jest protokół odbioru, w
    > którym można zaznaczyć wszystkie ZAUWAŻONE niedoróbki.

    Racja, ale w tym wypadku to ciężko będzie zauważyć niedoróbki w
    jeszcze niewybudowanych częściach ;)

    --
    Regards
    Matt