  • 31. Data: 2015-11-23 13:11:33
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 listopada 2015 10:55:43 UTC+1 użytkownik Tomasz Kaczanowski
    napisał:
    > Albo coś w tym geście, bo przecież czas na zatrzymanie się, zmianę
    > kierowcy całkowicie powinien wyeliminować problem...
    Do tej pory nie miałem okazji w realu jechać trasą z odcinkowym mierzeniem ale ktoś
    wyżej pisze ze to może być i 6km więc na takiej odległości można spokojnie
    przekroczyć i kierowca w międzyczasie się zmieni.
    Bo na 1 km to trudno by było to fakt

  • 32. Data: 2015-11-23 14:06:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 23 listopada 2015 10:48:43 UTC+1 użytkownik J.F.
    napisał:
    >A tam kombinowanie od razu

    Wiem, ale wylecza :-)

    >Ktoś tam wyżej pisze ze te odcinki pomiarowe to i 6 km może być-
    >przecież całkiem realne jest że kierowca się zmienia na trasie.

    Jak sie zatrzyma, przesiadzie, to szansa na przekroczenie limitu mala.

    >Piszesz dwie rozprawy- dlaczego dwie skoro przewinienie było
    >jedno-przekroczenie prędkości.

    maz odpowieda ze moze on, a moze zona, zona podobnie, to mozna chyba
    oskarzyc i jego i zone.
    W dwoch osobnych sprawach.
    W jednej sad uzna meza winnego, a w drugiej zone :-)

    Choc chyba sprawy powinny byc polaczone ... ale jak nie beda ?

    J.

  • 33. Data: 2015-11-23 14:09:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-23 o 14:06, J.F. pisze:
    > maz odpowieda ze moze on, a moze zona, zona podobnie, to mozna chyba
    > oskarzyc i jego i zone.

    Nie może. Na pewno - on i żona.
    Albo nawet tylko jedno z nich - jeśli wskazanie ograniczy się do podania
    konkretnej godziny. Tylko że z faktu, że żona prowadziła o 13:17 nie
    wynika, że ona jechała przez cały odcinek.

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2015-11-23 14:19:21
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 22.11.2015 o 19:16, Kris pisze:
    > Odcinkowy pomiar prędkości- taki nowy wynalazek w Polsce.
    >
    > Moja Multipla wjeżdża w odcinek gdzie mierzą i wyjeżdża z tego odcinka. Niech to
    będzie 1km(ile jest normalnie?),
    > System stwierdza że Multipla przekroczyła. Trzeba(?) wskazać kierowce.
    > Ale pech chciał że na tym odcinku żona za kierownice zasiadła bo ja się źle
    poczułem. Jak wskazać winnego skoro nie wiem kto przekroczył?. Bo w ktőrym momencie
    było przekroczenie?- na 22m czy może na 995m?
    > Jak to wg Was wygląda?

    Proste: Wskazujesz tego, kto ma mniej punktów :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z ??????? - Białoruś)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 35. Data: 2015-11-23 14:31:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >konkretnej godziny. Tylko że z faktu, że żona prowadziła o 13:17 nie
    >wynika, że ona jechała przez cały odcinek.

    Wspoludzial ? Tez mozna wyleczyc, nawet jak grzywne podziela, to
    punktow nie :-)

    Ale sytuacja, ze sie przesiadaja w srodku odcinka i jeszcze
    przekraczaja predkosc jest IMO malo prawdopodobna.

    Predzej bedzie tak, ze zamienili sie gdzies okolo godziny 13-tej,
    gdzies miedzy Szczecinem a Krakowem, oboje tak zeznaja, ze zamiana
    byla, ale szczegolow nie pamietaja, zdjecie nic nie wyjasnia ... i co
    wtedy powiesz na moj scenariusz ?
    Wypisac dwa wnioski o ukaranie zaden problem. Sad je przyjmie, moze
    nawet dwoch roznych sedziow wyznaczy. I co dalej ?

    J.

  • 36. Data: 2015-11-23 14:36:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-23 o 14:31, J.F. pisze:

> [...]
    > nie :-)
    >
    > Ale sytuacja, ze sie przesiadaja w srodku odcinka i jeszcze przekraczaja

    Prawdopodobieństwo nie ma znaczenia. Ważne, że jest to możliwe.

    (ciach nieistotne).

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2015-11-23 14:45:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Obawiam się, ze właśnie wymyśliłeś dziurę w tym systemie. B, nawet jeśli
    > na zdjęciu na starcie i na mecie wdziać Ciebie, to jak dowieźć, ze po
    > drodze nie zatrzymałeś się, nie wpuściłeś przechodnia (bo nie widać
    > pasażera w samochodzie), który jednak wysiadł przed metą i go nie ma.

    Po czasie przejazdu za dany odcinek.

    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2015-11-23 16:08:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-11-15 o 08:21, Big Jack pisze:

    > Rok z okładem na p.m.s. pisałem jak sobie zrobić jaja
    > http://www.grupy.v10.pl/Zrob,cie,sobie,jEjE,z,pomiEr
    u,odcinkowego,1,2581868,2014_05.html

    > Można oczywiście jescze bardziej pokombinować, wcześniejszy wyjazd, niż
    > wjazd, etc. Jest trochę możliwości.

    No ale Twój pomysł ma kilka wad:
    1) Co będzie, jak to przekładanie tablic zauważy ktoś i powiadomi
    odpowiednie służby, które uznają, że pewnie masz zamiar co najmniej
    zamach na prezydenta dokonać?

    2) Nie znam systemu, no ale musi być tam jakieś zabezpieczenie przed
    takimi głupotami. W ostateczności ktoś popatrzy na zdjęcia i odczyta
    nalepkę z szyby :-)

  • 39. Data: 2015-11-23 16:09:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-11-15 o 10:48, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Dwie rozprawy i dwa razy po 500 zl plus punkty was szybko wylecza z
    > kombinowania :-)

    Nie ma sądu, który skażę w takim wypadku którąkolwiek osobę.

  • 40. Data: 2015-11-23 16:11:55
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
    oglegroups.com...

    > Nie ma sądu, który skażę w takim wypadku którąkolwiek osobę.

    jeszcze nie

    za dwa tygodnie sady zostana rozwiazane, a mandaty beda wystawiac
    urzednicy w ramach decyzji administracyjnej.