  • 51. Data: 2008-01-27 13:24:57
    Temat: Re: Odbieranie pism na poczcie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    AmtoPm pisze:

    > Tristan Ci dyskretnie zwrócił uwagę na Twój poziom, ja Ci zwróciłem...

    Twierdzisz że nieinteligencja się sumuje?
    Wypowiedź dwóch osobników o niedużej inteligencji staje się "mądrzejsza"
    gdy wygłoszą ją razem?

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 52. Data: 2008-01-27 15:38:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fnhr60$dnc$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Można też anonimowo napaść na pocztę
    [cut]
    Można też być normalnym...

    --
    Jotte

  • 53. Data: 2008-01-27 15:39:39
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fnhva4$pfo$2@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Nie wygrasz :)
    > A jakbym się jednak mylił, to przyjdź tu i sie pochwal.
    Straszny z ciebie ryzykant...

    --
    Jotte

  • 54. Data: 2008-01-27 15:42:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    .googlegroups.com
    AmtoPm <a...@g...com> pisze:

    > Krótko mówiąc okazało się że Johnson to cienias...
    Dawno wiadomo...

    > jak nie ma
    > argumentów to prawi na poziomie piaskownicy :)
    Johnson sam zabija własne racje, nawet kiedy je ma.
    A czasem ma.
    Dziwny człek...

    --
    Jotte

  • 55. Data: 2008-01-27 17:17:26
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Bardzo się mylisz.
    Jeżeli chcesz, to możesz zamówić dłuższe przechowywanie, i nawet jest pozycja w
    cenniku.
    JaC

    -----

  • 56. Data: 2008-01-27 23:57:57
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 26 styczeń 2008 22:23
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fng8oh$pcj$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Po prostu poczta jest od doręczenia przesyłek, a nie od od ich
    > przechowywania. Doręczają przy najbliższej okazji.

    A w razie niemożności doręczenia przechowują 2 tygodnie, prawda? Więc skoro
    on nie odebrał, to nie można doręczyć i należy przechować.

    A co, jak dostanie 200 paczek jednego dnia. I będzie schorowaną staruszką,
    która tego nie umie unieść? Nie może se odbierać po kilka paczek, etapami?

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 57. Data: 2008-01-28 00:11:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 27.01.2008 Tristan <n...@s...pl> napisał/a:
    > A co, jak dostanie 200 paczek jednego dnia. I będzie schorowaną staruszką,

    A to być może wasza matka!

    PNMSP,

    --
    Marcin

  • 58. Data: 2008-01-28 00:21:02
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 28 styczeń 2008 01:11
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <v...@z...router>):

    (sprawdzić czy nie ksiądz)

    MSP,ANC

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 59. Data: 2008-01-28 00:23:15
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 26 styczeń 2008 21:27
    (autor leon
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <o...@j...telgam.pl>):

    > sorki ale placenie za kilka tysiecy za polise ktora sie nie widzialo na
    > oczy
    > nie jest chyba zbyt rozsadne

    A skąd wiesz, że nie widział? Myślisz, że zamawiał losowo?

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 60. Data: 2008-01-28 00:27:48
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 27 styczeń 2008 09:33
    (autor Johnson
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fnhg0l$r11$2@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Nie jest żadne domniemanie tylko logika: albo przesyłkę odbierasz albo
    > nie odbierasz. Jak nie odbierasz, tzn. że odmówiłeś jej przyjęcia.

    Chwilowo... Popatrz jak działają szare listy np. na Onecie. Serwer
    mówi ,,chwilowo nie mogę tej przesyłki odebrać'' i nie wraca ona do
    adresata, ale ponawiana jest próba za jakiś czas. Co innego jak serwer
    powie, że permanentnie nie może odebrać. Wtedy od razu wraca do nadawcy.

    Może gość idzie na basen i w jednej paczce ma kąpielówki, a w pozostałych
    wrażliwe na wilgoć dokumenty. No to chwilowo nie odbiera wszystkiego, tylko
    kąpielówki, a pozostałe przesyłki się kolejkują. Poczta ma timeout 14 dni,
    więc bez kodu błędu ,,permanentnie nie odbieram'' nie powinna odsyłać.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl