  • 41. Data: 2007-10-14 12:40:56
    Temat: Re: Ochroniarze Saturn - Nowe praktyki
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 14 października 2007 12:30
    (autor Andrzej Lawa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f...@n...lechistan.com>):

    > Tak? Zostawisz swojego wartego kilka tysięcy laptopa z poufnymi danymi
    > wartymi znacznie więcej w tandetnej szafeczce centrum handlowego? Z
    > głupim się na rozum zamieniłeś?

    Nie, nie pamiętam żebyśmy się rozumami zamieniali... Może dlatego nie
    zauważyłeś, że pisałem iż z laptopem wpuścili mnie bez problemowo.

    > Czyli twój argument jest do d*.*py.

    Albowiem gdyż? Skoro nie ma A to znaczy że B (przy A rozłącznym z B) nie ma
    sensu? Dziwna logika.

    > Bycie twoim uczniem świętym nie czyni.

    Nie, ale znam ich. I to nie są przestępcy, jak sugerujesz.

    > Ba, nawet poprawnej gramatyki nie
    > gwarantuje ;->

    Co ty z tą gramatyką? Jakiś problem masz? Nie jestem językoznawcą i nie wiem
    jak ci pomóc.

    > Wyraźnie pisałem "z takich szemranych". Są porządniejsze firmy.

    No dlatego nie atakuj samej idei.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 42. Data: 2007-10-14 12:54:09
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 14 października 2007 13:18
    (autor castrol
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <4711fb0f$1@news.home.net.pl>):

    > A to niby czemu? Jak kupisz cos w jednym sklepie to juz nie mozesz wejsc
    > i kupic czegos w drugim? Dobre

    Pacz mi na usta: zlikwidowali przechowalnie. I muszę albo robić 2 wyprawy na
    targowisko, albo jestem jak baba za prlu co z siatami targa pomiędzy
    straganami.

    > He? O co Ci chodzi? Co z tego ze wydaje kluczyk, jak zlodziej do
    > otwarcia tej szafki potrzebuje spinacza albo srubokreta?

    Spinacza jak spinacza. Śrubokręta prędzej. Ale od tego jest Monitoring i
    Ochrona właśnie.

    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl t...@w...pl

  • 43. Data: 2007-10-14 16:28:03
    Od: ZauraK <z...@z...zaurak>

    castrol pisze:
    > To nie jest zaden powod do zatrzymania, i zaden ochroniarz raczej sie
    > nie odwazy tego zrobic, bo moglby miec z tego powodu duze nieprzyjemnosci.

    Po grzbiecie można dostać, a Ty o braku odwagi za zatrzymanie. Powiedzą
    bo Twoje zachowanie wydawało się podejrzane.

    --
    ZauraK

  • 44. Data: 2007-10-14 17:06:52
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Tristan wrote:

    > Spinacza jak spinacza. Śrubokręta prędzej. Ale od tego jest Monitoring i
    > Ochrona właśnie.

    Tyle że ochrona chroni mienie marketu, a nie mienie klientów.

    p. m.

  • 45. Data: 2007-10-14 17:46:32
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    >W odpowiedzi na pismo z sobota, 13 października 2007 23:29
    >
    > No ale 2zł wydaje kluczyk. A nie że jak złodziej da 2zł to mu wyda Twoje.

    Kłopot w tym, że cały czas ten sam. Wrzucasz 2 zł, bierzesz kluczyk,
    dorabiasz sobie duplikacik kluczyka i już skarby następnych osób stoją (w
    szafce) przed tobą otworem.

  • 46. Data: 2007-10-14 18:25:35
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Sat, 13 Oct 2007 20:06:44 +0200, castrol napisał(a):

    > Poza tym znane mi sa rozne przypadki, np gdy po pokazaniu zawartosci
    > plecaka, pewna dziewczynka byla oskarzana o kradziez bo w plecaczku
    > miala batonik, ktory de facto dostala od rodzicow przed pojsciem do
    > szkoly.

    A winna była "ostrickerować" batonik przed wejściem na market - to robi
    cieć przy bramce wejściowej. Za brak wyobraźni się "płaci frycowe".

  • 47. Data: 2007-10-14 18:27:36
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Sat, 13 Oct 2007 23:11:20 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a):

    > na szczęscie PL jest dośc spokojnym krajem i nie ma kontroli
    > pirotechnicznej i antyterrorystycznej przed wejściem do sklepu...

    Dzisiejsze oświadczenia "terrorystów z Iraku" zdają się burzyć ów spokój
    jeżeli polska nie wycofa wojsk z Iraku .... czyżby zanosiło się że
    wszystkie skrytki zostaną zlikwidowane?

  • 48. Data: 2007-10-14 19:40:07
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Artur pisze:

    > A winna była "ostrickerować" batonik przed wejściem na market - to robi
    > cieć przy bramce wejściowej.

    A gacie tez? Przeciez w kazdym hipermakrecie mozna nabyc majtasy, to
    czemu i ich nie oznaczac na kliencie? Moze ukrasc? Ano moze

    Jacek

  • 49. Data: 2007-10-15 03:44:30
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Sun, 14 Oct 2007 21:40:07 +0200, castrol napisał(a):

    > A gacie tez? Przeciez w kazdym hipermakrecie mozna nabyc majtasy, to
    > czemu i ich nie oznaczac na kliencie? Moze ukrasc? Ano moze

    Nie bądź śmieszny.
    Nie wiem jak Ty - ale ja posiadając w kieszeni np. długopis, wchodząc do
    "Selgrosa" pytam ciecia przy wejściu czy strickeruje - bo taki "model" mogą
    mieć w swojej ofercie. I to nie w trosce o market - tylko o swoją wygodę i
    komfort mi chodzi - by nie musieć PÓŹNIEJ się tłumaczyć że mój egzemplarz
    jest używany, ma wkład wypisany w połowie etc itp. To tylko przykład.

    A "wnoszeniu" samych plecaków nie wspomnę.

    To patalogia podobna do tej kiedy ludziska z plecakami na plecach wsiadają
    do środków komunikacji miejskiej. Takich powinno się izolować od
    społeczeństwa :)

  • 50. Data: 2007-10-15 07:19:47
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 15 Oct 2007 05:44:30 +0200, Artur napisał(a):

    > To patalogia podobna do tej kiedy ludziska z plecakami na plecach
    > wsiadają do środków komunikacji miejskiej. Takich powinno się izolować
    > od społeczeństwa

    A jak mają wozić te plecaki? Wielbłądami?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/