  • 31. Data: 2008-06-10 10:40:21
    Temat: Re: Ochroniarz czy przestępca?
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Deval pisze:

    > Z tego co ludzie pisza nie moglo byc od poczatku, bo na poczatku probowali
    > go spokojnie zatrzymac a on zaczal uciekac, wiec teza filmiku by padla.

    A jaką tezę ma ów filmik?

  • 32. Data: 2008-06-10 10:55:25
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Jacek_P pisze:

    > Wredna ochrona zaatakowala niewinnego pedalarza, ktory przypadkiem tylko
    > pomykal po zamknietym terenie budowy, a jako slepy i gluchy nie mogl
    > reagowac wczesniej na dawane sygnaly.

    Rowerzysta celowo złamał przepisy bo chciał się przejechać nową trasą
    jako pierwszy. Ochrona nie potrafiła go zatrzymać nie łamiąc przy tym prawa.

    > Teze o slepocie i gluchocie
    > mozna postawic ogladajac filmik, na ktorym pedalarz ignoruje jadace
    > auto i taranuje jego lewe drzwi.

    Taranuje? Czyżby zmienił kierunek jazdy żeby je _staranować_?

    > Wskutek wstrzasu doszlo do cudu:
    > pedalarz odzyskal wzrok i sluch, a zadziwiony tym ochroniarz patrzy
    > z bliska w twarz nowemu uzdrowionemu...

    Przy okazji popycha go. Nie wiadomo jeszcze dlaczego ale na pewno coś
    wymyślisz.

    > Film do Watykanu. Bedzie jak znalazl na jakas beatyfikacje czy
    > kanonizacje.

    Ktoś poza tobą to proponował?

  • 33. Data: 2008-06-10 11:17:18
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Juzek Kocimientka <k...@i...pl> napisal:
    > Taranuje? Czyżby zmienił kierunek jazdy żeby je _staranować_?

    A od kiedy trzeba zmieniac kierunek jazdy, aby cos taranowac?
    Pijany pedalarz niedawno staranowal radiowoz policyjny i to tak,
    ze wlecial przez tylna szybe do srodka. Nie przypuszczam, aby
    zmienial kierunek jazdy...

    > Przy okazji popycha go. Nie wiadomo jeszcze dlaczego ale na pewno coś
    > wymyślisz.

    Moze ma wrzod na tylku i liczy, ze jak dotknie cudownie
    uzdrowionego to sie zalapie na cud i tez mu zniknie...

    > Ktoś poza tobą to proponował?

    No to mam pierwszenstwo, a w USA to bym nawet mogl opatentowac
    i ciagnac zyski...

    No to kto teraz przejmuje paleczke adwokata diabla i bedzie obalal
    tezy towarzystwa wzajemnej adoracji napadanych bicyklow?
    Bo ja ide na zakupy...
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 34. Data: 2008-06-10 11:40:12
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał
    > A od kiedy trzeba zmieniac kierunek jazdy, aby cos taranowac?

    Trzeba się bezpośrednio przyczynić. Jego kierunke ruchu nie wskazywał na
    próbę lub możliwość staranowania.

  • 35. Data: 2008-06-10 12:03:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek_P pisze:

    > A taki cie molestowal w Jankach?

    Teraz pisałem o asesorzynie...

    > Nawiasem pytajac: jak ci idzie apelacja?

    Jedna złożona. W drugiej sprawie będzie pisał adwokat.

  • 36. Data: 2008-06-10 12:06:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek_P pisze:

    > Wiesz, mnie uczono pisania po polsku bez emotikonow. Sporo ludzi
    > tak pisze i jakos im wychodzi przekazanie ironii, sarkazmu.
    > Jak widze, usenet rozleniwia i bez smiechu z offu (emotikonow)
    > to juz czytac sie nie da?

    Lepiej dodawaj "mordki", bo są idioci, którzy takie rzeczy pisaliby
    całkiem serio.

    [ciach]

    > Kolizja nielegalnie poruszajcego sie na terenie budowy rowerzysty
    > z legalnie tam poruszajacym sie pojazdem ochrony budowy.

    Tutaj niestety wypisujesz straszliwe brednie, bo za kolizję odpowiada
    ten, kto ją spowodował. A nie ten, kto nie miał prawa przebywać w danym
    miejscu.

    Przykład: zbiegły więzień przechodzi przez przejście dla pieszych na
    zielonym świetle. Jako zbiegły więzień zdecydowanie jest tam
    nielegalnie. Pytanie: wg. ciebie legalne byłoby celowe przejechanie go?
    (powiedzmy, że go rozpoznałeś)

  • 37. Data: 2008-06-10 12:38:01
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Jacek_P pisze:

    > No to kto teraz przejmuje paleczke adwokata diabla i bedzie obalal
    > tezy towarzystwa wzajemnej adoracji napadanych bicyklow?

    A bycie adwokatem diabła oznacza rozśmieszanie wysokiego sądu czy
    _obronę_ diabła?

    > Bo ja ide na zakupy...

    :P

  • 38. Data: 2008-06-10 12:43:24
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

> [...]
    > Tutaj niestety wypisujesz straszliwe brednie, bo za kolizję odpowiada
    > ten, kto ją spowodował. A nie ten, kto nie miał prawa przebywać w danym

    Przeczytaj sobie mojego siga z poprzedzajacego postu :)
    A masz mordke, niech ci bedzie...

    Zbyt goraco bylo, zbyt cicho, zbyt nudno...
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 39. Data: 2008-06-10 12:45:39
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

> [...]
    > zielonym świetle. Jako zbiegły więzień zdecydowanie jest tam
    > nielegalnie. Pytanie: wg. ciebie legalne byłoby celowe przejechanie go?

    Jezeli to bedzie umykajacy morderca to jak najbardziej tak.
    Co najmniej na maske, byc moze pod maske, a jak ogarnie mnie
    obywatelski zapal to moze i piruet w miejscu zakrece i wstecznym
    wzmocnie...
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 40. Data: 2008-06-10 12:46:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek_P pisze:

    > Obecnosc osob nieupowaznionych na terenie budowy to juz jest ZAGROZENIE.
    > Dla nich i dla postronnych upowaznionych. Jak masz watpliwosci,
    > to pogadaj sobie z byle kierownikiem budowy i poczytaj prawo
    > budowlane.

    ROTFL

    Przeginasz.

    > Rowerzysta byl tam legalnie, upowazniony, wyposazony w odpowiednie
    > srodki ochrony osobistej? Nie? No to moze miec sprawe o wtargniecie
    > na chroniony teren budowy i stwarzanie zagrozenia dla pracownikow

    Jeśli było to wtargnięcie, czyli np. staranował tym swoim rowerem
    zamkniętą bramę ;->

    > Taak? A ja widze rower taranujacy uprawniony pojazd ochrony
    > na terenie chronionej budowy. Rowerzysta przebywa tam nielegalnie.

    ...a potem rozwalający nosem pięść cepa z ochrony?

    > Dobrze, ze u nas nie panuje paranoja antyterrorystyczna, bo biorac
    > pod uwage przytoczone 'dwa dni do otwarcia' i 100% pewnosc obecnosci
    > oficjeli politycznych nie zdziwilbym sie, gdyby goscia odstrzelono
    > w takiej GB lub USA pod pretekstem podkladania ladunku. Na szczescie
    > u nas paranoi takiej nie ma. Jak watpisz w paranoje angielska to
    > przypomnij sobie goscia odstrzelonego w metrze za walkmana z kabelkami
    > pod kurtka.

    Znaczy się pochwalasz taką strategię? "Zabić wszystkich, a Bóg sam
    odróżni sprawiedliwych"?