  • 11. Data: 2015-01-06 01:22:30
    Temat: Re: Ochrona wizerunku
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 05 Jan 2015 18:31:06 +0100, Andrzej Lawa
    <a...@l...com> wrote:
    > Jeszcze może się tłumaczyć "myślałem że youtube automatyczne
    zamazuje"
    > ale wątpię, żeby sąd w to uwierzył ;)

    Który sąd (właściwy)? Chyba nie polski, bo publikacja jest na
    amerykańskim serwerze.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2015-01-06 15:55:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "m" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ryzykowna teza, jeżeli w tym kadrze ta osoba wyraźnie mówi że sobie nie
    > życzy.

    Moim zdaniem, gdyby kamera stała nieruchomo i kobieta dostrzegwszy to
    celowo wlazła w kadr, to teza kolegi Tomka byłaby o wiele łatwiejsza do
    obronienia. Ale operator wyraźnie wodzi za kobietą domagającą się
    nienagrywania. Ona oczywiście racji nie ma. Nie można mu zabronić
    nagrywania. Ale publikacja moim zdaniem narusza prawa tej kobiety.

  • 13. Data: 2015-01-06 15:56:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > zamazuje"
    >
    > Który sąd (właściwy)? Chyba nie polski, bo publikacja jest na
    > amerykańskim serwerze.

    Ale sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby sparwcy, a nie
    serwera. Wszak to sprawca, a nie serwer dokonał publikacji.

  • 14. Data: 2015-01-06 21:28:48
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    mz <l...@w...pl> wrote:

    > Mówi, że filmik nie będzie nigdzie udostępniony a został, przedstawił tak
    > ten filmik, że osoby nagrane zostały ośmieszone, nie zmazał twarzy osób
    > przedstawionych na filmie.

    One same się ośmieszyły. A co mówi... tak naprawdę nie musiał w ogóle z
    nią dyskutować.

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 15. Data: 2015-01-07 20:43:30
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Gof"

> [...]
    > przedstawionych na filmie.

    One same się ośmieszyły. A co mówi... tak naprawdę nie musiał w ogóle z
    ---
    A czytałeś te przepisy o ochronie wizerunku ?

  • 16. Data: 2015-01-08 09:02:30
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 6 Jan 2015 15:56:20 +0100, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:
    > Ale sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby sparwcy, a nie
    > serwera. Wszak to sprawca, a nie serwer dokonał publikacji

    A co gdy opubilikował tak, że publikacja jest dostępna tylko w
    krajach, w których ona (okoliczności jej powstania) nie jest
    przestępstwem? Czy nadal można dochodzić praw wg właściwości
    siedziby "sprawcy"?

    --
    Marek

  • 17. Data: 2015-01-09 10:17:05
    Od: g...@s...invalid (Gof)

    re <r...@r...invalid> wrote:

    > One same się ośmieszyły. A co mówi... tak naprawdę nie musiał w ogóle z
    > nią dyskutować.
    > ---
    > A czytałeś te przepisy o ochronie wizerunku ?

    A czytałeś co napisałem i na co odpisałem?

  • 18. Data: 2015-01-10 13:53:48
    Od: s...@g...com

    użytkownik marek napisał:

    > 1) osoby powszechnie znanej, jeżeli wizerunek wykonano w związku z
    > pełnieniem przez nią funkcji publicznych, w szczególności politycznych,
    > społecznych, zawodowych;

    A ten posel co przebieral sie w damskie ciuszki i wciagal
    kreske?