  • 1. Data: 2006-03-14 07:29:49
    Temat: Ochrona danych osobowych w urzędzie
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Jest sobie samorząd. Czy lista pracowników zatrudnionych podlega ochronie
    danych osobowych?
    Oczywiście nazwisk większości pracowników można dowiedzieć się
    bezproblemowo - wystarczy przejść się po budynku. A co np. z pracownikami
    gospodarczymi?
    Jeszcze bardziej skomplikowana sprawa jest ze stażystami - przecież oni nie
    są pracownikami urzedu. Czy urząd może podać ich nazwiska na pytanie osoby
    z zewnątrz "Kto jest u Was na stażu"?

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 2. Data: 2006-03-14 07:40:19
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych w urzędzie
    Od: "jacobs" <a...@m...pl>

    Użytkownik "Waldemar "Jakec" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl> napisał w
    wiadomości news:tkkke5qxw72j$.1x3p3sgwnxq79.dlg@40tude.net...
    > Hi!!!
    >
    > Jest sobie samorząd. Czy lista pracowników zatrudnionych podlega ochronie
    > danych osobowych?

    Dołożę kwiatek z jednego urzędu miejskiego. Na drzwiach w wydziale dowodów
    osobistych jest "wchodzić pojedyńczo" "ustawa o danych osobowych itp".
    Obok na tablicy ogłoszeń są dane ludzi, imiona, nazwiska, adresy itp którym
    grozi eksmisja za niepłacenie w mieszkaniach komunalnych, lista ludzi
    oczekujących na mieszkania, itp. itd. Są wymienione kwoty, zadłużenia itp.
    Ot, urzędnicza codzienność.

    J.

  • 3. Data: 2006-03-14 07:58:51
    Od: "zmarekz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "jacobs" <a...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > którym grozi eksmisja za niepłacenie w mieszkaniach komunalnych, lista
    > ludzi oczekujących na mieszkania, itp. itd. Są wymienione kwoty,

    Z tego co wiem dane osobowe to takie dane po których można zidetyfikować
    jednoznacznie daną osobę np pesel nip itp samo imię i nazwisko to nie dane
    osobowe bo takich osób może być wiele nawet w jednym mieście. Ale imie i
    nazwisko plus adres to już dane osobowe.