  • 1. Data: 2008-01-26 10:41:39
    Temat: Re: Ochrona danych osobowych ???
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    noName pisze:
> [...]
    > maila :
    >
    > "
    > Witaj zenek!
    >
    > Twoje dane nie mogą zostać usunięte.
    > Informujemy, że konto o nazwie zenek nie może zostać zamknięte. Osoba
    > posługująca się tym kontem w przeszłości korzystała z Allegro w sposób
    > niezgodny z przepisami prawa, Regulaminem Allegro lub obowiązującymi
    > zasadami. Dlatego dane osobowe przypisane do tego konta zostaną
    > zachowane w celu ustalenia odpowiedzialności i uniemożliwienia dalszego
    > niedozwolonego korzystania z usług Allegro.

    [ciach]

    > Czy alledrogo moze robic w tym wypadku z moim kontem co chce?

    Nie "co chce". Nabroiłeś, podpadłeś im więc teraz oni zatrzymają Twoje
    dane w bazie żebyś nie mógł sobie założyć drugiego konta.
    "Tych klientów nie obsługujemy".
    Swoja drogą "za darmo" się takiej opinii nie zyskuje...

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 2. Data: 2008-01-26 10:51:33
    Od: "Pawcio" <l...@i...pl>

> [...]
    > "Tych klientów nie obsługujemy".
    > Swoja drogą "za darmo" się takiej opinii nie zyskuje...

    swoja droga na allegro panuje wolna amerykanka, wcale nie musial nabroci, po
    prostu allegro robi co chce, nie stosuje sie do wlasnego regulaminu czesto

  • 3. Data: 2008-01-26 11:11:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    noName wrote:
    > Niby moge rozwiazac z nimi umowe :
    >
    > "ARTYKUŁ 23. ROZWIĄZANIE UMOWY
    > 23.1. Użytkownik może w każdym czasie rozwiązać umowę z Allegro,
    > korzystając z określonej przez serwis procedury. Umowa ulega
    > rozwiązaniu ze skutkiem natychmiastowym, z zastrzeżeniem, że
    > dotychczas złożone oferty kupna są wiążące, a rozpoczęte przed
    > rozwiązaniem umowy aukcje będą prowadzone do zakończenia na zasadach
    > obowiązujących w momencie ich wystawiania."
    > Ale czy wtedy moga trzymac moje dane ? czy jest to zgodne z prawem?
    > przeciez za kilka lat moga je wykorzystac w niedozwolony sposob.

    zaskarż ich, przecież masz czyste sumienie, nic złego nei zrobiłeś.

  • 4. Data: 2008-01-26 11:14:42
    Od: "noName" <s...@z...null>

    No dobre ale co polskie prawo na to nie znam sie na prawie dlatego pytam czy
    prywatna firma taka jak alledrogo moze sobie robic z moimi danymi osobowymi
    to na co ma ochote?
    Oczywiscie mam czyste sumienie nikogo nie oszukalem na alledrogo jedynie nie
    wyslalem kilku paczek a to chyba nie przestepstwo ?

  • 5. Data: 2008-01-26 11:18:11
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Jan 26, 12:14 pm, "noName" <s...@z...null> wrote:

    > Oczywiscie mam czyste sumienie nikogo nie oszukalem na alledrogo jedynie nie
    > wyslalem kilku paczek a to chyba nie przestepstwo ?

    Wysoki sadzie, nikogo nie zabilem umiescilem jedynie pewna ilosc
    olowiu w glowach pewnych ludzi przy uzyciu wysokiej predkosci
    uzyskanej dzieki spalaniu prochu. ale to chyba nie jest przestepstwo.

  • 6. Data: 2008-01-26 21:02:01
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    SzalonyKapelusznik wrote:

    > Wysoki sadzie, nikogo nie zabilem umiescilem jedynie pewna ilosc
    > olowiu w glowach pewnych ludzi przy uzyciu wysokiej predkosci
    > uzyskanej dzieki spalaniu prochu. ale to chyba nie jest przestepstwo.

    dlatego chcialem wystapic z powództwem o bezprawne przetwarzanie danych
    osobowych przez policje i prokurature :D

  • 7. Data: 2008-01-26 22:01:52
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    Maddy pisze:

> [...]
    > "Tych klientów nie obsługujemy".
    > Swoja drogą "za darmo" się takiej opinii nie zyskuje...

    A ja taka opinie zyskalem w allegro za darmo - po prostu w pewnym momencie zostalem
    poproszony
    o przeslanie im kopii dowodu osobistego. Poniewaz odmowilem moje konto zostalo
    zawieszone.
    Na prosbe o skasowanie konta i danych dostalem takiego samego maila. Korespondencja z
    nimi trwala dlugo
    stracilem wiele nerwow i czasu, nic sie nie udalo wskorac - w koncu wyslalem im skan
    swojego dowodu
    to otrzymalem maila ze oni chca poczta tradycyjna. I to wszystko, tyle zachodu po to
    by skasowac maila
    Konto mam nadal zawieszone, nie skasowane, sprawe odlozylem na pozniej jak bede mial
    wiecej czasu
    na sprawe w sadzie lub interwencje w GIDO.

  • 8. Data: 2008-01-26 22:07:30
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    > swoja droga na allegro panuje wolna amerykanka, wcale nie musial nabroci, po
    > prostu allegro robi co chce, nie stosuje sie do wlasnego regulaminu czesto

    Dokladnie wolna amerykanka, a najbardziej to prowadzi ja Pan Przemyslaw z Allegro.
    Poczytaj gdzies dalej w watku moja wypowiedz.

    Mnie Allegro poprosilo o ksero dowodu, podczas gdy w Regulaminie mieli napisane
    ze moga zadac ksera w przypadku razacego naruszenia Regulaminu lub prawa.
    Poprosilem Pana Przemyslawa o informacje - co takiego zrobilem, bo w istocie nic.
    Nie uzyskalem od niego odpowiedzi, jedyne co to mi odpisal "dalsze korzystanie z
    konta
    warunkujemy przeslaniem ksera dowodu". No to "zamknijcie moje konto i skasujcie dane"
    odpisalem - "zeby skasowac konto prosze przyslac ksero dowodu" i kólko zamyka sie.

    Pan Przemyslaw "wolna amerykanka" nie pozdrawiam, do zobaczenia w sadzie za niedlugo.

  • 9. Data: 2008-01-26 22:12:26
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

> [...]

    konta
    warunkujemy przeslaniem ksera dowodu". No to zamknijcie moje konto i skasujcie dane,
    nie bede tolerowal tego, ze ktos zrównuje mnie bezpodstawnie z przestepca i oszustem.

  • 10. Data: 2008-01-26 22:13:35
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    > Pan Przemyslaw "wolna amerykanka" nie pozdrawiam, do zobaczenia w sadzie
    > za niedlugo.

    Jak kogos spotkal podobny przypadek, zapraszam na priv