  • 71. Data: 2009-12-06 19:46:02
    Temat: Re: Ochrona - czego mo?na sie domagaa teraz oraz jak protestowaa w przysz3o?ci?
    Od: spp <s...@o...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:

    > Czytałem. Nie są potrzebne, bo pierwsze hasło zdradzasz po prostu prawie
    > od razu, a o drugim nikt nie wie.

    Ale pewność tego będziesz miał dopiero po śmierci. :)

    Sądzisz że torturujący są tacy naiwni i nie wiedzą że tam może być
    ukryty drugi katalog? Wierz mi, lepiej żeby tak było. :):)

    --
    spp

  • 72. Data: 2009-12-06 19:47:08
    Od: spp <s...@o...pl>

> [...]

    Ale pewność tego będziesz miał dopiero po śmierci. :)

    Sądzisz że torturujący są tacy naiwni i nie wiedzą że tam może być
    ukryty drugi katalog? Wierz mi, lepiej żeby tak było - i był ten drugi
    katalog, i hasło do niego też. :):):)

    --
    spp

  • 73. Data: 2009-12-06 19:47:33
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (06.12.2009 20:33), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Czytałem. Nie są potrzebne, bo pierwsze hasło zdradzasz po prostu prawie
    > od razu, a o drugim nikt nie wie.

    A dlaczego zakładasz że o drugim nikt nie wie?

    p. m.

  • 74. Data: 2009-12-06 19:51:57
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    mvoicem napisał(a) :

    > A dlaczego zakładasz że o drugim nikt nie wie?

    Bo śledczy nie czytali instrukcji obsługi TC :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 75. Data: 2009-12-06 19:58:43
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    mvoicem pisze:
    > A dlaczego zakładasz że o drugim nikt nie wie?

    Bo nie jest możliwe sprawdzenie tego.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 76. Data: 2009-12-06 20:10:29
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek napisał(a) :

    > Bo nie jest możliwe sprawdzenie tego.

    Zakładasz zbyt optymistyczny scenariusz. Nie można tylko stwierdzić
    na pierwszy rzut oka, czy te losowe bity są od programu wymazującego
    zawartość, czy od ukrytej partycji. I tu wkraczają panowie z
    żelazkiem, żebyś przyznał się, co to za losowe bity i jakie jest
    hasło do nich. Naprawdę losowe? To masz pecha. Ale w międzyczasie
    powiesz każde hasło jakie przewinęło się przez twój cały życiorys
    :-D Łącznie z PIN, PIT, NIP, SRU.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 77. Data: 2009-12-06 21:53:51
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Zbynek Ltd. pisze:
    > Zakładasz zbyt optymistyczny scenariusz. Nie można tylko stwierdzić
    > na pierwszy rzut oka, czy te losowe bity są od programu wymazującego
    > zawartość, czy od ukrytej partycji.

    A jednak nie doczytałeś. Te bity nie są losowe, tylko zawierają Cenne
    Dane. Tylko mniej cenne niż te właściwe do ukrycia. Taka technika, jaką
    zastosowali Templariusze wg Nienackiego.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 78. Data: 2009-12-07 02:41:48
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (06.12.2009 20:58), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Bo nie jest możliwe sprawdzenie tego.

    No ale przecież nie ma co sprawdzać. Wystarczy wiedzieć jaka metoda
    została zastosowana. Jest TC - jest możliwość założenia podwójnego hasła
    - pytamy się o drugie hasło.

    Skoro już założyliśmy że wchodzą w grę tortury, to dlaczeto odrzucasz to
    że torturami "na wszelki wypadek" zapytają się o drugie hasło?

    p. m.

  • 79. Data: 2009-12-07 05:43:19
    Od: stern <s...@n...pl>

    Zbynek Ltd. pisze:

    > Osoba zgadzająca się na bezprawną kontrolę, "bo nie mam nic do
    > ukrycia" (co zaakceptowałeś poprzednio) ma dysfunkcję prywatności.

    Na bezprawną może i tak. A co z kontrolą przeprowadzaną zgodnie z prawem?

    Chyba, że Ty uważasz, że TY ustalasz co jest zgodne z prawem a co nie? :d

  • 80. Data: 2009-12-07 07:49:32
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    mvoicem pisze:
    > Skoro już założyliśmy że wchodzą w grę tortury, to dlaczeto odrzucasz to
    > że torturami "na wszelki wypadek" zapytają się o drugie hasło?

    Bo nie da się stwierdzić czy gość mówiąc ,,nie ma drugiego hasła''
    kłamie czy nie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek