  • 41. Data: 2017-09-22 00:00:55
    Temat: Re: Obrona konieczna - nowe łagodniejsze przepisy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > No jak luzie broni nie mają, to trudno, by były wypadki z tą
    > nieistniejącą bronią. Rozumiem, że ilość wypadków drogowych Twoim
    > zdaniem należy ograniczać zabierając ludziom samochody.

    Staram sie nie porównywać srodków transportu do zbednej broni...
    Ale zgadzam się - sa tacy ludzie ktorym nalezy ograniczac dostep do
    samochodu i w sumie to sie robi...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 42. Data: 2017-09-22 11:23:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-22 o 00:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...

    > Nie rozumiesz.
    > Ja nie twierdze, ze to bedzie miało wpływ na ilosc zgonów podczas włamań.
    > Ja tylko twierdze, ze to spowoduje chec posiadania broni a posiadanie
    > broni przez nieobytych z nia ludzmi juz samo w sobie bedzie powodować
    > mase wypadków, przypadkowych postrzelen, postrzelen wynikajacych z
    > pomyłki etc.

    Kretyński argument, niżej masz podobne.
    Zakazać posiadania prywatnych samochodów bo to zwiększa liczbę wypadków
    w których można zginąć.
    Zakazać jazdy na rowerze bo można wpaść pod autobus lub pociąg.
    Wprowadzić brak dobrobytu i głód bo dzięki temu będzie mniej
    przypadków cukrzycy z przeżarcia a ta doprowadza do przedwczesnej
    śmierci.

    A ja wnioskuje wszystkich tych którzy dla mojego dobra chcą mi
    czegokolwiek zakazywać zamknąć w zakładzie zamkniętym.
    Oczywiście dla ich własnego dobra.

    Pozdrawiam

  • 43. Data: 2017-09-22 15:21:46
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Fri, 22 Sep 2017 11:23:43 +0200, w <oq2kr0$s54$1@node1.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

    > Kretyński argument, niżej masz podobne.
    > Zakazać posiadania prywatnych samochodów bo to zwiększa liczbę wypadków
    > w których można zginąć.

    Raczej twój kretyński.
    Samochód jest potrzebny na codzień, broń nie.

  • 44. Data: 2017-09-22 16:05:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-22 o 15:21, rg pisze:

    > Raczej twój kretyński.
    > Samochód jest potrzebny na codzień, broń nie.

    Nie dla wszystkich jest potrzebny, tak jak i broń.

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2017-09-22 17:03:05
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Fri, 22 Sep 2017 16:05:33 +0200, w <oq35be$clj$2@node1.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

    > Nie dla wszystkich jest potrzebny, tak jak i broń.

    Ci co nie potrzebują nie mają. I tak powinno być z bronią.

  • 46. Data: 2017-09-22 17:17:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-09-17 o 11:23, RadoslawF pisze:

    > Kretyński argument, niżej masz podobne.
    > Zakazać posiadania prywatnych samochodów bo to zwiększa liczbę wypadków
    > w których można zginąć.

    Toteż można wprowadzić jakieś obowiązkowe egzaminy dla posiadaczy broni.
    mamy prawa jazdy.Tylko zasady niech będą jasne i klarowne, a nie jak
    obecnie uznaniowość.

  • 47. Data: 2017-09-22 17:18:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21-09-17 o 23:52, Liwiusz pisze:

    > Podziwiam cię, jako policjanta, za tak słuszne poglądy na temat
    > posiadania broni. W Twojej branży jesteś chyba wyjątkiem :)

    Nie prowadziłem badań statystycznych. Zawsze miałem takie poglądy. Broni
    "bawię się" od 16 roku życia. Głownie w ramach LOK-u.

  • 48. Data: 2017-09-22 17:20:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-09-17 o 00:00, Budzik pisze:

    > Staram sie nie porównywać srodków transportu do zbednej broni...

    Broń może uratować komuś życie lub zdrowie. Wcalenie jest zbędna. To
    tylko u nas przyjęło się, że jest zbędna.

    > Ale zgadzam się - sa tacy ludzie ktorym nalezy ograniczac dostep do
    > samochodu i w sumie to sie robi...

    Podobnie jest z bronią.

  • 49. Data: 2017-09-22 18:09:33
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "rg" <n...@o...pl> pisze:

    > Ci co nie potrzebują nie mają. I tak powinno być z bronią.

    Jest wolność w kraju w którym nie ty *sam* decydujesz czy potrzebujesz broni?
    Monopole rynkowe są złe ale państwowy monopol na broń jest przecudowny?

    "Ci co potrzebują wolności to ją mają" - motto KRLD w wersji KP.

    --
    A. Filip

  • 50. Data: 2017-09-22 19:28:22
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-20 o 20:44, Marcin N pisze:
    > Coś w TV obiło mi się o uszy, że ma być nowa regulacja dotycząca obrony.
    >
    > Przekroczenie obrony koniecznej ma być z automatu umarzane.

    Uszy najpierw umyj, a potem wrzucaj tu swoje wypociny

    > Mi się podoba...

    Kolejny przykład durnia

    --
    Sonn