  • 181. Data: 2017-09-27 14:58:47
    Temat: Re: Obrona konieczna - nowe łagodniejsze przepisy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pawel "O'Pajak" o...@g...pl ...

    > Powitanko,

    > Jest całkiem dużo strzelnic, jest szansa, że będzie przynajmniej 1 w
    > każdym powiecie. Nie moja, ani Twoja sprawa, kto ile strzela.

    Ale moja jak bardzo jego brak wprawy wpływa na moje bezpieczenstwo.

    > Kierowcy też są tacy, co robią 100kkm w rok i tacy, co przez całe
    > życie tyle nie przejadą. Obaj mają takie same prawa na drodze.

    Dlatego zeby w ogole zaczac jezdzic, trzeba sporo godzin jezdzic pod
    okiem instruktora.
    nie znam aktualnych przepisów - jakie szkolenie obowiązuje obecnie aby
    moc kupic bron?

    > Czy będzie doświadczony, czy nie, to samo ryzyko nabawienia się
    > ołowicy przez napastników działa odstraszająco. I o to chodzi.

    Działa ale dokładnie w druga strone - zwiekszajac potencjalna agresje w
    celu zapobiezeniu ewentualnej reakcji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 182. Data: 2017-09-27 17:58:40
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 26.09.2017 o 11:30, Budzik pisze:
    > Użytkownik Wojtek w...@o...pl ...

    > Jak?
    > Moim zdaniem umiejetnosc posiadania wynika ze szkolenia pojedynczej osoby
    > a nie z tego, ze wiekszosc sasiadów ma bron wiec i ja moge sobie
    > postrzelac...

    Wróćmy do analogii motoryzacyjnych - ile osób umie jeździć na motorze a
    ile się tego formalnie uczyło? Strzelam że 4:1 dla tych co umieją mimo
    że się nie uczyli.

    p. m.

  • 183. Data: 2017-09-27 18:23:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-27 o 17:58, m pisze:

    > Wróćmy do analogii motoryzacyjnych - ile osób umie jeździć na motorze a
    > ile się tego formalnie uczyło? Strzelam że 4:1 dla tych co umieją mimo
    > że się nie uczyli.

    Nie wróci. Jest z tych idiotów co ty by zakazywali w imię widzianego
    przez siebie zagrożenia. Pozwolili ludziom bawić się wiatrówkami idioci
    krzyczeli że będą ofiary. Potem pozwolili na broń czarnoprochową a
    idioci znowu krzyczeli. Gdzie te napady, zabójstwa i samobójstwa
    z czarnoprochowców?
    Żeby prowadzić pojazd mechaniczny na drodze publicznej trzeba posiadać
    do tego odpowiednie uprawnienia, nie zawsze, idioci znowu krzyczeli
    że będą wypadki i nie było. A motorowerkiem (do 50cm2) może każdy
    dorosły jeździć bez posiadania PJ.
    Potem pozwolili jeździć motocyklami do 125cm bez PJ na motocykle,
    wystarczy mieć na osobowe. I znowu idioci krzyczeli jak to plaga
    będzie na drogach i znowu nie mieli racji.

    Pozdrawiam

  • 184. Data: 2017-09-27 18:27:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-27 o 14:58, Budzik pisze:

    > Nieprawdaż.
    > Jakos sobie z partyzantką armie lepiej lub gorzej radziły.

    Niemieckie nie bardzo. W Jugosławii baty dostali od partyzantów
    i nie pomogły dwa zmobilizowane korpusy kozaków plus inne wojska
    pomocnicze.

    Pozdrawiam

  • 185. Data: 2017-09-27 18:32:45
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

> [...]
    > wystarczy mieć na osobowe. I znowu idioci krzyczeli jak to plaga
    > będzie na drogach i znowu nie mieli racji.

    Wątpisz że kiedyś tam w końcu trafią ze swoimi kasandrycznymi ostrzeżeniami? :-)

    Ja jestem za tym by w 2-3 krokach dotrzeć (przynajmniej) do Czeskiego
    poziomu broni na głowę obywateli i obywatelek.

    --
    A. Filip

  • 188. Data: 2017-09-27 21:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m m...@g...com ...

    > Wróćmy do analogii motoryzacyjnych - ile osób umie jeździć na
    > motorze a ile się tego formalnie uczyło? Strzelam że 4:1 dla tych co
    > umieją mimo że się nie uczyli.

    Nie rozumiem.
    Na motor juz nie trzeba uprawnien, kursu etc?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 187. Data: 2017-09-27 21:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Niemieckie nie bardzo. W Jugosławii baty dostali od partyzantów
    > i nie pomogły dwa zmobilizowane korpusy kozaków plus inne wojska
    > pomocnicze.

    A jednak przed atakiem nikogo to nie powstrzymało...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 186. Data: 2017-09-27 21:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > idioci krzyczeli że będą ofiary. Potem pozwolili na broń
    > czarnoprochową a idioci znowu krzyczeli. Gdzie te napady, zabójstwa

    Pozwól ze przekaze gratulacje dla rodziców - pieknie nauczyli synka
    konstruktywnej rozmowy.
    Wracajac do twojej argumentacji - ja nie krzyczałem. Ba - byłem bardzo za
    tym, zeby na 125 mozna jezdzic majac tylko prawka A.

> [...]
    > wystarczy mieć na osobowe. I znowu idioci krzyczeli jak to plaga
    > będzie na drogach i znowu nie mieli racji.

    Tak, ale mylisz mnie z kims bo ja byłem bardzo ZA!

  • 189. Data: 2017-09-27 22:02:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Sep 2017 07:51:02 +0200, ń napisał(a):
    > Tyle że w 99% to broń myśliwska długa.

    Do zastrzelenia jednego Breivika wystarczy, nawet lepsza :-)

    > -----

    J.

  • 190. Data: 2017-09-27 23:08:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-27 o 18:32, A. Filip pisze:

    > Wątpisz że kiedyś tam w końcu trafią ze swoimi kasandrycznymi ostrzeżeniami? :-)

    Nie bardzo.

    > Ja jestem za tym by w 2-3 krokach dotrzeć (przynajmniej) do Czeskiego
    > poziomu broni na głowę obywateli i obywatelek.

    Ja jestem za tym aby nie utrudniać tym którzy chcą i stać ich na to.
    Wbrew pozorom trzeba sporo czasu poświęcić, do tego pieniędzy
    a na koniec ryzykują że zmienią się przepisy i trzeba będzie
    tę broń zutylizować na koszt własny.