  • 171. Data: 2017-09-27 01:00:48
    Temat: Re: Obrona konieczna - nowe łagodniejsze przepisy
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Samochód jest potrzebny na codzień, broń nie.

    Prąd też jest potrzebny na co dzień, ale nikt nie oczekuje od wszystkich
    zdawania egzaminów SEP. A wypadków trochę jest.
    O ile mi wiadomo, to prawo do posiadania broni, a nie przymus. Tobie
    niepotrzebna = nie kupujesz i po sprawie. Dlaczego uważasz, że ja, czy
    inni uczestnicy dyskusji nie wiedzą, gdzie jest lufa i w którą stronę
    strzelać. Nie jesteś w stanie tego ogarnąć, to współczuję, ale nie mierz
    wszystkich swoją miarą. Do pozwolenia potrzeba skończenia kursu i zdania
    egzaminu.
    Polacy nie są głupsi od Czechów, Niemców, czy Rosjan, a oni maja
    wielokrotnie więcej broni na 100 mieszkańców. Jak na takie położenie
    geopolityczne, to posiadanie 1,3 szt broni palnej na 100 mieszkańców, to
    jawne zapraszanie wroga do agresji. Nikt nie próbował podbić Szwajcarii
    mimo jej bogactwa, zgadnij dlaczego.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 172. Data: 2017-09-27 01:15:28
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > samochód - wprowadzenie pozwolen itp jest po prostu niemożliwe.

    Możesz się zdziwić, jak zatrzyma Cię Policja, a Ty się dowiesz, że
    potrzebujesz prawa jazdy.
    Samochodem jest znacznie łatwiej zabić, niż bronią palną. Wystarczy
    chwila nieuwagi. Trudno jest raczej spowodować wypadek z bronią palną,
    jeśli trzeba ją odbezpieczyć, przeładować itd. A jak ktoś jest gotów
    zaglądać do lufy bawiąc się spustem, to do Nowoczesnej go może przyjmą,
    ale nie przejdzie nawet badań lekarskich koniecznych do pozwolenia na
    broń nie mówiąc już o egzaminie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 173. Data: 2017-09-27 01:22:22
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Dziwne, prawda? Tyle szkolen a i tak okazuje sie ze brakuje umiejetnosci,
    > wprawy.

    Bo przeciętny Policjant oddaje na szkoleniach 30 strzałów... rocznie.
    Więc umiejętności są, ale wprawy nie ma.

    > A wezmy teraz kogos kto kupi i bedzie trzymał schowane w szafie...

    I tak Cię przeraża, że ktoś sobie w szafie trzyma broń? Myślisz, że
    szafa wyjdzie na ulice i cię zastrzeli?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 174. Data: 2017-09-27 07:16:38
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Inna sprawa, że nie wiem po co by ktoś nich napadał. Tam nic nie ma.
    > Może poza karabinami.

    Żadni ludzie/przywódcy nie mają tendencji do "upraszczania" sytuacji
    i "deptania mrówek"?

    Zawiść cię zżera że Andora aż tak w siłę rośnie!
    Pomyśl jakby ZUS tryskał forsą przy wzroście na miarę Andory! ;-)

    https://en.wikipedia.org/wiki/Andorra

    --
    A. Filip

  • 175. Data: 2017-09-27 08:00:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pawel "O'Pajak" o...@g...pl ...

    > Powitanko,

    > Prąd też jest potrzebny na co dzień, ale nikt nie oczekuje od
    > wszystkich zdawania egzaminów SEP. A wypadków trochę jest.

    Ale pewnie byłoby wiecej gdyby na scianach zamiast gniazdek i kontaktów
    były wyciągniete gołe przewody...

> [...]
    > stronę strzelać. Nie jesteś w stanie tego ogarnąć, to współczuję,
    > ale nie mierz wszystkich swoją miarą. Do pozwolenia potrzeba

    To wszystko byłoby ok, gdyby ta bronia jakis głupek mogł zrobic krzywde
    tylko sobie a tak przeciez nie jest...

    Dlaczego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 177. Data: 2017-09-27 08:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > chwila nieuwagi. Trudno jest raczej spowodować wypadek z bronią
    > palną, jeśli trzeba ją odbezpieczyć, przeładować itd.

    Tak jak juz pisałem kilkukrotnie - imo porównywanie posiadania samochodu
    z posiadaniem broni jako równo potrzebnych przedmiotów to
    nieporozumienie.

> [...]
    > może przyjmą, ale nie przejdzie nawet badań lekarskich koniecznych
    > do pozwolenia na broń nie mówiąc już o egzaminie.

    Nie mow tego mi tylko tym ktorzy z jakiegos powodu sobie jednak nie
    poradzili i pol biedy jak zrobili krzywde tylko sobie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 176. Data: 2017-09-27 08:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pawel "O'Pajak" o...@g...pl ...

    > Bo przeciętny Policjant oddaje na szkoleniach 30 strzałów...
    > rocznie. Więc umiejętności są, ale wprawy nie ma.

    A taki statystyczny kto sobie kupi na wszelki wypadek to pewnie odda ich
    jeszcze mniej.

    > I tak Cię przeraża, że ktoś sobie w szafie trzyma broń? Myślisz, że
    > szafa wyjdzie na ulice i cię zastrzeli?

    Mysle ze trzeba wyciagać wnioski z doswiadczen innych.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 178. Data: 2017-09-27 13:37:11
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > A taki statystyczny kto sobie kupi na wszelki wypadek to pewnie odda ich
    > jeszcze mniej.

    Jest całkiem dużo strzelnic, jest szansa, że będzie przynajmniej 1 w
    każdym powiecie. Nie moja, ani Twoja sprawa, kto ile strzela. Kierowcy
    też są tacy, co robią 100kkm w rok i tacy, co przez całe życie tyle nie
    przejadą. Obaj mają takie same prawa na drodze.
    Czy będzie doświadczony, czy nie, to samo ryzyko nabawienia się ołowicy
    przez napastników działa odstraszająco. I o to chodzi.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 179. Data: 2017-09-27 13:43:10
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Dlaczego?

    Ze względu na ryzyko. To dalece niekomfortowa sytuacja dla agresora,
    jeśli z każdego okna może paść strzał. Nieprawdaż?
    Wszyscy zdrowi mężczyźni są w rezerwie, broń mają najczęściej w domu, a
    ci, co bardzo nie chcą, maja ja w pobliskim składzie. Jakoś nie słychać
    tam strzelanin, w końcu co to za zabawa, jeśli wszyscy mają równe szanse.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 180. Data: 2017-09-27 14:58:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pawel "O'Pajak" o...@g...pl ...

    > Powitanko,

    > Ze względu na ryzyko. To dalece niekomfortowa sytuacja dla agresora,
    > jeśli z każdego okna może paść strzał. Nieprawdaż?

    Nieprawdaż.
    Jakos sobie z partyzantką armie lepiej lub gorzej radziły.

> [...]
    > domu, a ci, co bardzo nie chcą, maja ja w pobliskim składzie. Jakoś
    > nie słychać tam strzelanin, w końcu co to za zabawa, jeśli wszyscy

    hahahaha
    dziwne jakby było słychac skoro maja bron ale nie maja amunicji...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO