  • 121. Data: 2017-09-25 20:01:03
    Temat: Re: Obrona konieczna - nowe łagodniejsze przepisy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Nie ręczę,

    Tak myslałem

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 122. Data: 2017-09-25 20:05:34
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-25 o 20:01, Budzik pisze:
    > Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Tak myslałem

    Poręcz swoją głową.

    --
    animka

  • 123. Data: 2017-09-25 20:41:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-09-25 o 15:33, Olin pisze:

    > Nie bywam w tych kręgach, więc nie wiem, jaki tam mają kodeks rycerski.

    Aha, czyli w poprzednim poście użyłeś argumentu, na którym się w ogóle
    nie znasz, czyli go po prostu zmyśliłeś. CBDU.

    --
    Liwiusz

  • 124. Data: 2017-09-25 20:57:48
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Aha, czyli w poprzednim poście użyłeś argumentu, na którym się w ogóle
    > nie znasz, czyli go po prostu zmyśliłeś. CBDU.

    Musiałeś go aż tak bezlitośnie "po prawniczemu" wykpić publicznie? :-)

    --
    A. Filip

  • 125. Data: 2017-09-25 22:44:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-09-17 o 14:11, Olin pisze:

    > Na pewno dane są tendencyjne, bo do porównania wzięto Andorę, która ma 78
    > tys. mieszkańców, więc jak nic wychodzi, że kiedy broń jest w domu, to
    > dzieci są bezpieczniejsze, bo wolą bawić się misiami.

    W ANdorze każdy ma broń, jak go nie stać, to pańtwo mu ostaecza karabin.

  • 126. Data: 2017-09-25 22:47:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-09-17 o 13:52, Wojtek pisze:

    > A w przypadku samochodowego wypadku śmiertelnego - przejechanie sprawcy
    > samochodem? Czy może po prostu zakazać wszystkim ruchu samochodowego -
    > wtedy nie będzie wypadków drogowych.

    Brytyjczycy wiek temu rozwiązali ten problem wysyłając faceta z czerwoną
    flagą.

  • 127. Data: 2017-09-26 07:45:32
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Brytyjczycy wiek temu rozwiązali ten problem wysyłając faceta z czerwoną
    > flagą.

    Czy nie był to skuteczny wymóg _prawny_ dla zapewnienia bezpieczeństwa
    innym użytkownikom dróg? Bezpieczeństwo ponad wszystko! ;-)

    https://en.wikipedia.org/wiki/Red_flag_traffic_laws

    --
    A. Filip

  • 128. Data: 2017-09-26 07:51:02
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Tyle że w 99% to broń myśliwska długa.

    -----

  • 129. Data: 2017-09-26 09:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Wojtek w...@o...pl ...

    > A w przypadku samochodowego wypadku śmiertelnego - przejechanie
    > sprawcy samochodem? Czy może po prostu zakazać wszystkim ruchu
    > samochodowego - wtedy nie będzie wypadków drogowych.

    :)
    Tak, masz rację, przesadziłem.
    Ale od poczatku pisze ze porownywanie posiadania srodka komunikacji z
    bronia jest bezcelowe.
    Chciałem tylko wskazać na brak równowagi miedzy szkoleniem w celu
    mozliwości prowadzenia pojazdu i posiadania broni oraz ewentualnych
    reperkusji zwiazanych z nieodpowiednim obchodzeniem sie z jednym i
    drugim.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 130. Data: 2017-09-26 09:01:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@b...pl ...

    > Czy nie był to skuteczny wymóg _prawny_ dla zapewnienia
    > bezpieczeństwa innym użytkownikom dróg? Bezpieczeństwo ponad
    > wszystko! ;-)

    A jednak nie ponad wszystko tylko eliminowanie niepotrzebnego ryzyka.
    Dlatego własnie kierowców uczy sie na specjalnych kursach a pomimo tego
    ze mozna jezdzic samochodem i to nawet dosc szybko i pomimo tego ze jest
    zakaz uderzania w inne samochody czy pieszych to i tak prewencyjnie nie
    wolno zainstalowac sobie na masce np. zestawu dzid i innych ostrych
    narzedzi.
    Zdrowy rozsadek rzadzi!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ironią często pokrywa się niemożność myślenia.