  • 1. Data: 2008-02-02 17:12:32
    Temat: Obrazliwy komentarz na allegro.
    Od: carlo <t...@W...pl>

    Witam

    Dostalem obrazliwy komentarz na allegro. Zostalem powyzywany i
    machnalbym na ta reka, ale teksty typu "klamca" itd troche mnie
    zabolaly. Warto taka sprawe zakladac? I jak to ewentualnie
    przeprowadzic? Ja i ten czlowiek mieszkamy w innych wojewodztwach.

    pzdr,

  • 2. Data: 2008-02-02 18:15:25
    Temat: Re: Obrazliwy komentarz na allegro.
    Od: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>

    carlo <t...@w...pl> napisal:
> [...]
    > zabolaly. Warto taka sprawe zakladac? I jak to ewentualnie
    > przeprowadzic? Ja i ten czlowiek mieszkamy w innych wojewodztwach.

    A jak epitety maja sie do stanu faktycznego?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2008-02-02 19:53:09
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Jezeli Ci wystarczy ,ze zniknie z allegro to jest taka nowa zakladka
    "uniewaznienie".

    K.

  • 4. Data: 2008-02-03 19:25:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail o...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jezeli Ci wystarczy ,ze zniknie z allegro to jest taka nowa zakladka
    > "uniewaznienie".

    ale tam to sie uniewaznie te ktore sie samemu wystawilo a nie te ktore sie
    dostalo..

    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."
    Frank Herbert

  • 5. Data: 2008-02-03 19:32:41
    Od: "noName" <s...@z...null>

    Wepchales sie w g.... to i masz to co chciales.

    Zmien serwis na ebay tam nie ma takich oszolomow jak na alledrogo.

  • 6. Data: 2008-02-03 21:14:21
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 03 luty 2008 20:25
    (autor Budzik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <0...@b...poznan.pl>):

    > ale tam to sie uniewaznie te ktore sie samemu wystawilo a nie te ktore sie
    > dostalo..

    Alledrogo samo cenzuruje złe komentarze... Więc wystarczy ich naprowadzić na
    to.... Nie powinno być problemów.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl