  • 111. Data: 2011-06-01 08:37:35
    Temat: Re: Obowiązkowe kamery w samochodach
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Tue, 31 May 2011 14:56:47 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "Kamil" <a...@a...com> napisał w wiadomości

    > O to mi chodziło - by zachęcić do dobrowolnego użytkowania.
    To się nie nadaje jako narzędzie śmiejkowej represji i inwigilacji

  • 112. Data: 2011-06-01 08:39:50
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 01 Jun 2011 09:06:31 +0200, szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości grup

    > bo co, niewygodne dla twojej teoryjki? dla twoje wiadomości mam pełen
    > pakiet z assistance i nnw, co nie znaczy, że chcę go używać wtedy, kiedy
    > sprawca jest kto inny

    Bo Ci podniosą składkę...?
    Bez sensu

  • 113. Data: 2011-06-01 08:49:46
    Od: BartekK <s...@N...org>

    > A po co legalizacja? To nie ma rejestrować prędkości, ale ruch drogowy.
    > W razie wypadku biegły przeanalizuje nagranie. Do stwierdzenia jak szedł
    > pieszy zanim go walnąłeś albo czy ten z boku wymusił nie jest potrzebna
    > legalizacja
    Nie bój się, jak by wprowadzić przepis o obowiązkowej kamerze, to i
    obowiązkowej jej legalizacji można by od razu. No i zakup kamery
    oczywiście "homologowanej" która nie daje możliwości skasowania nagrania
    kiedy chcesz (cena tak ze 4x wyższa niż zwykłej, bo importuje i
    homologuje krewny-pociotek)
    I co kwartał płatne 49zł sprawdzenie plombowania zasilania - byś nie
    mógł wyłączyć jak sam przekraczasz przepisy!

    ps. sam posiadam kamerę, sam się na nią zdecydowałem, i parę razy się
    już przydała, np http://www.youtube.com/watch?v=shFjBj-m_tY ale jestem
    szczerym wrogiem wszystkich nakazów odgórnych, zwłaszcza które kończą
    się wyciąganiem kasy z ludzi

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 114. Data: 2011-06-01 08:55:54
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:is4pir$oij$...@n...onet.pl...

    > Stąd, że na ugodę musi się zgodzić ubezpieczyciel, jeśli to on ma płacić.
    > Oczywiście można zapłacić ze swoich i zapomnieć, ale chyba nie o to
    > chodzi?

    a teraz to niby jak się odbywa?
    jak mała szkoda, to sporej ilości ludzi bardzie opłaca się dać kilka stówek
    z własnej kieszeni, niż mieć zwyżki w ubezpieczeniu, to się dzieje dzisiaj
    mimo obowiązkowych ubezpieczeń, więc twoja teoria leży

  • 115. Data: 2011-06-01 08:57:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:is4pmd$oij$...@n...onet.pl...

    > To Ty nie pojmujesz, że płacąc składkę AC, płacisz również za ryzyko
    > wypłaty odszkodowania za szkody nie z Twojej winy.

    to ty nie rozumiesz, że w przypadku takiej szkody, nie mam zamiaru dopłacać
    do zwyżek jakie dostanę w takim wypadku

    jakoś nie potrafisz mi wyjaśnić, dlaczego to ja mam ponosić koszty czyjejś
    wolności

  • 116. Data: 2011-06-01 09:00:05
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1106011005480.7780@quad..
    .

    > Bo jeśli nie, to właśnie za to płacisz - za możliwość, że to osoba
    > trzecia spowoduje szkodę, a ubezpieczyciel będzie musiał wypłacić
    > i samemu dochodzić regresu.

    g. prawda, ubezpieczyciel naprawi z mojego ac, ja dostanę zwyżkę i z nikogo
    żadnego regresu nie będzie dochodził, a nawet jeśli, to podwójnie zarobi, bo
    z ewentualnego regresu i z mojej zwyżki, nie zapominaj że rozmowa się tyczy
    wypadków spowodowanych przez osoby bez oc i w przypadkach kiedy tego oc mieć
    nie musiały

  • 117. Data: 2011-06-01 09:01:13
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Bo Ci podniosą składkę...?
    > Bez sensu

    co bez sensu, to że mam z nie swojej winy płacić więcej?
    faktycznie bez sensu i właśnie o tym pisze

  • 118. Data: 2011-06-01 09:12:39
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

    > a co mnie obchodzi ile, czy to będzie 100, czy to będzie 10, nie ma
    > znaczenia, nie chce czekać na swoją kasę, na naprawienie szkody niewiadomo
    > ile i przede wszystkim, nie chce latami ciągać się po sądach, a na koniec,
    > wyrywać swojej kasy drobnymi kawałkami przez komornika, przez najbliższe
    > kilkadziesiąt lat, piesi i rowerzyści powodują około 1/5 wypadków, więc
    > jest o co kopie kruszyć

    Czyli te ubezpieczenia pieszych od chodzeniach po drodze, tak ?

  • 119. Data: 2011-06-01 09:21:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-01 10:55, szerszen pisze:

> [...]
    > stówek z własnej kieszeni, niż mieć zwyżki w ubezpieczeniu, to się
    > dzieje dzisiaj mimo obowiązkowych ubezpieczeń, więc twoja teoria leży

    Ale to nie jest argument za obowiązkowymi ubezpieczeniami, a o tym
    dyskutujemy.

    --
    Liwiusz

  • 120. Data: 2011-06-01 09:22:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-01 10:57, szerszen pisze:

> [...]
    > dopłacać do zwyżek jakie dostanę w takim wypadku
    >
    > jakoś nie potrafisz mi wyjaśnić, dlaczego to ja mam ponosić koszty

    Ponosisz ją na każdym kroku. To też jest cena wolności. Ubezpieczenie
    wszystkich od wszystkiego do niebezpieczna utopia.

    --
    Liwiusz