  • 1. Data: 2009-03-27 14:23:10
    Temat: Obowiązek zgłoszenia numeru NIP spółki do KRS
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Od kiedy dokładnie istnieje taki obowiązek?

  • 2. Data: 2009-03-27 14:35:35
    Temat: Re: Obowiązek zgłoszenia numeru NIP spółki do KRS
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Od kiedy dokładnie istnieje taki obowiązek?

    A istnieje?

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 3. Data: 2009-03-27 14:42:49
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A istnieje?

    Dostaliśmy wezwanie z KRS do złożenia wniosku o wpis numeru NIP.
    Powołują się na art. 47 ust. o KRS.
    Spółka istnieje hektar lat, co roku składane dokumenty bilansowe, a nigdy
    nikt z KRS o to nie prosił, więc zastanawiam się czy to jakaś nowość czy po
    prostu żyliśmy w nieświadomości przez tyle lat.

  • 4. Data: 2009-03-27 14:47:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Baloo pisze:

> [...]
    > nigdy nikt z KRS o to nie prosił, więc zastanawiam się czy to jakaś
    > nowość czy po prostu żyliśmy w nieświadomości przez tyle lat.

    Przecież w podanym artykule masz wskazany obowiązek - art. 38 ust. 1
    lit. h)

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2009-03-27 14:52:21
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przecież w podanym artykule masz wskazany obowiązek - art. 38 ust. 1
    > lit. h)

    Ale pytanie brzmiało "od kiedy dokładnie istnieje ten obowiązek" :)
    Ustawa jest z 1997, więc trochę dziwi mnie fakt, że od ponad 8 lat
    istnienia spółki nikt z KRS nie zauważył niedopełnienia tego obowiązku
    przez spółkę.

  • 6. Data: 2009-03-27 14:54:24
    Od: spp <s...@o...pl>

    Baloo pisze:

> [...]
    > Ustawa jest z 1997, więc trochę dziwi mnie fakt, że od ponad 8 lat
    > istnienia spółki nikt z KRS nie zauważył niedopełnienia tego obowiązku

    :) Zdarza się. :)
    Wysłać i ... przestać o tym myśleć. :)

    --
    spp

  • 7. Data: 2009-03-27 15:00:19
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "spp" <s...@o...pl> napisał

    > :) Zdarza się. :)
    > Wysłać i ... przestać o tym myśleć. :)

    To na pewno :)
    Dziwne też, że przy samej rejestracji nie powiedzieli, że NIP trzeba wpisać
    do formularzy ;-)

  • 8. Data: 2009-03-27 21:16:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 27 Mar 2009 16:00:19 +0100, Baloo napisał(a):

    > Dziwne też, że przy samej rejestracji nie powiedzieli, że NIP trzeba
    > wpisać do formularzy ;-)

    Od 1 stycznia 2007 r. Nie powiedzieli, bo wcześniej nie było ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl