  • 11. Data: 2007-06-15 21:10:40
    Temat: Re: Obowiązek wpuszczenia na klatkę schodową.
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Billcow" <bill/USUN/cow@e/USUN/pf.pl> napisał w wiadomości
    news:f4u86e$mn4$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam! Mieszkam w bloku. Dowiedziałem się przed chwilą od jednego
    > przedstawiciela firmy Tele2, że jeśli ktoś dzwoni i przedstawia się jako
    > firma, która chce zachodzić do mieszkać i np. coś reklamować, to mam
    > obowiązek wpuścić taką osobę na klatkę schodową. Podobno jest o tym wzmianka
    > w Kodeksie Karnym. Czy ktoś może orientuje się czy tak faktycznie jest? Ja
    > nic odpowiedniego nie znalazłem o tym.

    Witam!

    Informuję Cię (czyli właśnie się o tym dowiedziałeś),
    że jeżeli ktoś na grupie dyskusyjnej poprosi Cię o wpłatę
    1000 zł na swoje konto, to masz obowiązek przelać mu ww. kwotę.
    Rzecz jasna jest o tym wzmianka w Kodeksie Karnym.

    Po numer mojego konta zapraszam na priv (uwaga na odspamiacz). ;-)

    Aluzju poniał?

    Pozdrawiam

    Piotr