  • 11. Data: 2009-04-06 13:51:11
    Temat: Re: Obowiazek meldunkowy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Naczytałeś się jakiegoś bełkotu - spróbuj pójśc do jakiegoś biura meldunkowego, to
    Ci przejdzie.
    > "Podpis własciciela lokalu poprosze, o tu gdzie ptaszek".

    Potrzeba ptaszka właściciela lub osoby, która posiada tytuł prawny do
    lokalu, na przykład umowę najmu. Jak ktoś umowę najmu posiada, to już
    żadnego ptaszka nie potrzeba, sam sobie przecież nie będzie ptaszkował.
    Chyba, że chciałby zameldować jeszcze kogoś innego, kto już tytułu
    prawnego nie posiada.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2009-04-06 13:52:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    witek pisze:

    > Gdzieś tam kiedyś w jakimś rozporządzeniu było o potwierdzeniu przez
    > własciciela. Ale mi sie teraz szukać nie chce.

    Jest konieczność poświadczenia przez właściciela, albo inną osobę
    posiadającą tytuł prawny do lokalu. Oczywiście sam właściciel lub
    najemca sam sobie nie musi niczego poświadczać, tylko przedstawia
    dokumenty i się melduje.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2009-04-06 13:54:19
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik " ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    Naczytałeś się jakiegoś bełkotu - spróbuj pójśc do jakiegoś biura meldunkowego,
    to Ci przejdzie.
    "Podpis własciciela lokalu poprosze, o tu gdzie ptaszek".

    A co pisze nad miejscem do złożenia podpisu? Pod czym się właściciel lokalu
    podpisuje?

    --
    andreas

  • 14. Data: 2009-04-06 13:54:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    >Naczytałeś się jakiegoś bełkotu - spróbuj pójśc do jakiegoś biura
    >meldunkowego, to Ci przejdzie.
    >"Podpis własciciela lokalu poprosze, o tu gdzie ptaszek".
    >JaC

    Odpowiada się POD cytatem.

    -----

  • 15. Data: 2009-04-06 13:58:16
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Własnie to, o co prosi.
    JaC

    -----

  • 16. Data: 2009-04-06 14:00:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    andreas pisze:
> [...]
    > "Podpis własciciela lokalu poprosze, o tu gdzie ptaszek".
    >
    > A co pisze nad miejscem do złożenia podpisu? Pod czym się właściciel

    "Stwierdzam, że wyżej wymieniona osoba przebywa pod wskazanym adresem"

    http://um.warszawa.pl/v_syrenka/wom/pdf/zalacznik.ph
    p?adres=245

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2009-04-06 14:01:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    ąćęłńóśźż pisze:
    > Własnie to, o co prosi.

    To nie musi być właściciel lokalu, może być najemca, lub osoba
    posiadająca inny tytuł prawny do lokalu.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2009-04-06 14:02:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Jaro pisze:

    > Czyli po prostu ide z umowa i starym dowodem osobistym do urzedu (ta sama
    > gmina) i prosze o zameldowanie?

    Tak. Jeśli meldujesz się na pobyt stały, to wcześniej musisz się
    wymeldować ze starego miejsca zamieszkania (zameldowania właściwie).

    > A jakbym chcial sie zameldowac u rodziny, tez ta sama gmina, to co musze
    > przyniesc?

    Jeśli u rodziny nie posiadasz tytułu prawnego do mieszkania na
    piśmie, to idziesz z kimś z rodziny, kto taki tytuł posiada i meldujesz
    się. Osoba, z którą przyszedłeś, poświadcza na druczku, że w tym lokalu
    przebywasz.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2009-04-06 14:04:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    >Własnie to, o co prosi.
    >JaC

    PLONK WARNING

    -----

  • 20. Data: 2009-04-06 14:05:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik " ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    >
    > PLONK WARNING

    O co Ci chodzi? To jest dawny "666", on specjalnie tak cytuje.

    --
    Liwiusz