  • 151. Data: 2020-04-06 14:48:25
    Temat: Re: Obowiązek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
    Od: n...@o...pl

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > A skad wiesz ze tak robi?
    > Zagłuszyłes GPS i sprawdziłes?

    przecież tak właśnie działa usługa lokalizacyjna
    wejdź do kibla i sprawdź

  • 152. Data: 2020-04-06 16:07:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 01 Apr 2020 17:35:10 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Osoby w kwarantannie właśnie mają teraz obowiązek zainstalowania
    > specjalnej aplikacji rządowej.
    > https://panoptykon.org/aplikacja-kwarantanna-domowa-
    obowiazkowa-krytyka

    Podobno tak to wygląda w praktyce:

    "31 marca koleżanka z pracy mojej żony zachorowała na COVID-19. Obie
    pracowały w tym samym pokoju biurowym. Korono-pozytywna zgłosiła do
    sanepidu nazwiska współpracowniczek - w tym Małgorzaty Głuchowskiej.
    Bydgoski sanepid zadzwonił do nas na wieś i rozmówczyni poinformowała, że
    od 1 do 16 kwietnia jesteśmy całą rodziną objęci kwarantanną, w związku z
    czym mamy siedzieć w domu i czekać na karetkę pogotowia - ta przywiezie
    osobę, która zrobi nam wymazy (a potem testy). Oczywiście będziemy
    sprawdzani przez policję - czy aby nie łamiemy zasad odosobnienia.

    Od tego czasu minął tydzień. Nikt nie przyjechał - ani karetka, ani
    sanepid, ani policja. Mierzymy sobie temperaturę rtęciowym termometrem - i
    tyle jeśli chodzi o profilaktykę. Gdybyśmy chociaż wierzyli (jak chłopi z
    Kongresówki), że ten termometr leczy...

    Żona z obywatelskiego obowiązku chciała ściągnąć aplikację ,,kwarantanna
    domowa" i dobrowolnie meldować komu trzeba, że karnie siedzimy w
    zamknięciu. Okazało się jednak, że do pobrania apki trzeba mieć kod. Kod ów
    powinien był nam przysłać sanepid bądź operator aplikacji kwarantanna. Ani
    nie zadzwonili, ani nie dostarczyli czegokolwiek. Choćby decyzji o
    kwarantannie, nie mówiąc o aplikacji albo informacji, kiedy i czy w ogóle
    ktoś nam zrobi testy."

    https://wyborcza.pl/7,75398,25849375,panstwo-nam-zaf
    undowalo-jesien-sredniowiecza.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 153. Data: 2020-04-06 16:53:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.04.2020 o 00:19, n...@o...pl pisze:

    > idź to powiedz twórcom np. tej gry że to banał :-)

    Jakiej gry?

    --
    Shrek

  • 154. Data: 2020-04-06 17:02:49
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.04.2020 o 11:55, RadoslawF pisze:

    > Jasne, nie mam nic innego do roboty tylko czytanie specyfikacji
    > technicznych telefonów których nie chce kupić.

    Czyli proponuję ustalić, ze temat jest zamknięty - telefony bez agpsu
    obecnie nie istnieją - zaewne ciężko nawet chipy znaleźć w hurtowej ilości.

    > Wydumane problemy to twoja niezdolność do przyznania komukolwiek racji.
    > Przelot samolotem do USA też nie jest usługa płatną, no chyba że
    > chodzi o konieczność zapłacenia za bilet. I to niezłe podsumowanie
    > twojej argumentacji.

    Sorry - ale smartfon bez transmisji danych i karty sim jest nieco
    wydumanym przypadkiem.

    Tak - przyznam ci rację - dla pewnych przypadków jak przedpotopowie
    telefony bez karty sim i pakietu danych. Wtedy rzeczywisćie AGPS nie
    działa. Natomiast dla każdego z losowej próby 100 smartfonów będzie
    działać.

    --
    Shrek

  • 155. Data: 2020-04-06 17:04:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.04.2020 o 07:59, Budzik pisze:

    > Naturalna sytuacje? Zgoda, ale tak jak pisałem - mozna pomoc naturze.

    Można.

    > A skad wiesz ze tak robi?
    > Zagłuszyłes GPS i sprawdziłes?

    Przecież pisałem - w metrze działa.

    --
    Shrek

  • 156. Data: 2020-04-06 17:06:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.04.2020 o 12:59, Budzik pisze:

    > Nie, nie - ja dokładnie testowałem to co sie dzieje jak zniknie sygnał
    > GPS.
    > I wtedy navi googla nie działa, stad wniosek ze nie korzysta z
    > lokalizowania po BTS.

    Napisze po informatycznemu. Dziwne - u mnie działa.

    --
    Shrek

  • 157. Data: 2020-04-06 17:06:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 2020-04-06 o 06:35, Shrek pisze:

    >Wydumane problemy to twoja niezdolność do przyznania komukolwiek
    >racji.

    A moze jednak twoja ?

    >Przelot samolotem do USA też nie jest usługa płatną, no chyba że
    >chodzi o konieczność zapłacenia za bilet. I to niezłe podsumowanie
    >twojej argumentacji.

    Bilet jest jednak za konkretny lot.
    A tu placisz za cos innego niz AGPS.

    No i ... a jak bede mial telefon bez sim, ale wi-fi - agps zadzialala
    ?

    J.

  • 158. Data: 2020-04-06 17:07:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.04.2020 o 06:41, ąćęłńóśźż pisze:
    > Napisz imię matki najlepiej.

    Niestety - nie wiem jak twoja ma na imię.

    --
    Shrek

  • 159. Data: 2020-04-06 17:59:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik Olin k...@a...w.stopce ...

> [...]
    > dostarczyli czegokolwiek. Choćby decyzji o kwarantannie, nie mówiąc
    > o aplikacji albo informacji, kiedy i czy w ogóle ktoś nam zrobi

    I tak jest postep.
    Tydzien temu baba dostalaby zalecenie kwarantanny a reszta domownikĂłw nie
    i mogłaby swobodnie chodzic i roznosic zarazki...

    Kumpel wysyła zdjecia ze pływa obecnie na karaibach. Troche mu
    zazdroszcze... No dobra, nie troche...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 160. Data: 2020-04-06 17:59:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Możliwe. Ale skoro tobie to wystarcza to w czym problem?

    W niczym. Opisuje te testy na potrzeby rozmowy o lokalizacji w programie
    KWARANTANNOWYM...
    Padł argument ze navi wykorzystuja lokalizowanie po BTS jak GPS zaniknie.
    Znam temat, testowałem i wiem ze google maps nie lokalizuje.

    > Pracujące w dodatku na różnych częstotliwościach.
    > Ale tak jak czasami zdycha tylko jedna usługa tak bywa że
    > znikają jednak obie.

    I rownie czesto bywa tak ze znika tylko jedna.
    Wiec trudno wyciągac z tego jakies wnioski.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,