  • 142. Data: 2020-04-06 07:59:40
    Temat: Re: Obowiązek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Generalnie to ciężko sobie wyobrazić sytuacje, żebyś pomykał setki
    > metrów bez zasięgu GPS za to z GSMem. Jakieś tunele i pędolina;)

    Naturalna sytuacje? Zgoda, ale tak jak pisałem - mozna pomoc naturze.

    A skad wiesz ze tak robi?
    Zagłuszyłes GPS i sprawdziłes?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 141. Data: 2020-04-06 07:59:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Sprawdzić czy nie masz wyłączonej transmisji danych, bez niej
    > AGPS nie działa a jak GPS straci sygnał to każda nawigacja
    > bez transmisji danych stanie.

    Radek, przeciez transmisje mam włączoną cały czas...
    Dlaczego miałaby nagle zniknac akurat wtedy kiedy znika GPS?
    Za kazdym razem?

    > Jak transmisja danych w porządku to sprawdź jakiś typowy soft
    > do nawigacji a nie darmowe gówno wciskające ci reklamy.

    Sprawdzałem kilka i nie ma dla mnie lepszej niz googlowa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 143. Data: 2020-04-06 08:49:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wystarczy mieć wszystkie okna na północ.

    -----

  • 144. Data: 2020-04-06 09:05:15
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 06-04-2020 o 07:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Naturalna sytuacje? Zgoda, ale tak jak pisałem - mozna pomoc naturze.

    > A skad wiesz ze tak robi?
    > Zagłuszyłes GPS i sprawdziłes?

    W poprzedniej firmie w starym miejscu (był to dom przerobiony na biura)
    mieliśmy problem z urządzeniami gps w pomieszczeniu, musieliśmy dla
    większości z nich wystawiać antenę poza obręb budynku. Problem był w
    pomieszczeniach na ostatnim piętrze, więc możliwe, że coś na dachu
    zakłócało sygnał. Dlatego to nie takie dziwne jak dla mnie, że może nie
    działać.

    --
    http://kaczus.ppa.pl

  • 145. Data: 2020-04-06 11:55:13
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-06 o 06:35, Shrek pisze:

    > Nie. Jestem pewny że jak bardzo dobrze poszukasz, to na rynku wtórnym
    > znajdziesz. Teoria pewnego czajniczka na orbicie twierdzi że nie ma
    > możliwości dowodu na nieistnienie czegoś. Najprościej by było, gdybyś

    I dlatego nie wymagałem dowodu od ciebie tylko przedstawiłem
    swój argument.

    > podał model aktualnie dostępnego na tynku telefonu bez AGPS (no i
    > oczywiście bez GPS).

    Jasne, nie mam nic innego do roboty tylko czytanie specyfikacji
    technicznych telefonów których nie chce kupić.

    > Btw ten twój artykuł to jakiś dziwny - AGPS nie jest usługą płatną,
    > chyba że chodzi o konieczność posiadania karty sim i transmisji danych,
    > ale to pokazuje jak wydumane problemy są poruszane w tym artykule.

    Wydumane problemy to twoja niezdolność do przyznania komukolwiek racji.
    Przelot samolotem do USA też nie jest usługa płatną, no chyba że
    chodzi o konieczność zapłacenia za bilet. I to niezłe podsumowanie
    twojej argumentacji.

    Pozdrawiam

  • 146. Data: 2020-04-06 12:07:51
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-06 o 07:59, Budzik pisze:

    > Radek, przeciez transmisje mam włączoną cały czas...

    Tego nie wiem i dlatego kazałem sprawdzić. Niektórzy wyłączają.

    > Dlaczego miałaby nagle zniknac akurat wtedy kiedy znika GPS?
    > Za kazdym razem?

    Bo jak z jakiegoś powodu nie ma ma łączności GSM to i nie ma
    transmisji danych. A jak są zakłócenia to może zakłócić GSM
    i GPS. Ja takie przypadki mam tylko w długich tunelach i wtedy
    wiadomo dlaczego nie działa.

    > Sprawdzałem kilka i nie ma dla mnie lepszej niz googlowa.

    Twój wybór.

    Pozdrawiam

  • 147. Data: 2020-04-06 12:59:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Tego nie wiem i dlatego kazałem sprawdzić. Niektórzy wyłączają.

    Nie, nie - ja dokładnie testowałem to co sie dzieje jak zniknie sygnał
    GPS.
    I wtedy navi googla nie działa, stad wniosek ze nie korzysta z
    lokalizowania po BTS.

> [...]
    > transmisji danych. A jak są zakłócenia to może zakłócić GSM
    > i GPS. Ja takie przypadki mam tylko w długich tunelach i wtedy

    Mam wrazenie ze to dwa zupełnie rozne protokoły bo przeciez bardzo czesto
    jest tak, ze tam gdzie nie ma zasiegu GPS, GSM działa bez problemu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

  • 148. Data: 2020-04-06 13:48:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 3 Apr 2020 18:18:41 +0200, Shrek napisał(a):

    > BTW - jak to jest - przecież nie ma obowiązku obciążania siebie i
    > bliskich, więc żądanie pod karą zainstalowania takiej apki (pomijając
    > już inne aspekty stanu wyjątkowego bez stanu wyjątkowego) jest
    > działaniem bezprawnym.

    "z obowiązku korzystania z aplikacji Kwarantanna domowa zwolnione są osoby
    z dysfunkcją wzroku (niewidzące lub niedowidzące), a także osoby, które
    właściwym służbom złożyły oświadczenie, że nie są abonentami lub
    użytkownikami sieci telekomunikacyjnej lub nie posiadają urządzenia
    mobilnego umożliwiającego zainstalowanie aplikacji."

    https://tvn24bis.pl/tech,80/koronawirus-w-polsce-apl
    ikacja-kwarantanna-domowa-obowiazkowa-od-1-kwietnia-
    2020,1011025.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 149. Data: 2020-04-06 14:34:17
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-06 o 00:19, n...@o...pl pisze:

    > i pojawili się w ogóle, by przydybać zbiega ?

    Kolega zeznaje że olał kolejny SMS, kolejny dnia następnego i
    po południu (drugiego dnia) przyjechali z pretensjami że nie
    wykonuje poleceń.

    Pozdrawiam

  • 150. Data: 2020-04-06 14:39:01
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-06 o 12:59, Budzik pisze:

    > Nie, nie - ja dokładnie testowałem to co sie dzieje jak zniknie sygnał
    > GPS.
    > I wtedy navi googla nie działa, stad wniosek ze nie korzysta z
    > lokalizowania po BTS.

    Możliwe. Ale skoro tobie to wystarcza to w czym problem?

    > Mam wrazenie ze to dwa zupełnie rozne protokoły bo przeciez bardzo czesto
    > jest tak, ze tam gdzie nie ma zasiegu GPS, GSM działa bez problemu.

    Pracujące w dodatku na różnych częstotliwościach.
    Ale tak jak czasami zdycha tylko jedna usługa tak bywa że
    znikają jednak obie.