  • 131. Data: 2020-04-05 22:15:28
    Temat: Re: Obowiązek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-04-05 o 14:15, Shrek pisze:

    > Bo kurwa w domyśle obraża noszącego, a konstytucja ponoć parzystego brata:P

    Ten wyraz po szwedzku to zakręt :-)

    --
    animka

  • 132. Data: 2020-04-05 22:18:48
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-04-05 o 14:44, Zbynek Ltd. pisze:

    > Oj, aspołeczny jesteś. Nie dasz "wadzy" zestawu fotek twarzy zrobionych
    > z różnych kątów i profili do uczenia AI do rozpoznawania twarzy? A fe ;-)

    To normalnie jak więzienie. Nie chciałabym sie potraktować jako więzień.
    Podobno jak ktos ma androida mniejszego niż 9 to tej chamskiej aplikacji
    nie zainstaluje. No i bardzo dobrze.

    --
    animka

  • 133. Data: 2020-04-05 22:26:17
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-04-05 o 20:55, N Tom pisze:
    > RadoslawF w

    Ja bym podziękowała. Tylko chamy się oburzają.

    --
    animka

  • 134. Data: 2020-04-05 22:36:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Apr 2020 21:32:39 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Jesteś naprawdę pewny że nie ma obecnie telefonów z GPS ale
    > bez AGPSa?
    > Bo rok temu jeszcze w sieci były artykuły czym się różni GPS
    > od AGPS, jaki warto wybrać i dlaczego. Co sugeruje że były bez AGPS.
    >
    > https://www.morele.net/wiadomosc/co-to-jest-a-gps-w-
    smartfonach-i-tabletach-czy-warto/1010/

    Tak to napisali, ze nadal nie wiadomo czym to sie rozni.
    Pewnie sami nie wiedza :-)

    A telefon bez A-GPS ... znajdz.
    Stara technologia, to juz raczej wszystkie maja :-)

    J.

  • 135. Data: 2020-04-06 00:19:30
    Od: n...@o...pl

    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    a0yclh/spoofing_with_gps_joystick_fake_gps_location/

    > Tak jak napisałem. Zdziwiłbym się gdyby się nie dało shakować - bo to
    > pisane na kolanie - znacznie poważniejsze aplikacje posiadają dziur (w
    > zasadzie jak jakaś nie posiada, to znaczy że jest niebezpieczna, bo nikt
    > tego nie sprawdza i nie łata).
    >
    > Natomiast co do zasady wykrywa zainstalowanego fake gpsa. Root to jednak
    > zdecydowana mniejszość "rynku". W większosci wypadków zadziała.

    idź to powiedz twórcom np. tej gry że to banał :-)

  • 136. Data: 2020-04-06 00:19:59
    Od: n...@o...pl

    RadoslawF <r...@g...com> napisał(-a):

    > Można.
    > Nie wykonałem polecenia jaki przysłali w SMSie.

    i pojawili się w ogóle, by przydybać zbiega ?

  • 137. Data: 2020-04-06 00:33:05
    Od: n...@o...pl

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Moj telefon ma AGPS (Redmi NOTE 5) a jednak brak sygnału GPSu pwooduje
    > zatrzymanie wskazań mapy googla.

    a masz włączone w usłudze lokalizacyjnego że przy braku gps wiedzę ma czerpać z
    wifi/gsm ?

  • 138. Data: 2020-04-06 06:35:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2020 o 21:32, RadoslawF pisze:

    > Jesteś naprawdę pewny że nie ma obecnie telefonów z GPS ale
    > bez AGPSa?

    Nie. Jestem pewny że jak bardzo dobrze poszukasz, to na rynku wtórnym
    znajdziesz. Teoria pewnego czajniczka na orbicie twierdzi że nie ma
    możliwości dowodu na nieistnienie czegoś. Najprościej by było, gdybyś
    podał model aktualnie dostępnego na tynku telefonu bez AGPS (no i
    oczywiście bez GPS).

    Btw ten twój artykuł to jakiś dziwny - AGPS nie jest usługą płatną,
    chyba że chodzi o konieczność posiadania karty sim i transmisji danych,
    ale to pokazuje jak wydumane problemy są poruszane w tym artykule.

    --
    Shrek

  • 139. Data: 2020-04-06 06:38:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2020 o 14:44, Zbynek Ltd. pisze:

    > Oj, aspołeczny jesteś. Nie dasz "wadzy" zestawu fotek twarzy zrobionych
    > z różnych kątów i profili do uczenia AI do rozpoznawania twarzy? A fe ;-)

    Najlepsze, że oprócz władzy to cholera wie komu, skoro tam są biblioteki
    do mediów społecznościowych. Podobno nie używane, ale skoro nie to po co
    tam są - nie wiedzieli jak wywalić przed kompilacją, czy bez nich jednak
    nie działało?

    --
    Shrek

  • 140. Data: 2020-04-06 06:41:59