  • 121. Data: 2020-04-05 20:55:26
    Temat: Re: Obowiązek instalacji aplikacji Wielkiego Brata
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 5 Apr 2020 15:07:13 +0200, Shrek napisał(a):

    > Kupony z leclerca, biblioteki do fajsbuka. Nie, nie żartuje. To
    > przerobione kantargo. I zostało mnóstwo śmieci. Także jest tam w chuj
    > dziur, ale raczej nie rządowe backdory (nie dlatego że by nie chcieli -
    > po prostu nie umieją, a zlecenie tego oficjalnie podmiotowi
    > prywatnemu... powiedzmy, że średnio wierzę, że są tak profesjonalni, że
    > to nie wycieknie), tylko fejsukowe i chuj wie jakie. A ty masz tam podać
    > imię, nazwisko, pesel, adres i zdjęcie. Czego nie rozumiesz, czego się
    > obawiasz?

    Wrzucic jakis sniffer, i w trybie RODO zapytac administratora DO
    co i komu apka wysyla.
    A po wymijajacej odpowiedzi - prokurature powiadomic :-)

    J.

  • 122. Data: 2020-04-05 20:55:50
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    RadoslawF w

    > Mam policzyć ile razy ty zrobiłeś błąd i oburzałeś się na
    > idiotów którzy do wątku wnoszą tylko wytykanie błędu?

    Licz!!!

    > pozdrawiam

    Pierdol się z takimi tekstami

    --
    'Tom N'

  • 123. Data: 2020-04-05 20:58:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > W sumie to nie tak łatwo sobie wyobrazić taką typową sytuację, że
    > masz zasięg GSM a nie masz GPS i przemieszczasz się między lokacjami
    > na google maps.
    >
    > Ale znam taką - metro - i ładnie mi przeskakuje między stacjami -
    > tez xiaomi. Objawia się to właśnie nie płynnym przesuwaniem jak w
    > GSM, a właśnie przeskakiwaniem.

    Samoistnie to nie moze az tak czesto nie zdarza ale mozna takiej sytuacji
    pomóc... ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 124. Data: 2020-04-05 21:08:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2020 o 20:53, J.F. pisze:

    > W androidzie to robi usluga lokalizacyjna google.

    Tak też pisałem. Choć da się ponoć zrobić bez googla, ale sporo
    kombinowania jest.

    > A AGPS to imo cos innego - wspomagananie GPS transmisja danych.

    Być może - Radek twierdził, że to od AGPSu zależy - ja tam niewiem, może
    i miał rację - ale nawet jeśli to wszystko na dzień dzisiejszy ma AGPS.

    --
    Shrek

  • 125. Data: 2020-04-05 21:10:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2020 o 20:39, J.F. pisze:

    > Eee tam metro. Mieszkanie wlasnie. Nie ma GPS.
    > A w mieszaniu masz siedziec :-)

    No przecież pisałem...

    No a jak kto ma tak duże mieszkanie, że "zawieszenie się" GPSa powoduje,
    że nie możesz się odnaleźć w mieszkaniu na google maps, to po prostu
    opłaci kulsonów, żeby go jeszcze odeskortowali gdzie chce;)

    --
    Shrek

  • 126. Data: 2020-04-05 21:13:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2020 o 20:58, Budzik pisze:

    > Samoistnie to nie moze az tak czesto nie zdarza ale mozna takiej sytuacji
    > pomóc... ;-D

    Generalnie to ciężko sobie wyobrazić sytuacje, żebyś pomykał setki
    metrów bez zasięgu GPS za to z GSMem. Jakieś tunele i pędolina;) Dlatego
    pytałem czy brak sygnału GPS czy wyłączony. Bo moje xiamoi zachowuje się
    prawidłow przy braku GPSa - wyznacza sobie na podstawie btsów i sidów
    sieci. Nie wiem jak na wioskach, bo tam dla odmianyGSMów i wifi nie ma a
    GPS jest;)

    --
    Shrek

  • 127. Data: 2020-04-05 21:15:50
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.04.2020 o 20:55, J.F. pisze:

    > Wrzucic jakis sniffer, i w trybie RODO zapytac administratora DO
    > co i komu apka wysyla.
    > A po wymijajacej odpowiedzi - prokurature powiadomic :-)

    Ta. premier trzęsie dupą przed swoim ministr, wróć prokuratorem, a nie
    jednak ministrem. Zapomniałeś, że rozmawiamy o tym, że rząd działa bez
    żadnego trybu?

    --
    Shrek

  • 128. Data: 2020-04-05 21:19:20
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-05 o 20:55, N Tom pisze:

    > Licz!!!

    > Pierdol się z takimi tekstami

    Sam się pierdol z takimi tekstami, pierdol się też z
    cykliczną zmianą nicków której jesteś mistrzem.

    Pozdrawiam

  • 129. Data: 2020-04-05 21:32:39
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-05 o 18:23, Shrek pisze:

    > Czyli mają. Ba... są telefony co wogóle GPSa nie mają, ale nie o nich
    > rozmawiamy. Obecnie nie ma na rynku (nawet wtórnym) łatwo dostępnych
    > telefonów wyposażonych w GPSa ale bez AGPS. Oczywiście pewnie jakiś
    > znajdziesz jak się uprzesz. Podobnie możesz udowadniać, że nie każdy
    > smatron ma ekran, bo widziałeś taki w którym ktoś wyrwał.

    Jesteś naprawdę pewny że nie ma obecnie telefonów z GPS ale
    bez AGPSa?
    Bo rok temu jeszcze w sieci były artykuły czym się różni GPS
    od AGPS, jaki warto wybrać i dlaczego. Co sugeruje że były bez AGPS.

    https://www.morele.net/wiadomosc/co-to-jest-a-gps-w-
    smartfonach-i-tabletach-czy-warto/1010/

    Pozdrawiam

  • 130. Data: 2020-04-05 21:38:23
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-04-05 o 17:59, Budzik pisze:

    > Nie ogarnia.
    > Jak zagłuszysz GPS to ci przykładowo nawigacja googla zwisnie w ostatnim
    > miejscu gdzie był sygnał GPSu

    Sprawdzić czy nie masz wyłączonej transmisji danych, bez niej
    AGPS nie działa a jak GPS straci sygnał to każda nawigacja
    bez transmisji danych stanie.
    Jak transmisja danych w porządku to sprawdź jakiś typowy soft
    do nawigacji a nie darmowe gówno wciskające ci reklamy.