  • 11. Data: 2005-08-02 18:35:51
    Temat: Re: Obniżka pensji
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dcodkq$i77$2@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Nie zgodzę się z tym, że wszystko, ale akurat wypowiedzenie zmieniające
    > można.
    A ja Ci mówię, że próbować można wszystko.

    Jotte

  • 12. Data: 2005-08-02 18:42:43
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte napisał(a):

    > A ja Ci mówię, że próbować można wszystko.

    Pienić się można. Ja pisze o procesach sensownych.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 13. Data: 2005-08-02 18:54:40
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dcoer4$gft$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Pienić się można. Ja pisze o procesach sensownych.
    A ja Ci jeszcze raz mówię, że próbować kwestionować można wszystko. I nie
    wstawiaj gadek o pieniactwie, bo to nie ma z tym nic wspólnego i jest
    nieprofesjonalne

    Jotte

  • 14. Data: 2005-08-02 19:03:24
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte napisał(a):

    > A ja Ci jeszcze raz mówię, że próbować kwestionować można wszystko. I nie
    > wstawiaj gadek o pieniactwie, bo to nie ma z tym nic wspólnego i jest
    > nieprofesjonalne

    Czyli zgłaszanie roszczeń bez podstaw prawnych jest profesjonalne i nie
    stanowi pieniactwa? Pomyśl.
    A co powiesz choćby na treść art. 262.2 kp? Wszystko to dość szerokie
    pojęcie, którym nie warto się posługiwać.

  • 15. Data: 2005-08-02 19:23:05
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dcog23$qj0$2@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Czyli zgłaszanie roszczeń bez podstaw prawnych jest profesjonalne i nie
    > stanowi pieniactwa?
    1. Nigdzie nie pisałem, że bez podstaw prawnych, pisałem że wszystko można
    próbować kwestionować. I można.
    2. Jaka jest definicja terminu "pieniactwo" (sądowe, of course) i jaki akt
    prawny ją zawiera?

    > A co powiesz choćby na treść art. 262.2 kp? Wszystko to dość szerokie
    > pojęcie, którym nie warto się posługiwać.
    Znam. Kwestionować należy nie metody ustanawiania tylko samą zasadność
    przystąpienia do tej czynności.

    Jotte

  • 16. Data: 2005-08-02 19:35:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte napisał(a):

    > 1. Nigdzie nie pisałem, że bez podstaw prawnych, pisałem że wszystko można
    > próbować kwestionować. I można.

    Rozumiem że się upierasz.

    > 2. Jaka jest definicja terminu "pieniactwo" (sądowe, of course) i jaki akt
    > prawny ją zawiera?

    A kto ci powiedział że to pojęcie prawne. Używam go w sensie jak
    najbardziej potocznym: http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=43366

    > Znam. Kwestionować należy nie metody ustanawiania tylko samą zasadność
    > przystąpienia do tej czynności.

    ??? Może napisz tak żebym zrozumiał.

  • 17. Data: 2005-08-02 19:43:51
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dcohtp$4qg$1@nemesis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Rozumiem że się upierasz.
    A kto ci to powiedział?

    > A kto ci powiedział że to pojęcie prawne. Używam go w sensie jak
    > najbardziej potocznym: http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=43366
    A gdzie twierdziłem, że to pojęcie prawne? Pytałem jedynie o definicję w
    kontekście sądowym.

    > ??? Może napisz tak żebym zrozumiał.
    Dobrze. Na gruncie tego przepisu nie można dochodzić przed sądem, że
    zmieniając warunki pracy (i/lub płacy) pracodawca oferuje za mało, za dużo
    żąda itp. Ale zawsze można zakwestionować samą zasadność wystosowania
    wypowiedzenia zmieniającego, bez względu na zawarte w nim prpozucje. Teraz
    OK?

    Jotte

  • 18. Data: 2005-08-02 19:57:05
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte napisał(a):

    > A kto ci to powiedział?

    Domyśliłem się :)

    > A gdzie twierdziłem, że to pojęcie prawne?

    Jak ktoś pyta o to który akt prawny zawiera definicje pojęcia, ja z góry
    myślę że chodzi o pojęcie prawne, bo jakby mu chodziło o innego rodzaju
    definicję to nie zadawałby durnego pytania który akt prawny to zawiera.
    Może to ja jestem dziwny, a może ty ...

> [...]
    > żąda itp. Ale zawsze można zakwestionować samą zasadność wystosowania
    > wypowiedzenia zmieniającego, bez względu na zawarte w nim prpozucje. Teraz

    Pewnie że nie. Bo wskazany przez mnie przepis nijak się ma do
    wypowiedzenia zmieniającego. Wskazałem go tylko po to by wskazać że nie
    WSZYSTKIEGO można dochodzić przed sądem.
    To ty i ktoś inny twierdzi że o WSZYSTKO się można procesować (jak wy to
    mówicie kwestionować).

  • 19. Data: 2005-08-02 20:08:16
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dcoj6i$5su$1@atlantis.news.tpi.pl Johnson
    <j...@n...pl> pisze:

    > Domyśliłem się :)
    Brawo. Ale się jednak nie udało :)

> [...]
    > myślę że chodzi o pojęcie prawne, bo jakby mu chodziło o innego rodzaju
    > definicję to nie zadawałby durnego pytania który akt prawny to zawiera.
    A może poszli do lasu...

    > Pewnie że nie. Bo wskazany przez mnie przepis nijak się ma do
    > wypowiedzenia zmieniającego.
    Czyżby? A weź przemyśl dobrze.

    > Wskazałem go tylko po to by wskazać że nie
    > WSZYSTKIEGO można dochodzić przed sądem.
    > To ty i ktoś inny twierdzi że o WSZYSTKO się można procesować (jak wy to
    > mówicie kwestionować).
    Eeee tam, zaczynasz kombinować, wtykać komuś twierdzenia w klawiaturę.
    Procesować != kwestionować.
    Odpadam, bo to do niczego nie prowadzi, jak chcesz możesz mieć ostatnie
    słowo.

    Jotte

  • 20. Data: 2005-08-02 20:25:41
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jotte napisał(a):

    > Brawo. Ale się jednak nie udało :)

    Może jednak tak :) ...

    > Czyżby? A weź przemyśl dobrze.

    Nie możesz mi wmawiać że przytaczając przepis miałem co innego na myśli
    niż miałem. To moje myśli :)

    > Odpadam, bo to do niczego nie prowadzi, jak chcesz możesz mieć ostatnie
    > słowo.

    Dobra, mam ostatnie słowo: przed sądem nie można się procesować o
    wszystko i wszystkiego kwestionować :)