  • 1. Data: 2009-12-02 13:13:27
    Temat: Obliczanie stopni pokrewienstwa do celow spadkowych
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Jaki jest stopień pokrewieństwa (arytmetycznie),
    pomiędzy wnukiem a prawnukiem, pochodzącymi
    od różnych dzieci pradziadka?

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 2. Data: 2009-12-02 13:29:24
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Slawek Kotynski <s...@a...com.pl> writes:

    > Jaki jest stopień pokrewieństwa (arytmetycznie),
    > pomiędzy wnukiem a prawnukiem, pochodzącymi
    > od różnych dzieci pradziadka?

    Arytmetycznie czy do celow spadkowych? 8-)

    Bo jak to drugie, to III grupa, tak jak obcy.

    MJ

  • 3. Data: 2009-12-02 14:11:30
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Michal Jankowski wrote:

    > Arytmetycznie czy do celow spadkowych? 8-)
    >
    > Bo jak to drugie, to III grupa, tak jak obcy.

    A we Francji?
    Francuzi mają jeszcze 4 grupę. I różnica
    między nimi wynosi 60-55 = 5% podatku :/

  • 4. Data: 2009-12-02 14:14:06
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 02-12-2009 o 15:11:30 Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>
    napisał(a):

    > A we Francji?
    > Francuzi mają jeszcze 4 grupę. I różnica
    > między nimi wynosi 60-55 = 5% podatku :/

    W sensie że implementacja zaleceń spółki
    Marks&Engels działa tam w najlepsze ?

    --
    Tomek

  • 5. Data: 2009-12-02 14:59:25
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Tomek wrote:

    > W sensie że implementacja zaleceń spółki
    > Marks&Engels działa tam w najlepsze ?

    Europa, Europa! Mam coraz mniejszy pociąg,
    kiedy patrzę na te procenty :/

  • 6. Data: 2009-12-02 15:00:18
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Slawek Kotynski wrote:

    > A we Francji?
    > Francuzi mają jeszcze 4 grupę. I różnica
    > między nimi wynosi 60-55 = 5% podatku :/

    Może zapytam inaczej: czy rodzeństwo cioteczne
    to 2. czy 3. stopień pokrewieństwa?

  • 7. Data: 2009-12-02 17:47:21
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 02.12.2009 14:29 użytkownik Michal Jankowski napisał :

    > Arytmetycznie czy do celow spadkowych? 8-)
    >
    > Bo jak to drugie, to III grupa, tak jak obcy.

    Jeszcze zależy po kim ten spadek, bo może być druga grupa.

    --
    http://miki.menek.one.pl m...@m...one.pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

  • 8. Data: 2009-12-02 19:28:30
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Mikołaj "Miki" Menke wrote:

    > Jeszcze zależy po kim ten spadek, bo może być druga grupa.

    Prawnuk jest spadkobiorcą.
    Ale to i tak chodzi o spadek we Francji :/