  • 521. Data: 2013-04-24 10:36:24
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 24.04.2013 10:13, Dominik & Co wrote:

    > Ależ to właśnie imć PAŚ pisze elaboraty o etyce i moralności.

    I o tym jak to po chrzescijansku ja mam solidarnie placicic bo jego nie
    stac sie leczyc za swoje..............

    A jak ja nie chce placic na niego, to ze jestem niesolidarny i ze robie zle.

    > A jak przychodzi do liczenia kasy, to odkłada moralność na bok :-)

    Wszyscy ci "biedni" tak maja. Trzeba przywyknac. Ty, ciebie stac, wiec
    masz placic, a biedni licza kase i jak placisz za malo to maja pretensje...

    Ot postawa niektorych tutaj, ze bogaty placi mniejsze podatki...

    Jak sa takie male to moze zwolnic bogatych z placenia podatkow?
    W koncu niewiele wnosza do budzetu....

    zen.aspx

  • 522. Data: 2013-04-24 10:36:50
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 24.04.2013 10:14, krys wrote:

    > W hipokryzji.
    > Sam uniknę płacenia dla wspólnego dobra, ale ze składek hikiego i Marudy
    > skorzystam, bo ich stać.

    Wlasnie.

    zen.aspx

  • 523. Data: 2013-04-24 10:37:22
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 24.04.2013 10:17, krys wrote:

    > rezultatu

    > Jak dla mnie, to po prostu szkapa dorożkarska z klapkami na oczach.
    > Ofiara propagandy poprzedniej komuny.
    > Syndrom niewolnika, chyba nieuleczalny.

    O tym juz pisalem szmat czasu temu.

    ;))

    zen.aspx

  • 524. Data: 2013-04-24 10:39:46
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 24.04.2013 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> napisał/a:

    > I uważasz, że obecny ustrój i PRLowski są podobne?

    Tak. Podobne (nie "takie same").

    > No tak, na wojsko może być solidarna zrzuta, a na leczenie nie....

    Tak. Jeśli nie rozumiesz, trudno.

    > Czyli chcesz dyktatury. No pięknie.... To może Kuba?

    A może Rafał?

    > No jak korporacja urządza żłobek to dobrze, a jak Polska to źle?

    Źle, bo okrada w tym celu obywateli. Nie dlatego, na co ta kasa idzie.
    Już pisałem, że okradzionego wali, iż złodziej kupił za łup
    lekarstwa chorej matce. Cel nie uświęca środków.

    > Zresztą, jak sobie wyobrażasz Dobrowolne Składki Na NFZ? Jak by to miało
    > funkcjonować?

    Wyobrażam sobie brak NFZ. Swoją drogą nie tak jeszcze dawno były Chore Kasy,
    nawet miały być dopuszczone prywatne, ale do takiego rozkwitu drapieżnego
    kapitalizmu oczywiście nie wolno było dopuścić.

    > Czemu w takim razie nie zostaniesz taką Matką Teresą, skoro to tak
    > fajnie? Albo choć urzędnikiem NFZ?

    Wolę żyć uczciwie.

    > Jak etyka mówi ,,nie zabijaj'' to to żadna etyka, że siłą zwalczamy
    > tych, co pragną zabijać?

    Drugiego. Wolność mojej pięści kończy się tam, gdzie zaczyna
    się wolność Twojego nosa. Ale ja sam decyduję o sobie.
    Wybacz, niewolnik tego nie zrozumie.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 525. Data: 2013-04-24 10:40:13
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 24.04.2013 10:00, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Bardzo daleko, wręcz przeciwne kierunki. Ja cały czas w tej dyskusji
    > tłumaczę, że tym mniej wartościowym trzeba pomagać. To właśnie Ty i
    > koledzy z obozu (Lliwiusz, haiki, ...) głosicie tezy, że powinno być
    > wartościowanie (choćby wysokością podatków), a każdy powinien dbać o
    > swoje zdrowie sam i jak go nie stać, to powinien sobie umrzeć, bo tak
    > jest OK. >

    Po tym jak napisales, ze sam unikales placeni skladek zus naciagajac
    umowe o dzielo w miejsce gdzie nie powinna zaistniec - tak, powinienes
    sobie zaczac radzic sam, a nei korzystac z moich podatkow.

    w koncu zaoszczedziles nie placac zus i placac maly podatek (ile? 19% od
    polowy kwoty umowy) -- wiec teraz cie stac, bys sie leczyl...

    zen.aspx

  • 526. Data: 2013-04-24 10:41:40
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 24.04.2013 10:39, Dominik & Co wrote:

    > Tak. Podobne (nie "takie same").

    Niestety. Mentalnosc polakow nie zmienila sie tak szybko jak ustroj.

    Poki beda zyc kombatanci komunizmu to tak bedzie.

  • 527. Data: 2013-04-24 10:42:50
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 24.04.2013 10:36, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Nie, robiłem szkolenie dodatkowo. I nie nie ja prosiłem o taką umowę,
    > tylko oni tak wymusili.

    Zeby bylo prosto i zeby nie placili podatkow wysokich i zusu.

    A ty sie zgodziles.

    zen.aspx

  • 528. Data: 2013-04-24 10:43:00
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 24.04.2013 09:40, Maruda pisze:

    > W każdej grupie społecznej można wg jakiegoś-tam kryterium wyróżnić
    > elitę i motłoch.

    g. prawda.

    motłoch
    1. pogard. <<tłum ludzi zachowujących się po chuligańsku>>
    2. pogard. <<lud, masy (w odróżnieniu od elity)>>

    Wydzielić można różne poziomy (i to nawet jest krzywa Gaussa na to). Ale
    nie nazywa się ich motłochem. I są na różnych poziomach a nie jak
    sugerujesz Ty (elyta) i Reszta (motłoch).

    >Ciebie razi samo to słowo (owszem, pejoratywne), ale
    > może użyj czasem rozumu, a nie tylko emocji.

    Mówi ten, co z pogardą traktuje bliźnich.

    > A tu już popełniasz wykroczenie. Przekłamujesz moje wypowiedzi i domagam
    > się, byś to odwołał. Piszę całkiem serio.

    Pozwiesz mnie czy przyślesz pachołków, żeby mnie obili? Był tu jeden
    taki, co Maczuga czy jakośtak miał na nazwisko i chciał się ostać
    Prezydentem Polski też kiedyś mi wysyłał pachołków do obicia ryja. Nie
    dojechali. Może dlatego, że chłopak potem zniknął, bo poszedł do pierdla.

    > Mam w miarę normalną rodzinę i uważam, że prawidłowo "rozkładałem
    > wysiłki" w minionych latach. Wolę mieć normalną rodzinę, w tym dzieci,
    > które mnie utrzymają gdy zajdzie potrzeba, niż żyć pod butem mniej
    > gównianego państwa. Przeżyłem trochę PRLu, to i obecną bandę wytrzymam.

    A co będzie jak pechowo trawisz do nieba? Tam w końcu prospołeczni są z
    etyką chrześcijańską i miłością bliźniego...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 529. Data: 2013-04-24 10:43:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Jaaasne. Zupełnie nie sztuczne ograniczanie dostępu do żywności i wody...

    Sztuczne? Rzeki zagrodzili?

    > Jakie ujście? Jaki ciśnienie? Toż właśnie w Afryce masz takie połacie
    > niezaludnionych terenów, że można się rozmnażać jak szaleni wręcz. Tylko

    Podobnie np. na Księżycu. Tyyyyyyyyyyyyyyyle wolnego miejsca. Atmosfera
    trochę cienka, ale cóż...

    > trzeba znieść dyktatury wojskowe, które robią co robią.

    To idź znosić.

    > Jasne. Stąd te nieprzebyte połacie gdzie spotkać człowieka to cud.

    A teraz objaśnij, dlaczego. Skoro wszędzie masz znakomite warunki do
    życia, tylko jacyś paskudni dyktatorzy brużdżą, to dlatego te głodne
    masy nie idą tam, gdzie nie ma ludzi (czyli i dyktatorów).

    Może dlatego, że jednak nie jest tam aż tak łatwo wyżyć, hmm?

    > ŻĘ KĘ? Toż ja właśnie mówię, że należy im się ludzkie traktowanie, a to

    Mhm. A przez kogo? Jakieś władze kolonialne tam tkwią i ich gnębią?

    > Ty bredzisz, że problemem jest, że się rozmnażają oraz że są zdrowsi (o
    > szczepionkach wspominałeś).

    Drogi ignorancie - szczepionka nie powoduje, że są zdrowsi. Powoduje
    tylko że więcej przeżywa wczesne dzieciństwo.

    > To ja walczę tu o ich rozwój, prawo do
    > życia, prawo dostępu do wody i żywności.

    Rzeki ktoś im wysysa? I skoro to taka przyjazna dla ludzi ogromna
    przestrzeń, to przecież jedzenie powinno tam wszędzie rosnąć, czyż nie?

  • 530. Data: 2013-04-24 10:45:18
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 24.04.2013 09:48, Dominik & Co pisze:
    > Ty zdaję się uważasz, że nie można mieć swojego zdania
    > o tym czy owym, bo "jak Ci nie pasuje, to się wyprowadź".
    > Nie można godzić się/korzystać z tego czy owego,
    > mając jednocześnie świadomość wad i ograniczeń tego czegoś?

    Można mieć zdanie i można widzieć wady, sam je widzę. Ale zamiast po
    prostu żyć i cieszyć się tym, że dzięki twojej kasie ktoś biedny może
    wyjść z choroby, narzekasz na wszystkie ustroje możliwe i działania.

    Tym, że nigdzie nie ma tak jakbyś chciał, pokazuję ci też, że może masz
    niedostosowane do realiów wymagania i po prostu będziesz zawsze
    nieszczęśliwy z tego powodu? I może jakbyś te wymagania nieco
    zmodyfikował, żyłoby ci się prościej?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek