  • 261. Data: 2013-04-19 14:32:12
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.04.2013 13:46, Dominik & Co pisze:

    > Tak, Tristan jest AFAIK szczerze wierzącym socjalistą.
    > A to, jak każda wiara, czyli głuchym na racjonalne argumenty.

    Racjonalne, czyli twoje? Bo moje są racjonalne, a Marudowe, Hikiowe i
    podobne są po prostu ślepą wiarą w ,,jestem wielki, sam ze se wszystkim
    poradzę, inni ludzie to motłoch''.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 262. Data: 2013-04-19 14:34:28
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.04.2013 13:31, hiki o! pisze:

    > Bo masz szanse. Choc bliskie zeru.

    Nie, one są zerowe. W przeciwieństwie do twoich na polityka, choć jak
    cię słucham, to wierzę, że również jesteś bliski zeru.

    Ty próbujesz?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 263. Data: 2013-04-19 14:47:53
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 19.04.2013 Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> napisał/a:

    > Racjonalne, czyli twoje? Bo moje są racjonalne, a Marudowe, Hikiowe i

    Prościutka konstatacja, że jeśli dołożysz pośredników to kasy
    zostanie mniej. A leczenie raka ile kosztowało, tyle będzie kosztować.

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

  • 264. Data: 2013-04-19 14:54:05
    Temat: Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Apr 2013, Stokrotka wrote:

    [...komus...]

    > Zgody na własność się nie głosuje.

    Ale zgodę na czynności na własności wspólnej tak.

    > Własność się ma lub nie.
    > To czy balkon należy do metrażu mieszkania

    Przecież wyraźnie napisał o przypadku kiedy NIE NALEŻY.
    O czym tu dyskutować?

    > Takie głowowanie ma się do prawa,

    Znowu kogoś obrazisz, cytując jego tekst w złym miejscu.

    pzdr, Gotfryd

  • 265. Data: 2013-04-19 15:01:46
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.04.2013 14:47, Dominik & Co pisze:

    > Prościutka konstatacja, że jeśli dołożysz pośredników to kasy
    > zostanie mniej.

    I temu nie przeczę. Twierdzę tylko, że nie da się ,,bezpośrednio''
    zarządzać takim systemem, bo jest on za duży i musi być kadra zarządzająca.

    Mój ojciec zarządza domem sam z moją siostrą, bez pośredników, ale już w
    kamienicy się powierza zarząd jakiejś zewnętrznej firmie. A w skali
    miasta już musi być rada miasta i inne władze. Co dopiero w skali Państwa.

    W ramach WOŚP też by może trzeba wg ciebie zlikwidować pośredników, to
    byłoby więcej do wydania, a tak taki Owsiak i ekipa niezłe pensje biorą
    i pomniejszają środki.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 266. Data: 2013-04-19 15:12:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Prościutka konstatacja, że jeśli dołożysz pośredników to kasy
    > zostanie mniej. A leczenie raka ile kosztowało, tyle będzie kosztować.

    Pewnie. Dlatego najlepiej wszystko robić samodzielnie. Bez pośredników,
    podwykonawców. Jeden (ponoć) znakomity polityk wprowadził tę zasadę na
    skalę całego kraju. To podejście nosi nazwę dżucze ;->

  • 267. Data: 2013-04-19 15:12:51
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-04-19 14:47, Dominik & Co pisze:

    > Prościutka konstatacja, że jeśli dołożysz pośredników to kasy
    > zostanie mniej. A leczenie raka ile kosztowało, tyle będzie kosztować.

    Pozwolę sobie nie zgodzić się :)
    (Tak, to ja - Maruda. I polemizuję z Tobą! :) )

    Jeśli by nie było państwowej służby zdrowia, ministerstwa, NFZ-tu,
    kontraktów - to nagle okazałoby się, że określone procedury (także
    leczenia raka) są tańsze, niż dotychczas.
    Bo wtedy instytuty onkologii, zakłady chemio- i radioterapii zaczęłyby
    konkurować między sobą cenami i jakością usług, a nie układami i
    łapówkami u szefów NFZ.
    A i pacjent w porozumieniu ze SWOIM lekarzem wybierałby racjonalnie
    ośrodek i terapię.

    Oczywiście wg tegoż schematu lekarstwa też by znacząco potaniały, gdyby
    nagle okazało się, że ludzie wolą się leczyć czosnkiem i innymi
    babcinymi ziółkami i metodami, niż antybiotykami w cenie ponad
    100zł/kurację.
    Skończyło by się też kupowanie drogich lekarstw na recepty "R" i "B" do
    szuflady i nieużywanie ich potem, jak ciągle jeszcze robi znaczący %
    zwłaszcza starszych ludzi. "Napisał receptę, to wykupiłam, ale ja tego
    brać nie będę, bo uważam, że mi to szkodzi".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 268. Data: 2013-04-19 15:19:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.04.2013 13:41, Maruda pisze:

    > Inaczej: Należy wyliczyć ten "kapitał emerytalny" i dać tym emerytom do
    > garści. Niech sobie tym gospodarzą jak chcą. Niech dołożą wnuczkowi do

    Dasz, jak rozumiem, z własnej kieszeni?

    > jego pomysłu na biznes (w zamian za umowę o alimentacyjną emeryturę),

    Niech? A może będą woleli przeputać na dziwki, a potem zrobić
    demonstrację w stolicy, żeby "rząd dał". Czy może po takiej wypłacie
    chcesz odebrać im prawa wyborcze? ;->

    > niech adoptują jakieś dziecko,

    Niech?

    > sami założą biznes, albo kupią sobie

    Do biznesu trzeba mieć smykałkę.

    > akcje czy jakieś ubezpieczenie emerytalne. Albo niech sobie wyliczą ile

    Akce spadną do zera, a prywatna firma ubezpieczeniowa splajtuje lub
    zniknie. I co wtedy?

    > zamierzają pożyć, podzielą przez liczbę miesięcy i czerpią. A jak się
    > skończy - to pójdą po prośbie. Mogą też się umówić z wnuczkiem "jak
    > pożyję dłużej, to mi będziesz płacił emeryturę, a jak pożyję krócej, to
    > odziedziczysz ten kapitał".

    LOL

    > Proste, uczciwe rozwiązania. Ale ta banda na to nie pozwoli. Będzie się
    > bronić jak pijawka przed oderwaniem od żyły.

    Najprostszym i najuczciwszym byłoby w ogóle zlikwidować państwo i niech
    sobie ludzie sami radzą ;->

    > Otóż to. Podejmują ryzyko. Ich pieniądze, ich ryzyko, ich życie. Ich
    > wybór. A mnie nic do tego (do ich pieniędzy, ryzyka, życia i wyborów)

    Ale nadal ich głos. Przeputają i będą chcieli więcej.

  • 269. Data: 2013-04-19 15:43:59
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Rozmawiamy o uchwale wspólnoty

    Jak wspulnota uhwali , że od dziś na terenie spułdzielni stosujemy samosądy,
    to ukamienujesz sąsiada?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 270. Data: 2013-04-19 15:47:31
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Przecież wyraźnie napisał o przypadku kiedy NIE NALEŻY.
    > O czym tu dyskutować?

    To nie ma znaczenia pisałam wcześniej.
    Po zatym są konkretne pszepisy podające odległość ile może ta antena
    wystawać,
    tak jak w kodeksie drogowym jest napisane ile może wystawać pszewożony
    pszedmiot z auta.
    I nic do tego wspulnoście.
    Zwykłe wymuszenie skożystania z usługi kabluwki.
    A za wymuszenia się teoretycznie siedzi.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)