  • 141. Data: 2013-04-18 14:13:55
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 18.04.2013 12:39, Andrzej Lawa wrote:

    > Dlaczego? Czyżbyś był zwolennikiem promowania głupoty? No w sumie
    > patrząc na twój "genialny inaczej" pomysł na głosy nie dziwota...

    Ilośc obrazliwych sformulowan jakie uzywasz prezentuje cie jako
    czlowieka z wielkimi kompleksami.

    Merytorycznie:

    Powszechny i publiczny oraz ogolnodostepny - powinien byc prosty.

    NAlezy upraszczac, bo to ma sluzyc czemus, np. LECZENIU a ni etrenowaniu
    sprytu.

    Chory człowiek nie ma siły a ni ochoty na trenowanie sprytu.

    Zwlaszcxza, ze on oplaca te uslugi.

    Moge byc sprytny, ale wtedy nie chce za to placic tyle ile obecnie.

    > A dlaczego miałbym tyle poczekać? Przez wprowadzenie twojej
    > pseudo-demokracji?

    Nie. PRzez limity NFZ.

    > Zależy od skali działalności i mojej własnej oceny, na co lepiej "wydać"
    > mój czas.
    >
    > Analogicznie ze wszystkim innym. Ubrania pierzesz sobie sam, czy
    > zatrudniasz praczkę? Gotujesz sobie sam, czy zatrudniasz kucharza?

    Roznie.

    Z tym, ze jak nie ugotuje obiadu to bede glodny. Albo pojde na miasto.

    Jak nie zloze papierkow do skarbowki to bedzie dramat. Dla mnie.

    zen.aspx

  • 142. Data: 2013-04-18 14:16:12
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    hiki o! wrote:

    > Wyjatek potwierdza regule ;P

    Najlepsze jest to, że A.L. uważa, że POTRZEBOWAŁ pozwolenia na budowę.
    Jakby mu nie wystarczylo, że ma ziemię, na której wybuduje i murarza, który
    mu wybuduje...

    J.

    www.kontestacja.com

  • 143. Data: 2013-04-18 14:18:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Tak? To pójdź za ich wezwaniem i bądź dumny z tego kim jesteś. Choć i
    > obwieszczaj ,,jestem dumny z bycia hetero''. Zaraz cię zakrzyczą, że

    To akurat idiotyzm w obie strony - co to za powód do dumy? Równie dobrze
    mógłbym być dumny z bycia ściśle hetero np. jak z brązowych tęczówek ;)

    > jesteś homofobem. Spróbuj zorganizować promującą heteroseksualizm paradę

    Promocja to akurat się przydaje z uwagi na konieczność oswojenia ludzi,
    którzy w większości tkwią ciągle w świecie "zboczenia" i "choroby".

    > A geje latają i wołają ,,jestem gejem'' i ludzie mówią ,,brawo,
    > gratulujemy, że się otworzyłeś''. Organizują Parady promujące gejostwo i
    > co?

    A, to trochę inne - dumnym z ujawnienia się w dość homofobicznym
    społeczeństwie to można być. Wymaga to pewnej odwagi. Ale nie z bycia
    gejem (patrz wyżej ;) )

    > Tak? Przecież już mają większe w wielu dziedzinach. Może jeszcze ta
    > większość praw nie jest zapisana, ale społecznie już funkcjonuje ,,w
    > obrocie''.

    Większe? Nie ma ślubów, partner przy wizytach w szpitali będzie
    traktowany jako "obcy", podobnie w przypadku spadku, darowizny czy
    rozliczeń podatkowych. Dzieci też nie mogą adoptować.

    Zwracam uwagę, że problemy są praktycznie takie same, jak dawniej w
    przypadku np. małżeństw białych z czarnymi (przynajmniej w USA).

  • 144. Data: 2013-04-18 14:19:17
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 18.04.2013 13:45, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > A tutaj to akurat się dołączę: A co uzyskałeś od niego? Bo ja mam nawet
    > takiego z NFZ pod ręką, ale i tak chce kasy albo proponuje czarne plomby
    > i bez kanałowego.
    >
    > Akurat jakość usług z NFZ jest niska, tu się zgadzam z hiki, choć akurat
    > czy da się wyższą, to jest problem...

    Najgorsza bezplatna sluzba zdrowia to jest w szpitalach. Chodzi mi o cos
    takiego

    mam zagrwarantowane bezplatne leczenie jakiejs choroby

    szpital, owszem, przyjmie mnie, ale nie da lekow, bo te NFZ wycenil na
    70% ich realnej wartosci

    wiec szpital nie kupuje, bo nikt mu nie sprzeda za 70%

    ale...

    ...nie moge doplacic tych 30% zeby szpital mi kupil

    NIE

    MAM MIEC BEZPLATNIE

    wiec, mam bezplatnie nic...

    co wiecej, nie moge kupic tyhc lekow w aptece za 100% i przyjsc do
    szpitala z lekami niech mnie lecza

    MAM ZAGWARANTOWANE LECZENIE I LEKI BEZPLATNIE

    tylko lekow nie ma

    ale skladki place.

    bez lekow np. umre lub choroba sie rozwinie do stadium gorszego.

    MIMO, ZE KWA PLACE

    wiec mnie osobiscie ch.. obchodzi stomatolog, czy nawet endokrynolog lub
    inny proktolog - do kazdego, z zacisnietymi zebami pojde, zaplace i sie
    wylecze pryweatnie, wymachujac piescia w kierunku ZUS i NFZ, ktory mi
    wzial kase ale nie swiadczy uslugi.

    ale w przypadku jak powyzej opisalem - jestem w dupie. czarnej. bo nawet
    jak mam kase, nawet jak place skladki to sie nie wylecze, bo mam miec za
    darmo, ale nie ma....

    zen.aspx

  • 145. Data: 2013-04-18 14:21:11
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 18.04.2013 12:42, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No Państwo. Mieszkaniowa oczywiście w znaczeniu ,,wspólnota
    > mieszkańców'' a nie dokładnie ,,na zasadach blokowej wspólnoty
    > mieszkaniowej''. Dokładniej mówiąc, to Państwo Demokratyczne to
    > wspólnota obywateli z równym podziałem głosów.

    > O państwie. Tylko zmniejszyłem je do 10 mieszkańców, żeby było łatwiej
    > zrozumieć. Jak bardzo chcesz, to przemnóż podane przeze mnie liczby
    > przez dowolną wartość, żeby wyszło ~ tyle ile mieszkańców Polski a słowo
    > Blok zamień na Polska.

    To kazdy blok moze miec swoje wojsko, urzad skarbowy, ustawodastwo?

    zen.aspx

  • 146. Data: 2013-04-18 14:22:21
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 18.04.2013 12:52, Andrzej Lawa wrote:

    > Takim jak ty?

    Raczej z takim jak ty, ma napisane a udaje greka czy tam innego
    cypryjczyka...

    zen.aspx

  • 147. Data: 2013-04-18 14:23:17
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 18.04.2013 12:54, Andrzej Lawa wrote:

    > Może zwróć temu głąbowi uwagę, że te 12 godzin w szkole to nie jest cała
    > praca nauczyciela? ;)

    No to niech siedzi 40 w szkole i tam pracuje.

    Inaczej ejst tak, ze siedzi 12.

    zen.aspx

  • 148. Data: 2013-04-18 14:23:21
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 18.04.2013 14:08, hiki o! pisze:
    > Zmieniasz skale. Spolecznosc 10, 20 czy 50 osob duzo latwiej moze sie
    > zorganizowac.

    Owszem. Ale na razie społeczeństwo kraju działa nadal na tym samym
    schemacie.

    > Nie te same. Politycy maja immunitety, ochronę wojska (oplacanego z
    > moich pieniedzy).

    No tak ustaliła wspólnota. Nie podoba się, to musisz to zmienić.

    >Jak sie zbuntuję to staje sie nagle przestepca a nie
    > partnerem do rozmowy.

    Jak się sam zbuntujesz i polecisz z pistoletem na don Alda, to owszem.
    Ale to bardzo dobrze, że przed takimi świrami (co tak lecą) wspólnota
    wypracowała mechanizmy ochronne. Jeżeli natomiast masz odpowiednie
    poparcie, to możesz zmienić zarząd dokładnie tak samo, jak opisałeś.
    Zebrać się, odwołać i już. Twoim problemem jest to, że jesteś w
    mniejszości i chcesz zmieniać zarząd wybrany przez większość i
    denerwujesz się, że nie wychodzi. No niestety na tym polega życie... Ja
    chcę być 20letnią Mulatką z wygoloną cipką i średnimi cycami i co? Dupa
    blada, nie wychodzi. Ty masz większe szanse na swoje marzenia.

    > We wspolnocie - powstaje umowa, co kto ma zapewniac, i jak nie zapewnia
    > to np. nie dostaje kasy (bo masazystka miala byc w srode, a nie bylo).

    No i w skali państwa tak samo.

    > A teraz rozwin to w temacie Panstwa - mam prawo do lekarza, lekarza nie
    > ma, kto mi odda kase za to, ze lekarz mial byc?

    Ależ masz lekarza. A że nie tak i ile chcesz, to cóż... Masażystka którą
    przysłała mi wspólnota była szczerbata i brzydka i miała 60 lat, ale
    umowa nie precyzowała. I tu też. Państwo daje to, co może. I wcale się
    nie sprzeczam, że jest idealne. Jest paściate. Do bólu paściate. Rodzi
    się tylko zasadnicze pytanie: czy winny zarząd i da się lepiej czy po
    prostu to co jest, jest maksimum tego, co da się wyciągnąć?

    Patrząc na to, że usługi medyczne to chyba nigdzie na świecie nie
    działają właściwie, to nie za dużo się da zreformować.

    > Bo w umowie nie ma, ze lekarz ma byc w srode, tylko "ze ma byc kiedys,
    > kiedy bedzie".

    Czyli wszystko w porządku. Jeśli to ci nie odpowiada, trzeba zmieniać
    umowę. Tylko pytanie czy jest to osiągalne.

    > Nie chce placic dwea razy

    Ale nie płacisz 2 razy. Znów zejdźmy do skali wspólnoty... twoja
    wspólnota umówiła się, że wyda 500zł miesięcznie na ochronę twojego
    bloku. Zatrudnili więc dziadka-emeryta, co siedzi na ławeczce przed. Ale
    ostatnio zasnął, wcześniej dostał ataku astmy i nie dogonił złodzieja,
    więc ty postanowiłeś zatrudnić sobie prywatnego ochroniarza. No nie, nie
    płacisz 2 razy. Płacisz za coś innego. 50zł dajesz składki za dziadka,
    zgodnie z ustaleniami twojej wspólnoty, a 5000zł dokładasz za osobistego
    ochroniarza, bo tak chcesz.

    >- skoro place, to chce wymagac. Np. przestac
    > placic.

    Ano jasne, uznałeś, że dziadek-portier nie jest ci potrzebny. Tylko że
    reszcie wspólnoty tak pasuje albo też nie pasuje ale nie stać ich na to,
    żeby składać się po 5000zł na osobistego ochroniarza, więc wolą po 50zł
    i mieć choć dziadka-emeryta.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 149. Data: 2013-04-18 14:24:17
    Temat: Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 18.04.2013 12:52, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > I są niepokonani, bo latają w piżamce ze znakiem S.

    A jak ich pokonac?

    Nie dac wygrac w kolejnych wyborach, i przyjda inni oni, rownie "fajni".

    Nie ma alternatywy.

    Od 20 lat jest wybor mniejszego zla.

    zen.aspx

  • 150. Data: 2013-04-18 14:24:31
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 18.04.2013 14:13, hiki o! pisze:
    > Nie. PRzez limity NFZ.

    A limity wynikają z braków finansowych. Nie przeskoczysz fizyki. Nie ma
    paliwa, silnik nie pojedzie...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek