  • 121. Data: 2013-04-18 12:39:11
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.04.2013 12:25, hiki o! pisze:

    > Dziecko to chyba ja bym mogl tak do Ciebie pisac... hehehe

    Na pewno nie. To twoje pomysły na pseudo-demokracją są dziecinne.

    > Nie.

    Tak.

    > Nie.

    Tak.

    > Bo system powinien sluzyc i pomagac, a nie byc dostepny tylko dla
    > sprytnych.

    Dlaczego? Czyżbyś był zwolennikiem promowania głupoty? No w sumie
    patrząc na twój "genialny inaczej" pomysł na głosy nie dziwota...

    > A jakbys mial poczekac 3 miesiace?

    A dlaczego miałbym tyle poczekać? Przez wprowadzenie twojej
    pseudo-demokracji?

    > Nic.

    Widzisz.

    > Wyjatek potwierdza regule ;P

    Popularny błąd logiczny. Wyjątek OBALA regułę.

    > Chcesz powiedziec, ze - zalozmy ze zarabiasz nie na etacie - wszystkie
    > ksiegi czy co tam trzeba zalatwiasz sam? I nie korzystasz z ksiegowej?

    Zależy od skali działalności i mojej własnej oceny, na co lepiej "wydać"
    mój czas.

    Analogicznie ze wszystkim innym. Ubrania pierzesz sobie sam, czy
    zatrudniasz praczkę? Gotujesz sobie sam, czy zatrudniasz kucharza?

  • 122. Data: 2013-04-18 12:39:19
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 18.04.2013 11:38, Maruda pisze:

    > Przypominam, że od tego właśnie się zaczęło:
    > O ile będzie miał tutaj jakąś nieruchomość, czyli jeśli będzie płacił
    > podatek katastralny - to owszem, jest członkiem wspólnoty
    > nieruchomościowej "Polska" (hint: kraj).

    Nie. Polska nie jest wspólnotą nieruchomościową, a obywatelską. Czyli
    jakby to powiedzieć ,,mieszkaniową'', ale nie w sensie właścicieli
    mieszkania, a w sensie mieszkańców. Powiedzmy coś jak wspólnota
    studentów w akademiku, przy czym akademik jest ich.

    > Dodam od razu, że ktoś prowadzący w tym kraju i tym państwie działalność
    > gospodarczą nie musi mieć nieruchomości, aby mieć prawo głosu. Jego
    > prawo głosu jest usankcjonowane haraczem, który odprowadza do
    > przepastnego wora tego państwa.

    No ja rozumiem, że ty wolałbyś taki model, ale obawiam się, że się nie
    przyjmie ani w Polsce ani w Europie, pozostaje ci szukać gdzieś w
    okolicach afryki, ameryki południowej, a jeszcze bardziej to może jakieś
    wyspy ... Oceania albo Karaiby albo gdzieś indziej.

    > [Tak na marginesie: a o czym my tu p...y? Przecież państwa "Polska" nie
    > ma. Jest prowincja w UE]

    Za dużo już tych urojen na mnie. Mitycznych Onych jeszcze dzierżyłem,
    ale tu już wysiadam, nie mój poziom ogłupienia.

    > Aby resztę pojęć uporządkować: Jest sobie Kraj Przywiślański o nazwie
    > Polska. Granice są nietrwałe i dyskusyjne.

    No od 60 lat niezmienne. A zmienność granic to cecha wielu krajów. Taki
    świat, takie życie.

    > Ten obszar i zamieszkujący go ludzie (już nie tylko Polacy) są pod
    > władzą (okupacją) instytucji, która uważa się za Rzeczpospolitą Polską,

    Tak, tak, a kimże są ci okupanci? Jakiej narodowości?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 123. Data: 2013-04-18 12:42:44
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 18.04.2013 11:42, hiki o! pisze:

    > Naród?!

    No Państwo. Mieszkaniowa oczywiście w znaczeniu ,,wspólnota
    mieszkańców'' a nie dokładnie ,,na zasadach blokowej wspólnoty
    mieszkaniowej''. Dokładniej mówiąc, to Państwo Demokratyczne to
    wspólnota obywateli z równym podziałem głosów.

    > O czym ty ze mną rozmawiasz?

    O państwie. Tylko zmniejszyłem je do 10 mieszkańców, żeby było łatwiej
    zrozumieć. Jak bardzo chcesz, to przemnóż podane przeze mnie liczby
    przez dowolną wartość, żeby wyszło ~ tyle ile mieszkańców Polski a słowo
    Blok zamień na Polska.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 124. Data: 2013-04-18 12:47:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.04.2013 12:21, hiki o! pisze:

    > Nawet jesli tak ustalimy, to lux. Skoro pełnią rolę "budżetówki" to
    > dokladnie tak.

    Z kolei oni tymi samymi pieniędzmi płacą dalej. Pamiętaj, że pieniądze
    "produkuje" państwo. No, powiedzmy że gwarantuje, bo produkują je
    banki... ale w sumie w ramach tych gwarancji.

    W rezultacie w twoim chorym świecie prawo głosu mieliby tylko...
    eksportujący towaru lub usługi.

    [ciach]

    > Moj model usuwa ten problem. Dbajac o kieszen obywateli, z ktorych kasy
    > powstaje budzet.

    Twój model jest dziecinny i świadczy o nieznajomości postaw ekonomii.

    [ciach]

    > Inaczej traktowany.
    >
    > Budzet - ustala plan ile ma wplynac i... nie robi oszczednosci, tylko
    > podnosi podatki.

    ROTFL

    I ty się dziwisz, jak piszę że jesteś dziecinny...

    Podnoszenie podatków podnosi wpływy tylko do pewnej granicy, potem trend
    się odwraca i to dość gwałtownie.

    > Biznes - jak nie ma skad nalac, to robi oszczednosci. A nie zaczyna

    Albo podnosi ceny dla klientów.

    > łupić kogo popadnie (w sensie prawnym, tzn nie moze narzucic wyzszych
    > cen bez ryzyka utraty klientow).

    No popatrz.

    Wytłumacz zatem niedawny dość ostry wzrost cen pamięci komputerowych.
    Jakoś "zaryzykowali" i wzrosły prawie dwukrotnie.

    Ale byłby płacz, jakby analogicznie wzrosły podatki.

    [ciach]

    Nadal domagam się przedstawienia twojego rozliczenia z fiskusem w celu
    oszacowania potencjalnej wagi twojego głosu.

    Niech zgadnę...Świeży emeryt? To też się nie liczysz w głosowaniu,
    budżetowcu jeden ;->

  • 125. Data: 2013-04-18 12:49:15
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 18.04.2013 12:35, hiki o! pisze:
    > Placi sie wyszkolonej trzodzie.
    > "obiecuje, ze znise abo rtv"
    > glosują ci, co im "doskwiera" oplata.

    No widzisz, czyli jednak wspólnota uważa, że taki zarząd będzie
    właściwy, bo wprowadzi zmiany na blokowisku, które im się podobają. To
    nie kupowanie głosów, ale właśnie normalne działanie. Oferujesz
    konkretny profil działania, a członkowie wspólnoty oceniają czy im się
    ten profil podoba czy nie.

    > kupilem i glosy i zbiorowa lojalnosc pewnej grupy,, mamionej obietnica
    > zaoszczedzenia (a wiec mozliwoscia wydania a cos innego) pewnej kwoty.

    No skoro ta grupa jest częścią wspólnoty i ma takie pragnienie, żeby
    wybrać do zarządzania sobą ludzi o takim profilu (programie partyjnym),
    to na tym właśnie polega Demokracja.

    Ty masz tego pecha, że się znalazłeś w mniejszości. Możesz albo dołączyć
    do większości albo przekonać większość do swoich racji albo wprowadzić
    terror mniejszości, tak jak to robią coraz bardziej LGBT.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 126. Data: 2013-04-18 12:52:03
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 18.04.2013 12:00, hiki o! pisze:

    > Uwazasz, ze jedynym kryterium wedle ktorego niektorzy decyduja sie
    > zostac nauczycielem jest wymiar godzin tygodniowo?

    Nie wiem, ale albo jednak ta praca nie jest taka różowa albo dziwni są
    ci, co jojczą, a nie zostają nauczycielami.

    Może nie zostają:

    a) bo pomimo, że ,,za 12 godzin tyg dostaja czesto wiecej niz inni za
    ponad 40'', to te finanse nie pokrywają wad tej pracy

    b) bo twierdzenie, że ,,za 12 godzin tyg dostaja czesto wiecej niz
    inni za ponad 40'' jest fałszywe

    c) bo są zbyt głupi, żeby się załapać i żal im dupę ściska, że inny się
    załapał do lepszej pracy

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 127. Data: 2013-04-18 12:52:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > No i jak rozmawiac z inteligentnym inaczej? Podpowiedz...

    Takim jak ty?

    Już podpowiadam: *plonk*

  • 128. Data: 2013-04-18 12:52:45
    Temat: Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 18.04.2013 12:03, hiki o! pisze:

    > Nie. Tworza ustawy. Czasem niezgodne z konstytucja. Czasem szkodliwe dla
    > spoleczenstwa (vide ustawa o refundacji lekow czy o in vitro).

    I są niepokonani, bo latają w piżamce ze znakiem S.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 129. Data: 2013-04-18 12:54:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

> [...]
    >
    > a) bo pomimo, że ,,za 12 godzin tyg dostaja czesto wiecej niz inni za
    > ponad 40'', to te finanse nie pokrywają wad tej pracy

    Może zwróć temu głąbowi uwagę, że te 12 godzin w szkole to nie jest cała
    praca nauczyciela? ;)

  • 130. Data: 2013-04-18 12:56:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Ty masz tego pecha, że się znalazłeś w mniejszości. Możesz albo dołączyć
    > do większości albo przekonać większość do swoich racji albo wprowadzić
    > terror mniejszości, tak jak to robią coraz bardziej LGBT.

    Meh, terrorem bym tego nie nazwał... jeszcze ;)

    Tylko domagają się równych praw.