  • 101. Data: 2013-04-18 11:38:28
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Maruda <m...@n...com>

    > A nauczyciel, na którym się skupialiście, nie jest? Jest tak samo
    > członkiem wspólnoty mieszkaniowej Polska, jak Pan Prezes.

    Przypominam, że od tego właśnie się zaczęło:
    O ile będzie miał tutaj jakąś nieruchomość, czyli jeśli będzie płacił
    podatek katastralny - to owszem, jest członkiem wspólnoty
    nieruchomościowej "Polska" (hint: kraj).
    Dodam od razu, że ktoś prowadzący w tym kraju i tym państwie działalność
    gospodarczą nie musi mieć nieruchomości, aby mieć prawo głosu. Jego
    prawo głosu jest usankcjonowane haraczem, który odprowadza do
    przepastnego wora tego państwa.

    [Tak na marginesie: a o czym my tu p...y? Przecież państwa "Polska" nie
    ma. Jest prowincja w UE]

    Aby resztę pojęć uporządkować: Jest sobie Kraj Przywiślański o nazwie
    Polska. Granice są nietrwałe i dyskusyjne. Ten obszar w większości jest
    zamieszkiwany przez ludzi narodowości polskiej (Polaków) posługujących
    się językiem polskim i preferujących dorobek kulturalny swoich przodków.
    Ten obszar i zamieszkujący go ludzie (już nie tylko Polacy) są pod
    władzą (okupacją) instytucji, która uważa się za Rzeczpospolitą Polską,
    czyli polskie państwo, posługujące się legislatywą, egzekutywą, armią i
    aparatem przymusu funkcjonującym za pieniądze z haraczy.
    Coś się nie zgadza?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 102. Data: 2013-04-18 11:40:04
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 18.04.2013 09:12, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > A kto mówi, że to wspólnota kasy?

    Nic tez nie wnosi do wspolnoty.

    > Wypisz się.

    > Myślę, że w okolicach Afryki albo Ameryki Południowej znajdziesz sobie
    > jakiś kawałek dżungli albo wysepkę pod dyktaturę. Powodzenia w puczu.

    Co ci tak grzeje w leb z ta dyktaturą?

    Sa kraje, gdzi emimo, ze politycy klamia i kradna, to nie robia to w tak
    bezczelny sposob, a do tego luciom zyje sie duzo lepiej, choc maja
    mniejsza frekwencje wyborcza niz u nas.

    zen.aspx

  • 103. Data: 2013-04-18 11:41:59
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 18.04.2013 08:34, Andrzej Lawa wrote:

    > Ależ rozumiem. Ty nie rozumiesz nawet krótszego.
    >
    > Podtrzymuję pytanie.

    Powtorze: budzetowka ciagnie kase z tego, co placa podatnicy. wiec sie
    nie kwalifikuje.

    Dlatego.

    > Mhm. Czyli jeśli jakaś prywatna firma pracuje nad jakimś projektem
    > państwowym (np. metro czy inna autostrada) i pieniądze dostaje de facto
    > od ogółu, to jej pracownicy też dostają pieniądze od ogółu czyli ich
    > głosy się nie powinny liczyć.

    Kombinuj.

    > Może się tak ustosunkuj do powyższego?

    j.w

    zen.aspx

  • 104. Data: 2013-04-18 11:42:40
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 18.04.2013 09:18, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No i stanowią składową tej wspólnoty.
    > Nie wiem czemu naparłeś się, że to wspólnota kasy. A to nie wspólnota
    > kasy, a wspólnota mieszkaniowa.

    Naród?!

    > Jak jest 10 mieszkańców w bloku i 9 pracuje w Biedronce na kasie, a 10
    > jest cieciem w bloku i dostaje kasę za cieciowanie od tamtych 9, to
    > nadal ma on 1/10 głosu i jest jednym z tych 10 mieszkańców bloku. Choć
    > on wyciąga z kasy a oni dokładają. Teraz łapiesz?

    O czym ty ze mną rozmawiasz?

    zen.aspx

  • 105. Data: 2013-04-18 11:50:28
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 18.04.2013 10:33, Andrzej Lawa wrote:

    > Tylko w tej analogii właściciel lokalu to obywatel państwa.
    > CBDO

    > Patrz wyżej.

    LOL.

    Z bycia wlascicielem mieszkania mam wielka korzysc, przewazajaca
    zdecydowanie nad niekorzysciami. Z samego bycia obywatelem juz nie ma tak.

    Dlaczego?

    Bo muszę placic podatki, zusy i inne srusy.

    A Panstwo wlasciwie... w zamian, nic nie MUSI mi zapewnić, jedynie może.

    Może mi zapewnić lekarza, jak poczekam te kilka miesiecy na specjaliste.

    Efekt: ide prywatnie, place ponownie za to co juz zaplacilem.

    Powinno mi zapewnic pomoc urzednikow w urzedowych sprawach - w koncu ich
    oplacam.

    Efekt: musze zatrudniac biuro ksiegowe, kancelarie prawna i inne firmy,
    zeby bronily mnie przed urzednikami i ich zakusami spacyfikowania mnie.

    zen.aspx

  • 106. Data: 2013-04-18 11:56:23
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 18.04.2013 11:40, hiki o! pisze:
    > Nic tez nie wnosi do wspolnoty.

    To nie jest wspólnota korzyści, ale wspólnota ,,mieszkaniowa'' czy może
    bardziej ,,życiowa''. Mylisz to z udziałami finansowymi w spółce.

    > Co ci tak grzeje w leb z ta dyktaturą?

    No nie podoba ci się demokracja, czyli układ w którym każdy ma ten sam
    głos i chcesz różnicować głosy i tworzyć system kastowy. Masz więc do
    wyboru:

    a) znaleźć państwo gdzie taki system jest

    b) zrobić pucz i samemu taki system wprowadzić, ale w Polsce ci się może
    mniej udać niż tam gdzie sugerowałem.

    > Sa kraje, gdzi emimo, ze politycy klamia i kradna, to nie robia to w tak
    > bezczelny sposob, a do tego luciom zyje sie duzo lepiej, choc maja
    > mniejsza frekwencje wyborcza niz u nas.

    I wynika to z tego, że np. nauczyciele nie mają prawa głosu, jak
    postulujesz?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 107. Data: 2013-04-18 11:58:19
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 18.04.2013 08:30, Andrzej Lawa wrote:

    > Bo prawdziwi macherzy stojący za firmą będącą szwindlem nie chcą się
    > sami pchać na afisz.

    Ilościowo bez znaczenia, menel dostaje prawo glosu, nie menel traci.

    Wybory sa anonimowe, nie wazne czy zaglosuje menel za 500 tys i jego
    mecenas za 2500 tys, na to samo

    Sila glosu - 3000

    taka sama ajkby nie menel sam zaglosowal nie tworzac slupa.

    W obecnym systemie mozna kupic glosy. W moim - nie ma to sensu. Bo
    placac za glosy zmniejszasz sile swojego.

    > Naucz się wreszcie czytać.

    j.w.

    > Tylko jedyny jego "talent" do tego zarabiania to bycie wygodną i łatwą
    > do kontroli fasadą.

    j.w. - to nie jest istotne, czy zaglosuje ten czy ten co jest nad nim. A
    nawet obydwoje.

    > Wpluwa? Pisać też nie umiesz...

    popatrz na klawiatue i poszukaj w google co to literowka

    > A ja zagłosuję za ciebie, bo nie jesteś tu potrzebny i lepiej by było
    > jakbyś wyniósł się z tego kraju do jakieś np. Korei Pn. czy innego
    > Zimbabwe.

    alez ty glupi jestes (albo inaczej: starasz sie za glupiego uchodzic).

    > Aha, zawsze to samo - gadanie jest tanie, a jak przychodzi do konkretów
    > to ogon pod siebie i spierdalasz udając focha.

    wiszisz, tobie sie wydaje moze, ze jestes panisko, ze tanie psycho
    sztuczki na mnie podzialaja i ze sprawisz, ze ta lub inna droga zmienie
    zdanie i pokaze niewiadomokomu to co on chce.

    jestes w mylnym bledzie ;)

    ja sobie moge tu pogadac, podyskutowac, ale jest tez granica tego co
    moge ci pokazac ;P

    podtrzymuje ;P

    zen.aspx

  • 108. Data: 2013-04-18 12:00:25
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 18.04.2013 09:22, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Tylko jakoś ci, co tak głoszą, uparcie nie chcą się zatrudnić w szkole.

    Uwazasz, ze jedynym kryterium wedle ktorego niektorzy decyduja sie
    zostac nauczycielem jest wymiar godzin tygodniowo?

    zen.aspx

  • 109. Data: 2013-04-18 12:03:05
    Temat: Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 18.04.2013 09:23, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Oczywiście. I tworzą kręgi w zbożu.

    Nie. Tworza ustawy. Czasem niezgodne z konstytucja. Czasem szkodliwe dla
    spoleczenstwa (vide ustawa o refundacji lekow czy o in vitro).

    zen.aspx

  • 110. Data: 2013-04-18 12:03:39
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 18.04.2013 11:41, hiki o! pisze:
    > Powtorze: budzetowka ciagnie kase z tego, co placa podatnicy.

    Bo wykonuje wewnętrzne usługi na rzecz wspólnoty, której jest członkiem.
    Tak jak opisany przeze mnie cieć który jednocześnie mieszka w danym
    bloku i jednocześnie wykonuje usługi ciecia w tymże bloku. Jak będzie
    krzyżowo zatrudnienie mieszkaniec ze wspólnoty A cieciuje we wspólnocie
    B, a mieszkaniec ze wspólnoty B cieciuje we wspólnocie A, to nie będą
    mieli głosu. Głos nie zależy od wykonywanej funkcji we wspólnocie ale od
    członkostwa w tejże.

    Wspólnota uznała, że zatrudnienie pracowników budżetowych z wnętrza
    wspólnoty jest lepsze niż z obcej, więc pełnią oni podwójną rolę po prostu.

    To tak jak np. ty zamiast zatrudniać kogoś do prowadzenia domu ustalasz
    z żoną że ona prowadzi dom, a ty idziesz do pracy do Pana Prezesa na
    zewnątrz. Czy to oznacza, że twoja żona ma mniejsze prawa głosu, bo Ty
    wnosisz kasę do Rodziny, a żona wyjada tę kasę?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek