  • 111. Data: 2015-06-01 09:41:15
    Temat: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-31 22:41, Gof pisze:

    > Wyciagasz smartfona, zamawiasz online i odbierasz...

    nie nie - oni to mieli inaczej - zamawiasz i czekasz 2 dni. Przy różnicy
    niewielkiej, bym kupił droższy, przy 40% różnicy w cenie poczekałem.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 112. Data: 2015-06-01 09:45:01
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-30 15:51, RadoslawF pisze:

    > Idż stąd lub zacznij poprawnie cytować.
    > No chyba że musisz nam udowodnić jakim idiotą jesteś.

    Wrzuć go do killfile'a, tracisz niewiele, bo tak cytowane treści czyta
    się niewygodnie, więc i ciężko o przeczytanie czegoś ciekawego i
    cokolwiek wnoszącego, a zyskasz spokój.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 113. Data: 2015-06-01 13:16:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" napisał w wiadomości
    Powitanko,

    >Czasy kiedy zarabialo sie szybko na byle czym minely tak mniej wiecej
    >w polowie lat '90. Niestety teraz trzeba wiecej popracowac, czesc
    >towaru poswiecic jako demo, by przyciagnac klientow. Inaczej nie
    >nalezy sie dziwic, ze biznes slabo idzie.

    Ale o jakim zarabianiu mowa - wyprowadzeniu firmy ze straty, czy
    osiagnieciu dodatniego bilansu miesiecznego ?

    Stawiasz towar, sprzedajesz, i juz powinien byc zysk ze sprzedazy.
    Owszem, moze byc kwestia wzrostu popularnosci i wielkosci sprzedazy,
    aby na pensje i wynajem starczylo, moze byc zwrot kosztow demo,
    wyposazenia, inwestycji itp ... to nie elektrownia, gdzie trzeba przez
    10 lat budowac aby zaczac przychody osiagac.

    >Tym bardziej swiadomie.
    >Mowisz, ze kupujesz w ciemno i potem sie okazuje, ze kupiles shit,
    >albo najlepsze co moze byc? Ja tam takie sprzety bardziej wybieram,
    >niz Zone;-)

    Staram sie nie w ciemno, ale tak na naprawde ... w ciemno to jest.
    O jakosci nie wiem nic - moge w marke uwierzyc. O funkcjonalnosci
    mozna wyczytac niewiele. itp.

    >Czasem nawet wiecej, ale jak masz sie dowiedziec, czy np. kamera ma
    >te funkcje, na ktorej Ci najbardziej zalezy? Dokladne parametry
    >zamiast marketingowego belkotu tez sa dla mnie istotne, a to mozna
    >znaleźć zwykle na koncu instrukcji.

    Parametry wazna rzecz i na koncu instrukcji bywaja, ale i tu potrafia
    klamac i naciagac.
    Rozdzielczosc interpolowana, glosniki 50W PMPO z zasilaczem 5W itp.

    A ja sie chce dowiedziec np czy moge zoom zmieniac w trakcie
    nagrywania.
    W kamerze funkcja podstawowa i chyba wszystkie maja, ale w aparacie z
    funkcja filmowania niekoniecznie. A w instrukcji moze bedzie napisane,
    a moze nie ... recenzje zazwyczaj na zamowienie, zlego slowa nie
    napisza, itd :-)

    J.

  • 114. Data: 2015-06-01 14:07:56
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-01 13:16, J.F. pisze:
> [...]
    > na pensje i wynajem starczylo, moze byc zwrot kosztow demo, wyposazenia,
    > inwestycji itp ... to nie elektrownia, gdzie trzeba przez 10 lat budowac

    Nie chodzi o 10 lat, ale żeby znaleźć odpowiednią ilość stałych
    odbiorców tego co sprzedajemy, + mieć szansę na dodatkowych
    przypadkowych, to trzeba nad tym popracować. Ile? - zależy od branży,
    miejsca sklepu ect.

> [...]
    > funkcja filmowania niekoniecznie. A w instrukcji moze bedzie napisane, a
    > moze nie ... recenzje zazwyczaj na zamowienie, zlego slowa nie napisza,

    Recenzje najczęściej czytam te mało przychylne, bo one zazwyczaj mają
    większą szanse być prawdziwe - dodatkowo, wychodząc z założenia, że
    niema rzeczy idealnych, mogę ocenić, czy takie wady mi przeszkadzają,
    czy nie.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl/ksiazki

  • 115. Data: 2015-06-01 15:15:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

> [...]
    >odbiorców tego co sprzedajemy, + mieć szansę na dodatkowych
    >przypadkowych, to trzeba nad tym popracować. Ile? - zależy od branży,

    W przypadku np spozywczych masz racje, w przypadku sklepu RTV ...
    stali klienci raczej nie istnieja, choc oczywiscie jak byli
    zadowoleni, to z czasem wracaja.
    Co ciekawe - im bardziej zadowoleni, tym rzadziej wracaja - no bo
    sprzet dobrej jakosci kupili i sie nie psuje :-)

> [...]
    >większą szanse być prawdziwe - dodatkowo, wychodząc z założenia, że
    >niema rzeczy idealnych, mogę ocenić, czy takie wady mi przeszkadzają,

    Zgadza sie - trzeba czytac to, co wymienia wady.
    Ale takie recenzje nie sa sponsorowane :-)

    Poza tym ... jakby tak wszyscy kupowali, to by zaden nowy produkt sie
    nie sprzedal :-)

    J.

  • 116. Data: 2015-06-01 18:26:20
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Kiciński" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > Tez taki znam (moze nawet ten sam). Ale to pewnie wynika z obsluga
    > wysylki produktow plynnych (nawet szczelnie pakowanych) - sprobuj
    > wyslac kurierem banke oleju, to zobaczysz jaki jest z tym cyrk.

    Ale cena zabezpieczenia zawarta jest w kosztach wysyłki, a nie w cenie towaru.
    :)

  • 117. Data: 2015-06-01 20:39:33
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    Zgadza sie - trzeba czytac to, co wymienia wady.
    Ale takie recenzje nie sa sponsorowane :-)
    ---
    Taaa, wszystkie chińskie counterfake'i są słabej jakości, nie to co
    oryginalne produkty :-)

  • 119. Data: 2015-06-01 20:50:05
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-06-01 o 09:45, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Wrzuć go do killfile'a, tracisz niewiele, bo tak cytowane treści czyta
    > się niewygodnie, więc i ciężko o przeczytanie czegoś ciekawego i
    > cokolwiek wnoszącego, a zyskasz spokój.

    To nie jest dobra metoda.
    Bo jak wszyscy takim idiotom zaczniemy pobłażać to nie będzie
    gdzie i z kim porozmawiać w usenecie.
    To oni się maja dostosować a nie my.

    Pozdrawiam

  • 120. Data: 2015-06-02 08:59:46
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-01 15:15, J.F. pisze:

> [...]
    > Co ciekawe - im bardziej zadowoleni, tym rzadziej wracaja - no bo sprzet
    > dobrej jakosci kupili i sie nie psuje :-)

    Niekoniecznie, przyjdą po dodatki, przyjdą po inny sprzęt, kupią coś w
    prezencie. Za jakiś czas wymienią coś. Mam jeden sklep ze sprzętem
    komputerowym, do którego przychodziłem jeszcze w latach 90 (mają na
    większość rzeczy rozsądne ceny + dobrą obsługę + nie robią problemów z
    serwisem gwarancyjnym) - do dziś tam zaglądam i kupuje i ew ludzi co
    przychodzą po to, żebym złożył im sprzęt wysyłam tam i oni wychodzą
    zadowoleni. Aczkolwiek - ponieważ znam właścicieli - sami mówią, że na
    początku było tak, że jak po kilku miesiącach wymyślili, by wypłacić
    sobie wypłaty, to mało z torbami nie poszli... Teraz prowadzą duże
    salony + serwis i jak czasem tam zaglądam to spotykam tych samych
    klientów, więc można.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl