  • 11. Data: 2008-02-26 06:52:31
    Temat: Re: Czy spotkaliście się z czymś takim ?!
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    krigtopf pisze:

    > Proponuję na początek zadzwonić do Cyfry+. Wyjaśnijcie im sytuację (póki
    > co lepiej być uprzejmym), zapytajcie o umowę, na podstawie jakiego
    > dokumentu stwierdzającego tożsamość była podpisywana itd.? Poproście o
    > przesłanie kopii umowy.

    Jak ja bym był wierzycielem i miał już tytuł wykonawczy, to bym na takie
    pismo nic nie odpowiedział, tylko ponaglił komornika.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 12. Data: 2008-02-26 08:26:07
    Temat: Re: OT, było: Czy spotkaliście się z czymś takim ?!
    Od: "Maciek" <m...@e...com.pl.nospam>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał
    w wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0802252014510.2004@athlon64...

    > Ja w kwestii formalnej: chyba się nie da.
    > 350, no 400 km, niech będzie 450 km max :) (do W-wy)

    To w linii prostej, np. od Kopaczowa (za Bogatynią, u zbiegu
    granic Polski, Czech i Niemiec). Ale drogami z Kopaczowa
    do warszawskiego skrzyżowania Marszałkowskiej z Alejami
    Jerozolimskimi jest 527 km -- trasą wyznaczoną przez
    http://maps.google.com/

    Maciek

  • 13. Data: 2008-02-26 13:26:24
    Od: krigtopf <k...@g...com>

    Johnson wrote:

    > Jak ja bym był wierzycielem i miał już tytuł wykonawczy, to bym na takie
    > pismo nic nie odpowiedział, tylko ponaglił komornika.

    Jakie pismo?

    krigtopf

  • 14. Data: 2008-02-26 13:34:30
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    krigtopf pisze:

    > Jakie pismo?

    No to na telefon.

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 15. Data: 2008-02-26 13:50:30
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomy M." <t...@t...webd.pl> napisał w wiadomości
    > Witam !
    >

    > Komornik nie odpowiada na telefony, nie podnosi słuchawki
    > o żadnej porze, nie odbiera e-maili. Jest z Warszawy
    > więc nie mam możliwości spytania go o cokolwiek.
    > Sygnatura wyroku jest dziwna, ale nie za bardzo się na tym
    > znam.

    a nie ma tam przypadkiem numeru konta dla dokonania przelewu ?
    wystarczy sprawdzić czy to numer waszego reworowego komornika.
    a swoją drogą jesli nie uda się nic ustalić to tylko czekac na wizytę,
    bo moim zdaniem nie powinna mieć miejsca.
    Jak się da coś ustalić co to za żartowniś, to zgłosić na prokuraturę o
    przestępstwie

    macso

  • 16. Data: 2008-02-26 19:27:03
    Od: "Tomy M." <t...@t...webd.pl>

    ...dodzwoniłem się wreszcie do komornika.
    Okazało się że błędnie wpisano nazwę
    wierzyciela, kwoty i podstawę prawną . Teraz wszystko
    się zgadza i matka faktczynie przypomniała sobie o zadłużeniu.
    Dodam że komornik był bardzo sympatyczny i chętnie
    się zgodził na odroczoną spłatę zadłużenia.

    Dziękuję wszystkim za pomoc !!!

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 17. Data: 2008-02-27 01:40:42
    Od: Sigma <s...@o...pl>

    W dniu 2008-02-25 19:37 Tomy M. pięknie wystukał/a:
    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Ten Sąd znajduje się ok. 500 km od nas, czyli w Warszawie.
    > bliżej mamy do Pragi, Berlina i Wiednia niż do Warszawy :-/

    Napisać do Sadu skarg na Komornika.
    Można najpierw zadzwonić do sekretariatu Sądu w Warszawie, podać numer
    sprawy i zapytać o co konkretnie chodzi.

    --
    sigma