  • 101. Data: 2010-08-09 19:37:46
    Temat: Re: barter uhh pracowniczy
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i3pl2g$r5s$1@news.onet.pl spp <s...@o...pl> pisze:

    > Tiaaaa ..
    To chyba nie ma sensu...

    --
    Jotte

  • 102. Data: 2010-08-10 08:18:41
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Twierdzę, że przeniesienie z patrolu na dyżurnego spowoduje zmianę z
    > nadciśnienia na wylew krwi do mózgu.

    > Kłamiesz.

    czasami przesadzasz tak z lekka. Masz racje klamalem. Mam 2 kolezanki. Jedna
    to pospolity posterunkowy (nic tak nie cieszy jak patrol pieszy), druga
    starszy posterunkowy i przypada jej czesciej dyzurka. 2 z 3 miejsc pracy to
    byla mala wiocha do 20 tys

    Pierwsza zaszla kiedys w ciaze. Lekarz wydal zalecenie, ze nie moze pracowac
    w patrolu pieszym ze wzgledu na widoczna ciaze. Zglosila sie do komendanta z
    prosba o przeniesienie do "pracy biurowej". Dostala odmowe bo nie ma etatow.
    Poszla wiec na zwolnienie lekarskie. Kto za to placi ?

    Rozumiem, ze taki z nadcisnieniem to nie moze sie leczyc i nie moze pracowac
    np. przy wypisywaniu mandatow do komputera bo mu nadcisnienie przeszkadza.
    Ale juz inny pospolity nie mundurowy przypadek renty nie dostanie i musi
    pracowac.

    Podalem przypadek nadcisnienia bo jest jednym z bardziej jaskrawych.

    Icek

  • 103. Data: 2010-08-10 08:22:57
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > No to jest szansa, że sytuacja się poprawi, jak ropy zabraknie ;->
    >
    > Bo ropa naftowa jest niemalże darmowa - w porównaniu z tym, co daje.

    liczylem, ze cena na dluzej utrzyma sie na bardzo wysokim poziomie.

    Juz maksima jakie byly dosc mocno napedzaly przynajmniej dyskusje co dalej.
    Auta elektryczne jakos ruszyly teraz z kopyta do przodu i jest juz ich spory
    wybor (moze nie wysyp ale jest ich pare).

    Na dluzsza mete (kilka lat) gdyby cena byla bardzo wysoka (pow 200 USD za
    barylke) to obserwowalibysmy lawinowy wzrost ilosci aut elektrycznych i
    rozwiniecie tej technologii

    Icek

  • 104. Data: 2010-08-10 08:40:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Icek pisze:

    > liczylem, ze cena na dluzej utrzyma sie na bardzo wysokim poziomie.

    Na jakim "bardzo wysokim poziomie"?

    Nawet przy obecnej cenie - i to polskiej, z akcyzami - paliwa
    ropopochodne są bardzo tanie w stosunku do uzyskiwanego z nich efektu.

    Tylko dlatego transport masowy na długie dystanse jest opłacalny.

    > Juz maksima jakie byly dosc mocno napedzaly przynajmniej dyskusje co dalej.
    > Auta elektryczne jakos ruszyly teraz z kopyta do przodu i jest juz ich spory
    > wybor (moze nie wysyp ale jest ich pare).

    LOL

    A skąd weźmiesz prąd do tych samochodów? I skąd weźmiesz np. tworzywa
    sztuczne? Wszystko ropopochodne. W całym swoim "życiu" taki elektryczny
    samochód - włączając wyprodukowanie - zużywa pośrednio lub bezpośrednio
    więcej ropy i innych surowców niż wiele samochodów spalinowych.

  • 105. Data: 2010-08-10 09:38:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Icek pisze:

> [...]
    > starszy posterunkowy i przypada jej czesciej dyzurka. 2 z 3 miejsc pracy to

    Jak posiedzi kilka miesięcy jako dyżurna, to wtedy z nią porozmawiaj.
    Póki co nie masz porównania.

> [...]
    > prosba o przeniesienie do "pracy biurowej". Dostala odmowe bo nie ma etatow.
    > Poszla wiec na zwolnienie lekarskie. Kto za to placi ?

    ZUS

    > Rozumiem, ze taki z nadcisnieniem to nie moze sie leczyc i nie moze pracowac
    > np. przy wypisywaniu mandatow do komputera bo mu nadcisnienie przeszkadza.

    Nadciśnienie i praca stresująca ale siedząca to mocne przeciwwskazanie.

    Patrole piesze byłby idealne, ale bezstresowo - czyli w spokojnej
    okolicy bez konieczności interwencji.

    Specjalnie nadciśnienia nie podłapali.

  • 106. Data: 2010-08-10 13:57:21
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > ZUS

    to bylo pytanie retoryczne. Tak czy inaczej skarb panstwa. Lekka
    reorganizacja i zobacz ile mozna zaoszczedzic zamiast podnosic podatki

    > Nadciśnienie i praca stresująca ale siedząca to mocne przeciwwskazanie.
    >
    > Patrole piesze byłby idealne, ale bezstresowo - czyli w spokojnej
    > okolicy bez konieczności interwencji.
    >
    > Specjalnie nadciśnienia nie podłapali.

    moze jedli za duzo solonych ogorkow w domu ? A moze pili za bardzo? A moze
    mieli stresujace zycie rodzinne ?

    Icek

  • 107. Data: 2010-08-10 14:00:28
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Na jakim "bardzo wysokim poziomie"?

    300USD

> [...]
    > samochód - włączając wyprodukowanie - zużywa pośrednio lub bezpośrednio
    > więcej ropy i innych surowców niż wiele samochodów spalinowych.

    z wiatru, slonca, wody, atomu

    No napewno nie spalania ropy. Energia atomowa jest niemal zielona energia.
    Spalajac wegiel do wyprodukowania energii elektrycznej powstaje wiecej
    trujacych substancji, ktore emitowane sa do atmosfery niz przy wytwarzaniu
    jej w elektrowni atomowej

    Icek

  • 108. Data: 2010-08-10 14:51:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Icek pisze:

    > to bylo pytanie retoryczne. Tak czy inaczej skarb panstwa. Lekka

    Formalnie ZUS to osobna jednostka. Tylko tak obciążona zaszłościami, że
    musi być sponsorowana :(

    > reorganizacja i zobacz ile mozna zaoszczedzic zamiast podnosic podatki

    Uhm. A konkretnie?
    [ciach]

    > moze jedli za duzo solonych ogorkow w domu ? A moze pili za bardzo? A moze
    > mieli stresujace zycie rodzinne ?

    To nadal nie podpada pod "specjalnie".

  • 109. Data: 2010-08-10 14:55:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Icek pisze:

    > 300USD

    Za baryłkę? Iiiii... Policz sobie ile kosztuje najtańsze jedzenie o
    takie samej zawartości energii ;->

    [ciach]

    > z wiatru,

    Z wiatrem jest pewien problem. Zgadniesz, jaki?

    > slonca,

    ROTFL

    > wody,

    A konkretnie?
    > atomu

    Żeby wydobyć uran, trzeba mieć przemysł wydobywczy. Jak się złoże
    wyczerpie - trzeba jeździć i szukać. Melexem? ;-> Czy samochodem
    atomowym? ;->

    Gorzej - uranu też na długo nie starczy. Można by go lepiej
    wykorzystywać, ale jak postawisz reaktor powielający, to zaraz te mendy
    z USA się przyczepią.

    > No napewno nie spalania ropy. Energia atomowa jest niemal zielona energia.

    Tylko taka trochę ciężka do zdobycia.

    Aha - i błagam: nie zacznij mi pisać o oleju rzepakowym, bo padnę ze
    śmiechu...

  • 110. Data: 2010-08-10 16:00:05
    Temat: Re: [OT]barter uhh pracowniczy
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Formalnie ZUS to osobna jednostka. Tylko tak obciążona zaszłościami, że
    > musi być sponsorowana :(

    > Uhm. A konkretnie?
    > [ciach]

    a konkretnie to zamiast placic za siedzenie w domu mozna placic za prace. Te
    same pieniadze a ile pracy zrobione

    Icek