  • 81. Data: 2013-06-07 13:12:25
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 czerwca 2013 13:06:38 UTC+2 użytkownik Fairy Godfather napisał:
    > Sortowa�em �mieci i w nagrod� podniesiono mi op�aty. Je�li cz��
    >
    > wsp�lnoty nie zgodzi si� na segregacj� b�d� p�aci� jeszcze wi�cej.
    >
    > Amberpa�stwie jest tak, �e jak zaczniesz sortowa� to nie b�dzie czy�ciej
    >
    > ani zdrowiej tylko podnios� op�aty, bo jelenie daj� si� goli�.

    Możemy dyskutować czy taniej czy drożej- u ciebie drożej u mnie taniej(i wygodniej)
    Ale bezdyskusyjne jest jedno- będzie czyściej bo nikomu kto ma chociaż trochę rozumu
    nie będzie si e opłacało wywozić śmieci do lasu.

  • 82. Data: 2013-06-07 13:13:06
    Temat: [OT] Re: smieciowe hahahaha [pieluchy]
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-07 09:10, Liwiusz pisze:

    > U noworodka powiedziałbym że ze 20 nawet.

    Zależy, jak bardzo "przejęci" są rodzice :)
    Moje dzieci mają już 30-parę lat. One chodziły (leżały) w pieluchach
    tetrowych.
    Obsraną pieluchę płukało się w umywalce, gówno spływało z wodą do rzeki
    (ekologicznie), a pieluchy gotowało się w wodzie z szarym mydłem, a nie
    w żadnych detergentach.
    Jak miały 1.5-2 lata, to chodziły bez pieluch. Obsikały się (latem), to
    chodziły mokre, obsrały - to im śmierdziało i było niewygodnie. A
    wnuczka ma prawie 3 lata i nadal chodzi z pampersem, a producentom
    pampersów to woda na ich młyn. Ale to już nic wspólnego z prawem nie ma.
    To tylko o tym, jak się dajemy dymać za cenę wygodnictwa.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 83. Data: 2013-06-07 13:13:17
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 07.06.2013 13:06, Fairy Godfather wrote:

    > Sortowałem śmieci i w nagrodę podniesiono mi opłaty. Jeśli część
    > wspólnoty nie zgodzi się na segregację będę płacił jeszcze więcej.

    Ano dokladnie tu tkwi jedno sedno problemu.

    Skoro i tak masz placic maks, bo czesc nie bedzie sortowac, to placac
    wiecej wyrabiasz sobie nowy nawyk...

    ...skoro juz place jak za niesortowane, to... nie bede sortowal.

    zen.aspx

  • 84. Data: 2013-06-07 13:14:47
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 07.06.2013 13:12, Kris wrote:
    > Ale bezdyskusyjne jest jedno- będzie czyściej bo nikomu kto ma chociaż trochę
    rozumu nie będzie si e opłacało wywozić śmieci do lasu.

    moze si enie oplacac, ale... trudno zmienic ludzkie nawyki :]

    skoro ktos od wiekow wywoził smieci do lasu, to dlaczego ma przestac? :)

    sila nawyku.

    zen.aspx

  • 85. Data: 2013-06-07 13:15:17
    Temat: Re: [OT] Re: smieciowe hahahaha [pieluchy]
    Od: m <m...@g...com>

    On 07.06.2013 13:13, zgred wrote:
    > To tylko o tym, jak się dajemy dymać za cenę wygodnictwa.

    Czy nie ma sprzeczności w powyższym zdaniu?

    p. m.

  • 86. Data: 2013-06-07 13:15:29
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-07 11:16, Stefan Jaziński pisze:

    > nowa matura?
    >
    > Stefan Jaziński

    Kelner! Piwo dla tego pana!
    :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 87. Data: 2013-06-07 13:17:03
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 07.06.2013 13:13, zgred wrote:

    > Jak miały 1.5-2 lata, to chodziły bez pieluch. Obsikały się (latem), to
    > chodziły mokre, obsrały - to im śmierdziało i było niewygodnie.

    Wiec duzo szybciej wyrastaly ze srania w gacie....

    A teraz - jak piszesz - sranie w gacie jest komfortowe, wiec dzieciaki
    nosza pampersy duzo dluzej...

    zen.aspx

  • 88. Data: 2013-06-07 13:23:30
    Od: Fairy Godfather <F...@o...pl>

    W dniu 2013-06-07 11:05, m pisze:

    > To zrozumiałem, ale gdzie jest las w tym równaniu? Chcesz powiedzieć że
    > ktoś zgłosi segregowanie, kubły na papier,szkło,plastik będzie trzymać
    > puste, do utylizacji odda tylko frakcję mokrą zaś papier,szkło,plastik
    > do lasu?

    Tal sądzę, że ludzie będą kombinowali, skoro robią to teraz. Zwiększy
    się też ilość kombinujących (szczególnie tych mieszkających w domach
    wielorodzinnych) i będzie drożej, a ustawa ma na celu wyciągnięcie kasy
    dla zdychających samorządów.

  • 89. Data: 2013-06-07 13:24:49
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-07 13:15, m pisze:

    > Czy nie ma sprzeczności w powyższym zdaniu?
    >
    > p. m.
    Dopóki "świadomie płacę za to, że ktoś coś robi za mnie" - to może-i
    byłaby sprzeczność. (Drogie pieluchy jednorazowe, ale mój wybór).

    Jednak jeśli 90% młodych rodziców jest nieświadomych tego, że dzięki
    pieluchom, które "utrzymują wilgoć z dala od ciała" dziecko będzie przez
    kolejny rok albo dwa uzależnionych od pieluch (nie chce mi się liczyć
    tej kasy), to mamy już do czynienia z dymaniem.

    Jeżdżę autem 20-paro-letnim pewnej powszechnie "szanowanej" marki i
    byłbym nieszczęśliwy, gdybym musiał je zmienić na jakieś nowe. Wydaję
    średnio <50zł rocznie na naprawy, a współcześnie produkowane samochody
    nie przeżyją roku bez wizyty w autoryzowanym serwisie, gdzie za samo
    przejechanie przez bramę bierze się stówę.
    Producenci wszystkiego nauczyli się już jak nas dymać.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 90. Data: 2013-06-07 13:37:37
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-07 13:23, Fairy Godfather pisze:

> [...]
    > się też ilość kombinujących (szczególnie tych mieszkających w domach
    > wielorodzinnych) i będzie drożej, a ustawa ma na celu wyciągnięcie kasy

    Hmmm... a co z tymi, którzy pół roku (zimowe) mieszkają w bloku w
    mieście, a drugie pół - w domu po dziadku na wsi? Zapłacą dwa razy?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.