  • 1. Data: 2005-07-07 13:16:10
    Temat: kolonia w W. brytanii
    Od: pilne <p...@p...pl>

    Witam i mam pytanie

    Podpisalem umowe i zaplacilem na kolonie dziecka w WB.
    Dzieci maja w planach zwiedzanie Londynu.
    Po dzisiejszych wydarzeniach boje sie tego wyjazdu (najblizszy wtorek)
    Firma na swojej stronie napisla, ze nie odwoluje wyjazdu.

    Gdybym zrezygnowal, to trace cala kase (tak stanowi umowa)
    Czy taka sytuacja jak dzis nie daje mi jednak jakiegos prawa do zerwania
    umowy nie z mojej winy?

    licze na wypowiedzi grupowiczow.
    Wyjazd do Londynu byl jedynym waznym punktem programu.

    zalamany

  • 2. Data: 2005-07-07 14:23:59
    Temat: [OT]Re: kolonia w W. brytanii
    Od: maHo <m...@p...net>

    pilne wrote:
> [...]
    > umowy nie z mojej winy?
    >
    > licze na wypowiedzi grupowiczow.
    > Wyjazd do Londynu byl jedynym waznym punktem programu.

    Abstrahując od tego czy masz takie prawo, wydaje mi się że raczej jest
    mało prawdopodobne żeby był jakiś drugi atak. W końcu taki atak ma
    największe powodzenie kiedy jest zrobiony z zaskoczenia, a jakie teraz
    może być zaskoczenie?

    pozdrav

    maHo

  • 3. Data: 2005-07-07 14:55:10
    Temat: Re: [OT]Re: kolonia w W. brytanii
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

[...]

    Całkowicie zgadzam się z Twoim stanowiskiem . Terroryści co mieli zrobić to
    już właśnie zrobili i obecnie Londyn nie jest już zagrożony terrorem
    bombowym .

  • 4. Data: 2005-07-08 02:31:48
    Temat: Re: kolonia w W. brytanii
    Od: "Tiger" <s...@a...pl>

    > Po dzisiejszych wydarzeniach boje sie tego wyjazdu (najblizszy wtorek)

    Londyn jest imho teraz najbezpieczniejszym miejscem na swiecie. Az roi sie
    tam od sluzb specjalnych i jedynym niebezpieczenstwem, na jakie Twoja
    pociecha bedzie narazona, to dokladna kontrola bagazu ;-) Do wtorku problemy
    komunikacyjne zostana zlikwidowane. Polaczenia do/z Londynu dzialaja
    normalnie.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 5. Data: 2005-07-08 10:52:10
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "maHo" <m...@p...net> napisał w wiadomości
    pilne wrote:

    > W końcu taki atak ma
    >największe powodzenie kiedy jest zrobiony z zaskoczenia, a jakie teraz
    >może być zaskoczenie?

    Takie, ze wszyscy myślą [łacznie z Tobą], ze terroryści juz Londynu drugi
    raz nie zaatakuja?

    HaNkA

  • 6. Data: 2005-07-08 12:16:11
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    pilne napisał(a):
    > Witam i mam pytanie
    >
    > Podpisalem umowe i zaplacilem na kolonie dziecka w WB.
    > Dzieci maja w planach zwiedzanie Londynu.
    > Po dzisiejszych wydarzeniach boje sie tego wyjazdu (najblizszy wtorek)

    Za swojej strony sadze ze znaczie wieksze jest w tej chwili zagrozenie
    atakiem terrorystycznym w Rzeszowie niz w Londynie...

> [...]
    >
    > Gdybym zrezygnowal, to trace cala kase (tak stanowi umowa)
    > Czy taka sytuacja jak dzis nie daje mi jednak jakiegos prawa do zerwania

    Raczej nie, bo wina jak by nie patrzec jest Twoja (bo Twoja to decyzja).