  • 51. Data: 2018-06-23 12:51:13
    Temat: Re: W konstytucji powinno być zapisane...
    Od: Kviat

    W dniu 2018-06-22 o 19:30, A. Filip pisze:
> [...]
    >
    > PO udawało że konstytucja nie była łamana w Starych Kiejkutach bo rząd
    > PO miałby problemy odziedziczone po poprzednikach (SLD>PiS>PO).
    > UE miało w bardzo głęboko w swojej obsranej dupie że
    > Europejski Nakaz Aresztowania łamał Polską konstytucje. TK dał Sejmowi
    > czas na dostosowanie konstytucjeczki do Umowy Międzynarodowej a ekstradycje
    > poszły AFAIR mimo zakazu w konstytucji.
    > PiS teraz udaje/twierdzi że konstytucja nie została złamana.
    >
    > Jak konstytucja ma być najważniejsza to w praktyce zawsze albo nigdy.
    > RP3 bardzo długo i bardzo starannie wypracowało pozycje że nigdy.

    Tłumaczenie, że po też łamało konstytucję jest śmieszne.
    Pis obiecywał, że będzie lepiej. To dlaczego też łamie konstytucję?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 52. Data: 2018-06-23 13:07:10
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

    > Tłumaczenie, że po też łamało konstytucję jest śmieszne.
    > Pis obiecywał, że będzie lepiej. To dlaczego też łamie konstytucję?

    PiS nie jest pierwszym od "miało być lepiej a wyszło jak zwykle".
    Żałosne jest gdy konstytucje którą się miało w dupie wynosi się na piedestał.
    Prawo się "nagina" pod siebie a nie olewa ciepłym moczem jak nie pasuje
    i "broni jak niepodległości" *tylko* gdy pasuje.

    Na popieraniu podwójnej moralności Kalego państwo daleko nie zajedzie.
    Ja mogę się z kimś nie zgadzać ale szanować go za bycie konsekwentnym.
    Szanować za bezwstydną podwójną moralność Kalego ja nie potrafię.
    Ani u totalnej opozycji ani u PiS.

    --
    A. Filip

  • 53. Data: 2018-06-23 13:16:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.06.2018 o 13:07, A. Filip pisze:

    > PiS nie jest pierwszym od "miało być lepiej a wyszło jak zwykle".

    Skoro się nie wstydzą, to czemu zaprzeczają?

    Shrek

  • 54. Data: 2018-06-23 13:18:14
    Od: Kviat

    W dniu 2018-06-23 o 13:07, A. Filip pisze:

    > PiS nie jest pierwszym od "miało być lepiej a wyszło jak zwykle".
    > Żałosne jest gdy konstytucje którą się miało w dupie wynosi się na piedestał.

    PO nie bez powodu przegrało wybory.
    Żałosne jest to, że ludzie którzy "ukarali" PO m.in. za łamanie
    konstytucji, teraz bronią pis własną piersią, pomimo tego, że łamie
    konstytucję o rząd wielkości bardziej. I jeszcze patrząc prosto w oczy
    twierdzą, że nie łamią.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 55. Data: 2018-06-23 16:03:58
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 21 Jun 2018 20:13:53 +0200, m napisał(a):

    > z czystego altruizmu....

    Polityk - altruista?? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 56. Data: 2018-06-23 16:31:01
    Temat: Re: [OT]Re: W konstytucji powinno być zapisane...
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 23.06.2018 o 12:41, Kviat pisze:

    > Przecież właśnie o to mi chodzi, że produkcję broni da się regulować, a
    > narkotyków się nie da?
    > Podmiot produkujący otrzymuje koncesję, jest kontrolowany i może
    > legalnie produkować i sprzedawać.
    > Spróbuj dostać koncesję na produkcję narkotyków...

    O ile wiem, to produkuje się całą masę substancji które zażyte w celach
    rekreacyjnych działałyby nie gorzej niż te wszystkie dopalacze. Legalnie
    się produkuje.

    [...]
    > Dyskusja jest o tym, że jest możliwy legalny handel bronią, a narkotyków
    > w żadnym przypadku.

    Jeżeli masz receptę, to legalnie kupisz wiele narkotyków. Wiele też nie
    kupisz, ale nie każdą broń można też produkować legalnie (wydaje mi się
    że np. broni ABC, min w kształcie zabawek dziecięcych ani jakichś kul
    dum-dum, nie można).

    > Ja piszę o tym, że handlarz bronią, legalny, nie idzie do więzienia za
    > skutki użycia tej broni.

    Legalny handlarz narkotykami także nie idzie.

    > Dlaczego w przypadku narkotyków nie może być podobnie?
    > Nie ma żadnych racjonalnych przeszkód żeby nie mogło być podobnie,
    > oprócz nacisków elektoratu na polityków.
    >
    > Jeszcze raz pozwolę sobie zauważyć, że ci sami ludzie, którzy nie chcą
    > legalizacji narkotyków, nie mają nic przeciwko legalnej produkcji broni

    Nie mamy też nic przeciwko legalnej produkcji narkotyków.

    > i nie domagają się karania handlarza w przypadku użycia tej broni.
    > Gdyby chcieli być konsekwentni, to powinni również domagać się karania
    > sprzedawców broni.

    A to Ci się skąd wzięło? Przecież ściga się nielegalnych handlarzy bronią.

    > Skutki użycia broni zawsze są tragiczne. A w
    > przypadku narkotyków niekoniecznie (duży skrót myślowy, ale wiesz o co
    > mi chodzi).

    Bardzo duży skrót myślowy.

    Wydaje mi się że różnicę między społeczną percepcją narkotyków i broni
    sobie sam wymyśliłeś i wbrew faktom wyciągasz z niej jakieś daleko idące
    wnioski. A tymczasem tu i tu mamy obrót legalny, tu i tu mamy obrót
    nielegalny, w narkotykach jeszcze dochodzi obrót "z rżnięciem głupa" -
    czyli dopalacze.

    Obrót z rżnięciem głupa, to jest "ale Panie władzo, to nie narkotyk
    tylko zawieszka na choinkę, a skąd ja mam wiedzieć co oni do tej
    zawieszki wkładają".

    Analogią w świecie broni byłby sprzedawca bombowych parasoli, które
    zupełnie przypadkiem mają w sobie zamek, iglicę, spust... Oczywiście
    "panie władzo, to żaden karabin, zwykły parasol, a skąd ja mam wiedzieć
    co oni tam do środka wsadzili". Jakoś takich parasoli się nie widuje na
    rynku.

    p. m.

  • 57. Data: 2018-06-23 18:10:13
    Od: Kviat

    W dniu 2018-06-23 o 16:31, m pisze:

    > Wydaje mi się że różnicę między społeczną percepcją narkotyków i broni
    > sobie sam wymyśliłeś i wbrew faktom wyciągasz z niej jakieś daleko idące
    > wnioski.

    Z tego zdania zgadza się tylko jedno. Wydaje ci się.
    Pewnie tak samo sobie wymyśliłem różnicę między społeczną percepcją
    alkoholu i narkotyków. Zapewne też wbrew faktom.

    EOT

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 58. Data: 2018-06-23 20:57:21
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat pisze:

> [...]
    > konstytucji, teraz bronią pis własną piersią, pomimo tego, że łamie
    > konstytucję o rząd wielkości bardziej. I jeszcze patrząc prosto w oczy

    Przekonywanie że PiS jest gorszy bo "nie szanuje konstytucji" jest o
    kant dupy potłuc, konstytucja od dawna nie była szanowana przez wiele
    rządów, partii i Sejmów. Bardziej skuteczny i przekonywujący jest
    argument [z innej grupy] że PiS _otwarcie_ olał wyrok Trybunału
    konstytucyjnego, stworzył nową jakość braku szacunku dla konstytucji.

  • 59. Data: 2018-06-24 17:01:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 23 Jun 2018 12:48:14 +0200, Kviat napisał(a):

    > Noże produkują tylko państwowe firmy?

    Bron palna produkuja u nas ... no moze juz nie calkiem panstwowe.

    > I przecież w przypadku narkotyków do więzienia też nie idą zakłady
    > produkcyjne, lecz ludzie. Właściciel, pakowacz, sprzedawca... w zasadzie
    > każdy kto tam "pracuje" .
    > Więc konsekwentnie pakowacza pracującego w fabryce noży też powinni
    > wsadzić :)

    Tyle, ze produkcja nozy i broni palnej jest u nas legalna (palnej za
    zezwoleniem), a narkotykow nie.

    > No właśnie. A jak ci umiera dziecko, bo sobie żyły podcięło, to nie
    > mówisz "dlaczego rząd nie robi porządku z nożami".

    Za to szukasz winnych w szkole, w rzadzie (Innuici to byli tu, czy na
    innej grupie ?)

    W GB jednak rzad "zrobil porzadek" z nozami.

    W US jak zwykle paranoja - za takie cos mozna siedziec
    https://en.wikipedia.org/wiki/Butterfly_knife

    a z M16 mozna spacerowac :-)

    J.

  • 60. Data: 2018-06-24 18:50:04
    Od: Kviat

    W dniu 2018-06-24 o 17:01, J.F. pisze:

    > Tyle, ze produkcja nozy i broni palnej jest u nas legalna (palnej za
    > zezwoleniem), a narkotykow nie.

    I ja właśnie cały czas piszę o braku konsekwencji.

    Pozdrawiam
    Piotr