  • 71. Data: 2011-02-25 12:45:54
    Temat: Re: Policja robi z obywateli idiotów?
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Łukasz Jamroz" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    news:49a2dbeb-955d-413f-a516-4f3849e2a947@z31g2000vb
    s.googlegroups.com...

    > Papierosy to uzywka ktora bardzo mocno uzaleznia - nigdy nie palilem,
    > ale bylem bardzo blisko wciagniecia sie w nalog, zaledwie po kilku
    > papierosach wypalonych w ciagu kilku dni.

    Kolejna bzdura z twoich "ust". Coz. Zegnam. Temu "panu" juz dziekujemy (KF).

  • 72. Data: 2011-02-25 12:56:20
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Łukasz Jamroz" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    vbg.googlegroups.com...

    > http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/15
    0063,kontrowersyjny-apel-za-legalizacja-trawki.html

    Takich "profesorkow" nalezalo by wyslac... najlepiej jaknajdalej od
    ludzkosci.
    "Coz, jesli nie potrafimy z czyms walczyc - trzeba znalezc inne
    rozwiazanie" (w podtekscie - zalegalizowac).
    Z mordercami tez nie potrafimy skutecznie walczyc - zalegalizujmy wiec to
    :-)
    Takoz samo z pedofilia, z gwaltami itd.

    > Ignoranta ktory mysli ze cos wie, a nie wie nic, nie da sie obrazic.

    a to teraz juz wiem czemu sie nie obrazasz <lol>

  • 73. Data: 2011-02-25 12:57:13
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.02.2011 13:44, Misiek pisze:

    > Użytkownik "Łukasz Jamroz" <l...@g...com> napisał w
    > wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > Widze ze wreszcie znalazles partnera do dyskusji na odpowiednim
    > poziomie <lol>
    >
    > Wyzszy poziom niz twoj.
    > Ustaw w koncu poprawnmie czytnik (kodowanie, cytowanie) bo tylko psujesz
    > szyk.
    > I lepiej idz juz sobie stad bo zabijasz... smiechem <rotfl>.

    ...napisał gamoń, który nie potrafi poprawnie oznaczać cytatów.

  • 74. Data: 2011-02-25 14:44:35
    Temat: Re: [OT]Re: Policja robi z obywateli idiotów?
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com>

    > Szkoda że nie jest zabronione pisanie na grupy bez uprzedniej
    > konsultacji ze słownikiem ortograficznym.

    Nie wystarcza zainteresowanym czytanie ze słownikiem ?

  • 75. Data: 2011-02-25 14:47:09
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl>

    > Widzales "uczciwego" polityka?
    > Niestety, wladza uderza do glowy. zawsze tak bylo, jest i bedzie -
    > obojetnie czy u steru wladzy bedzie PIS, PO, SLD, PSL czy jakakolwiek inna
    > nacja polityczna. Zawsze bedziemy narzekac ze jest zle, a "moglo byc
    > inaczej". Zawsze, w kazdym programie partii znajdziemy cos co nam nie
    > pasuje.

    Dlatego właśnie mówię, że takie wybory nie mają sensu. Już lepiej zwyczajnie
    pójść do sklepu i wybrać co nam odpowiada a nie głosować naokoło na to samo.

    > I powinni likwidowac. Legalizacja narkotykow do niczego dobrego nie
    > doprowadzi.
    > A "czarna strefa" po legalizacji - myslisz ze nie bedzie istniec? hehehe
    > naiwne myslenie.

    Jak się nałoży takie jak na alkohol.

  • 76. Data: 2011-02-25 14:52:20
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl>

    > dalej sobie w swojej nieswiadomosc i tkwic bedziesz poki faktycznie sie
    > nie przekonasz o sposobie dzialania tego narkotyku.
    > marihuana JEST narkotykiem czy tego chcesz czy nie. ...

    Zacznijmy od swobodnego uprawiania maku :-)

  • 77. Data: 2011-02-25 14:57:51
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl>

    > Niestety w tym temacie z Markiem Kotanskim nie bedziesz miec juz
    > mozliwosci porozmawiania (a szkoda, wiele moglbys sie dowiedziec).

    O to ten co sprowadził problem narkomanii do uprawiania maku. Mocarne.

  • 78. Data: 2011-02-25 16:02:48
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Henry(k)" napisał w wiadomości grup
    e.net...
    > Można - ale nie od razu.
    > W Polsce tłumy paliły marihuanę? Kiedy?

    Kto mówi o Polsce. Nagonka jest na całym świecie.

  • 79. Data: 2011-02-25 17:22:19
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    >Papieros też zioło a uzależnia.

    Nikotyna uzaleznia porownywalnie do heroiny. Uwazasz, ze marihuana tez?

    Dysiek

  • 80. Data: 2011-02-25 17:22:53
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > ...napisał gamoń, który nie potrafi poprawnie oznaczać cytatów.

    I pisac slowa marihuana :-)

    Dysiek