  • 241. Data: 2004-03-26 17:21:39
    Temat: Re: [OT] Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat - rozklad jazdy
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Owszem. Więc zdefinuj mi kontrolera.

    Osobę upowaznioną przez przewoznika do kontroli dokumentów przejazdowych
    rozpoznaje się po tym, ze posiada w widocznym dla pasazera miejscu stosowny
    identyfikator.

    > Bo dla mnie osoba, ktora legitymuje się
    > dokumentem który ma zaklejone imie i nazwisko nie jest kontrolerem.

    Prawo przewozowe nie nakazuje umieszczania w identyfikatorze zadnych danych
    osobowych kontrolera, jedynie jego numer identyfikacyjny, zas kretynskie
    pomysly PKP PR polegajace na umieszczaniu tam imion i nazwisk są zwyczajnie
    niezgodne z Ustawą o ochronie danych osobowych.

    Niezaleznie od tego zgadzam się, iz kontroler nie ma prawa ingerowac w
    wygląd dokumentu uprawniającego do kontroli, ale tu juz interweniowac
    powinien kierownik pociągu u którego zgłasza się prowadzenie kontroli przed
    jej rozpoczęciem.

    > Skoro
    > wydawca upoważnienia umieszcza na nim dane osobowe pracownika, to robi to
    > jakimś celu.

    Jedynie w takim zeby latwiej bylo potem takiego kontrolera odnalezc i
    wyklepac mu miskę - konia z rzędem temu, kto mi poda inny racjonalny cel.

    > Prosze bardzo może on sobie wzywać policje,
    > płacić za spowodowanie opóźnienia pociągu

    Jesli z Twojego powodu wezwie policje to on zapłaci :-)

    > (może zakleił, bo pod spodem znajduje
    > się imie i nazwisko kolegi?).

    A to akurat nie ma znaczenia - od stwierdzenia czy identyfikator jest jego
    jest zdjęcie.

    pdr
    Olo

  • 242. Data: 2004-03-26 18:30:28
    Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl>

    > Synku, to ja do niego pojde pierwszy a nie Ty.

    Nie mów do mnie synku, synku.

    > Konczą się argumenty to rzniemy głupa?

    Nie synku, kanar Kwaśniak zapewne chciał by móc wystawiać mandaty, na
    szczęście może tylko opłaty dodatkowe.

    > Hehehe wlasnie starał się, jak to ujmujesz "wybronic". Gdy usłyszał słowo
    > "konfrontacja" zmiękła mu rura i zapłacił.

    Widocznie słaby psychicznie był.

    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski
    http://www.ostbahn.net

  • 243. Data: 2004-03-26 18:33:50
    Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl>

    > A to akurat nie ma znaczenia - od stwierdzenia czy identyfikator jest jego
    > jest zdjęcie.

    I znowu bredzisz... w momencie gdy w identyfikatorze wprowadzisz
    poprawki, bo uważasz, że np. Twoje nazwisko jest tam zbędne, to poprostu nie
    masz już identyfikatora, tylko bezwartościowy plastik.... proste?

    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski
    http://www.ostbahn.net

  • 244. Data: 2004-03-26 19:11:56
    Od: "castrol" <c...@w...chello.pl>

    > Przesłuchają Cię i sprawdzą dane z oswiadczenia ustnego (pytajac baaaardzo
    > szczegółowo). A jak są gliniarze z jajami to najpierw jeszcze przeszukują,
    > czy gdzieś aby nie czaisz dowodziku.

    Szczegolowo przesluchuja?? Pytaja o Imie i nazwisko, date urodzenia i
    nazwiska rodzicow, to wszystko co jest im potrzbene aby potwierdzic czy dane
    sie rzeczywiscie zgadzaja

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 245. Data: 2004-03-26 19:25:47
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Szczegolowo przesluchuja?? Pytaja o Imie i nazwisko, date urodzenia i
    > nazwiska rodzicow, to wszystko co jest im potrzbene aby potwierdzic czy
    dane
    > sie rzeczywiscie zgadzaja

    Bynajmniej - to moze podac kazdy frajer, znam podobne dane conajmniej
    kilkunastu obcych osob. Najczęsciej pada pytanie o nazwisko panienskie
    matki, nieraz takze rozne inne dziwne np. o ilosc dowodow osobistych ktore
    sie dotychczas mialo, nazwisko tesciowej itd....

    pdr
    Olo

  • 246. Data: 2004-03-26 20:15:07
    Od: "Michał Mraczek" <m...@p...onet.pl>

    > Taaaak? No co Ty nie powiesz...

    Tak akurat się składa, że przebywanie pasażera z biletem klasy 2 w wagonie
    klasy 1 na czas przechodzenia do innego wagonu klasy 2, barowego, kuszetki
    czy sypialnego jest jak najbardziej dozwolone...

    --
    pozdrawiam
    Michał Mraczek

    "Jakość poczęstunku w pociągu InterCity jest proporcjonalna do ilości
    wagonów Z1 w składzie" (C) ???

  • 247. Data: 2004-03-26 21:25:03
    Od: "castrol" <c...@w...chello.pl>

> [...]
    > matki, nieraz takze rozne inne dziwne np. o ilosc dowodow osobistych ktore
    > sie dotychczas mialo, nazwisko tesciowej itd....

    Chyba za komuny, wtedy moze tak.
    W swoim zyciu na pewno kilka razy byly potwierdzane moje dane, i zazwyczaj
    to wystarczalo policjantom

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 248. Data: 2004-03-26 23:52:18
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Tak akurat się składa, że przebywanie pasażera z biletem klasy 2 w wagonie
    > klasy 1 na czas przechodzenia do innego wagonu klasy 2, barowego, kuszetki
    > czy sypialnego jest jak najbardziej dozwolone...

    Doprawdy sensacyjne informacje tu ogłaszacie...no więc wyobrazcie sobie ze
    znakomicie zdaję sobie z tego sprawę, zas Wasze próby uswiadamiania mnie w
    tej materii oraz kablowania na pl.misc.kolej przyprawiły mnie o nielada ubaw
    :-)

    pdr
    Olo

  • 249. Data: 2004-03-27 00:25:20
    Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl>

    Cyt. Twoje słowa:

    ja> Pragnę Cię tylko poinformować, że jak najbardziej mam prawo z
    ja> biletem kl. 2 przejść przez wagon klasy 1.

    Ty> Taaaak? No co Ty nie powiesz...

    Tak więc EOT, bo jesteś niezrównoważonym człowieczkiem... z którym nie
    chce mi się gadać.

    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski
    http://www.ostbahn.net

  • 250. Data: 2004-03-27 10:31:25
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

> [...]
    zwyczajnie
    > niezgodne z Ustawą o ochronie danych osobowych.

    Zgadza sie. Prawo przewozowe nie nakazuje umieszczania na identyfikatorze
    imienia i nazwiska. Ale skoro wystawca to zrobil, to tak musi byc. Nie
    podoba sie, to walcz z wydawca upowaznienia, ze sie nie zgadzasz aby tam
    widnialy twoje dane osobowe (chociaz samo imie i nazwisko, to chyba nie
    dane). Ingernecja w dokument na wlasna reke, automatycznie go uniewaznia. To
    tak samo jakbym na banknocie 10zl zakleil podobizne Mieszka I i chciał nim
    zapłacić w sklepie.

> [...]
    > wygląd dokumentu uprawniającego do kontroli, ale tu juz interweniowac
    > powinien kierownik pociągu u którego zgłasza się prowadzenie kontroli

    No wiec sam mowisz, ze kontroler nie ma prawa ingerowac. A jednak koledzy z
    Renomy to robia. Wiec tym samym traca prawo do kontroli biletow - mam racje?

    > Jedynie w takim zeby latwiej bylo potem takiego kontrolera odnalezc i
    > wyklepac mu miskę - konia z rzędem temu, kto mi poda inny racjonalny cel.

    Czy ja wiem. Powiedzmy, ze wiem jak sie nazywa kontroler i chce go znalesc.
    Gdzie szukam? Numery telefonow mozna zastrzec, adresy tez nie sa do konca
    jawne. Predzej ktos bedzie Cie sledzil jak wracasz do domu i wtedy pod
    klatka "wyklepie miske".

    > A to akurat nie ma znaczenia - od stwierdzenia czy identyfikator jest jego
    > jest zdjęcie.

    Taaak?? Tylko zdjecie na legitymacji moze sie roznic od faktycznej "facjaty"
    pana kanara. Skoro nie podoba mu sie, iz na idencie jest imie i nazwisko to
    niech zmieni firme w ktorej pracuje.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski