  • 1. Data: 2008-04-08 19:59:47
    Temat: Kradziez tel i zgloszenie na policje
    Od: mkozinorama <m...@g...com>

    jaka wartosc musi przekroczyc skradziony tel aby policja wszczela
    postepowanie?
    Chodzi mi o zablokowanie IMEI, podobno powyzej jakiejs wartosci
    wiazaloby sie to ze wszczeciem postepowania

  • 2. Data: 2008-04-08 20:09:39
    Temat: Re: Kradziez tel i zgloszenie na policje
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 08 Apr 2008 21:59:47 +0200, mkozinorama napisał(a):

    > jaka wartosc musi przekroczyc skradziony tel aby policja wszczela
    > postepowanie?

    0,01 zł
    Postepowanie rozpoczyna sie na Twoj wniosek i konczy sie umorzeniem po 3-4
    tygodniach.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2008-04-08 20:20:21
    Temat: [OT] Re: Kradziez tel i zgloszenie na policje
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > 0,01 zł
    > Postepowanie rozpoczyna sie na Twoj wniosek i konczy sie umorzeniem po 3-4
    > tygodniach.

    Podepe siepod watek. Zglosilem szkode i teraz pewnie niedlugo dostane
    umorzenie.
    Jest jakas mozliwosc wgladu w akta (?) co Policja zrobila w celu ustalenia
    sprawcy ?

    Pozdrawiam

    PS Moja sprawa dotyczyla akurat kolizji.

  • 4. Data: 2008-04-08 21:53:53
    Od: mkozinorama <m...@g...com>

    scream pisze:

    > 0,01 zł
    > Postepowanie rozpoczyna sie na Twoj wniosek i konczy sie umorzeniem po 3-4
    > tygodniach.

    a co mozna zrobic w wypadku jesli znana mi osoba ma moj telefon ale nie
    chce go oddac? Czy moge to zglosic na policje?

  • 5. Data: 2008-04-09 06:35:40
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "mkozinorama" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > a co mozna zrobic w wypadku jesli znana mi osoba ma moj telefon ale nie
    > chce go oddac? Czy moge to zglosic na policje?

    to przywlaszczenie , zglosic

    P.

  • 6. Data: 2008-04-09 16:04:24
    Temat: Re: [OT] Re: Kradziez tel i zgloszenie na policje
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Baczek" <m...@p...onet.pl> wrote
    > Jest jakas mozliwosc wgladu w akta (?) co Policja zrobila w celu ustalenia
    > sprawcy ?

    Jeśli to postępowanie przygotowawcze - dochodzenie (wartość od 250zł) to
    jest. Jeśli mniej-wykroczenie, chyba też jest, ale nie pamiętam.

  • 7. Data: 2008-04-09 20:34:32
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Jeśli to postępowanie przygotowawcze - dochodzenie (wartość od 250zł) to
    > jest. Jeśli mniej-wykroczenie, chyba też jest, ale nie pamiętam.
    Szkoda, ktora podalem, to ponad 3000zł.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2008-04-10 00:06:01
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "Baczek" <m...@p...onet.pl> wrote> >Szkoda, ktora podalem, to ponad
    3000zł.

    To powinno iść już jako normalne dochodzenie/śledztwo. Masz prawo do
    zaznajomienia z materiałami.

  • 9. Data: 2008-04-10 17:59:54
    Od: "jb" <j...@N...gazeta.pl>

    > PS Moja sprawa dotyczyla akurat kolizji.

    Kolizja to wykroczenie.

  • 10. Data: 2008-04-10 20:12:37
    Od: "Baczek" <m...@p...onet.pl>

    > Kolizja to wykroczenie.

    To cos zmienia w kwesti dostepu do dokumentow? Bede mogl zobaczyc co dzielna
    policja zrobila w mojej sprawie ?