  • 61. Data: 2007-08-18 09:13:09
    Temat: Re: [OT] Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > A reszta ludzie przy obróbce tego oczywiscie pracuje za darmo w ramach
    > wolontariatu, koszt utrzymania budynków wynosi zero, a maszyny dostaliśmy
    > prezencie od dobrego wujka z ameryki.
    > Koszt produkcji jest znikomą częścia całej infrastruktury.

    No dobra, ale tym tropem idac, to np bedac w US powinienem zaplacic
    dodoatkowo za kazdy dokument (np PIT) ktory mi daja do wypelnienia (bo
    przeciez to papier, tusz, druk, maszyny, ludzie drukowali). Ale tego nie
    robie. Czemu ? Bo place z tego z podatkow juz wczesniej

    Fantom

  • 62. Data: 2007-08-18 09:27:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    witek wrote:
    > "swen" <n...@n...com> wrote in message
    >
    > Zdefiniuj co to znaczy bezpłatnej i skąd spadły na to pieniądze.
    >
    > Jakie były powody wymiany dowodów? Wiesz chociaż?

    no włąsnie podaj jeden powód dla którego konieczne jest posiadanie dowodu
    osobistego przez osobę która posiada paszport lub i prawo jazdy i dla
    którego ten dowód jest lepszy do porzedniego.

  • 63. Data: 2007-08-18 09:47:04
    Temat: Re: Co jezeli nie wymienie dowodu osobistego ?
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > Mam podobne pytanie. Co sie stanie jesli po przeprowadzce nie zamelduje
    > sie w nowym miejscu i nie zmienie dowodu od zaraz. Nie mam ochoty teraz
    > stac w tych kolejkach. Przesylki mozna adresowac na moj stary adres wiec
    > nie bede mial klopotow z odbiorem na poczcie.

    To akurat przechodzilem. Jak sie przemeldowalem pani w okienku powiedziala
    mi, ze mam miesiac na wymiane dowodu z nowym adresem (no i oczywiscie za tym
    idzie kasa i czas). Zapytalem sie wiec grzecznie co jezeli nie zrobie tego.
    To ona znowu swoje. No to ja poinformowalem ze tego nie zrobie.
    Zacietrzewila sie tylko cos tam nagadala i tyle. No i to bylo 5 lat temu :)
    Do dzisiaj mam stary dowod a w nim karteczke (za free z UM) o miejsu
    meldunku. Nie mialem nigdzie probelmy zeby cokolwiek zalatwic. Czasmi tylko
    gdzies kaza pokazac meldunek.

    Fantom

  • 64. Data: 2007-08-18 10:48:38
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    > "J.S" <r...@g...pl> wrote in message

    > masz ochote dorzucić jeszcze 5% do swoich podatków na ten psi obowiązek.
    > Nie? To po co szczekasz.

    Pierdolisz chłopcze....

    Mam dowód i do tego beztermoniwy !! A że nie jest zniszczony ani go nie
    zagubiłem to w czym problem?

  • 65. Data: 2007-08-18 10:57:15
    Od: Piotr Wojcicki <pwl@NO_SPAM.4me.pl>

    Fantom pisze:
> [...]
    > Do dzisiaj mam stary dowod a w nim karteczke (za free z UM) o miejsu
    > meldunku. Nie mialem nigdzie probelmy zeby cokolwiek zalatwic. Czasmi tylko

    Widac jest tak samo jak gdy po zakupie samochodu nie przerejestruje sie
    go w ciagu miesiaca na siebie. Niby trzeba ale konsekwencji nie ma
    praktycznie zadnych.

  • 66. Data: 2007-08-18 11:04:58
    Od: "madkiw" <m...@n...e-wro.pl.nospam>

    bycia wolnym, nie w sensie, ze mozesz sobie kupic makdonalda czy kfc i nikt
    > cie do zadnego nie zmusza (choc mial bym i tu watpliwosc) ale chodzi o to,
    > ze jestesmy ludzmi, mamy swoja godnosc (przynajmniej powinnismy miec) i ja
    > nie chce byc oznakowany jak bydlo, dlaczego panstwo ma wiedziec o mnie
    > wszystko?

    Ale mieszkasz w tym kraju co wiaze sie z pewnymi obowiazkami, min
    posiadaniem dowodu. Jak Ci sie nie podoba to przeciez nikt Cie tu nie trzyma
    mozesz sie wyprowadzic, jestes wolnym czlowiekiem ;))

  • 67. Data: 2007-08-18 11:28:12
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Czego nie ma? DO jak w polsce.... Ale inne ID mają...

    O cholera to nie zauwazylem, a mozesz powiedziec co to za ID?

  • 68. Data: 2007-08-18 11:29:05
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 18 sierpnia 2007 02:18
    (autor swen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <YUqxi.32897$1G1.18601@newsfe2-win.ntli.net>):

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 69. Data: 2007-08-18 11:29:59
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Bo niestać cię na mądrzejsze?

    hehehe, nie, ty nie zauwazyles, ale to raczej ty masz problemy z logicznym
    wyciaganiem wnioskow.
    Polecam mniej filmow made in holywud a wiecej ksiazek.

  • 70. Data: 2007-08-18 11:30:48
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 18 sierpnia 2007 07:21
    (autor Marek Dyjor
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fa5vjv$tbr$1@news.onet.pl>):

    > mylisz sie i to bardzo... Dow Osob to typowo totalitarna pozostałość po
    > komunie

    Co racja to racja... DO nie zapewnia permanentnej inwigilacji zgodnej z
    duchem obecnej okupacji amerykańskiej. Dlatego robi się dużo szumu wokoło
    DO, żeby ludzie nie zastanawiali się zbytnio nad rzeczywistymi akcjami.