-
11. Data: 2002-10-04 13:57:12
Temat: Re: Pytanko dla znawcow kodeksu drogowego
Od: "Leszek" <l...@p...fm>
Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:18000-
Nie zamierzam zniżać sie do twego poziomu i cię obrażać.Ale odpowiedz tylko
na dwa pytania:
1.kiedy nauczysz się odpisywać na posty(pod a nie nad),jesli nigdy to
przynajmniej nie ględz o netykiecie
2.dlaczgo posty normalnych ludzi mają 1 kB a twoje od 4kB wzwyż.
Jeśli chodzi o automatykę sygnalizacji świetlnej to jest tak jak napisałem a
nie tak jak bys sobie zyczył.Przeczytaj post zaczynajacy wątek(ze
zrozumieniem).
Dlaczego kulturalny i przestrzegajacy netykiete człowieku kierujesz
odpowiedzi na swoje posty na grupę pl.test.Czy dlatego że jesteś znanym
internetowym idiotą o ps.Expierd???
Leszek
-
12. Data: 2002-10-04 15:08:13
Temat: Re: Pytanko dla znawcow kodeksu drogowego
Od: "Leszek" <l...@p...fm>
Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:18000-
> Plucie i puszczanie bakow moze sprawia przyjemnosc czyniacemu,
Bąk to ty jesteś.
> Ja pisze do ludzi inteligentnych, ktorzy potrafia myslec i oczekuje
odpowiedzi rowniez na nalezytym poziomie.
Gdyby były na należytym poziomie to byś ich nie zrozumiał;)
Leszek
-
13. Data: 2002-10-04 16:36:51
Temat: Re: Pytanko dla znawcow kodeksu drogowego
Od: y...@p...onet.pl
W podobnej sprawie wypowiedział się SN: "pierszeństwo ustala się przed dojazdem
do skrzyżowania, a nie na nim".
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
14. Data: 2002-10-04 21:20:40
Temat: OT: Pytanko dla znawcow kodeksu drogowego
Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>
On Fri, 4 Oct 2002, Jacek wrote:
[...]
>+ W tym konkretnym przypadku, jezeli otrzymam pelnomocnictwo
>+ zainteresowanego,
Z całym poważaniem, ale mam wątpliwości czy to był
dobry pomysł z proponowaniem "wzięcia pełnomocnictwa":
wziąłeś pod uwagę że każdemu się skojarzy z Zabłockim ?
;)
No, może z udzielaniem gwarancji :]
Pozdrowienia, Gotfryd
(ubawiony poddawaniem w wątpliwość świadomości rzeczy
u ludzi którzy takie systemy uruchamiają - i niewątpliwie
uważają brak "wszystkch czerwonych" za typowy *błąd*;
Nie, to nie o mnie... ;>)
-
15. Data: 2002-10-05 07:41:54
Temat: Re: Pytanko dla znawcow kodeksu drogowego
Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)
Jacek <g...@p...onet.pl> napisał:
>Natomiast z definicji sygnalizatora kierunkowego S-3 zakazuje on
>zawracanie, a nakazuje jazde w lewo.
a/ nie ma takiej 'definicji'.
b/ to nie sygnalizatorS-3 zakazuje, ale odpowiednie znaki drogowe !
c/ powielasz temat z pl.misc.samochody ('Sygnalizator kierunkowy S-3 ,
czy zakazuje zawracania ?') i tam znajdziesz odpowiedz :-)
Artur Golański
----------------
http://strony.wp.pl/wp/artgola/kodeks
-
16. Data: 2002-10-05 14:17:12
Temat: Re: OT: Pytanko dla znawcow kodeksu drogowego
Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)
Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> napisał:
Prosba, Gotfrydzie - nie sil sie na oryginalnosc, stosuj zasady
netykiety odpowiadajac na posty ( usun "OT:" - zalecane "Re:")
-
17. Data: 2002-10-06 02:25:47
Temat: ABUSE Ostatnie ostrzezenie Re: Pytanko dla znawcow kodeksu drogowego
Od: Jacek <g...@p...onet.pl>
czego ty czlowieku zaczepki szukasz
pisal ci juz twoj admin zebys sie uspokoil bo cie odetnie od netu
czy masz jakas chorobe, dolega ci cos,
ze musisz ta agresje wyrzucac z siebie
na niczym sie nie znasz a glowe zawracasz
wszystkich wyzywasz
to jest terroryzm internetowy
i powinna sie tym zajac po,licja albo prokurator, skoro administrator
nie potrafi egzekwowac obowiazujacych regulaminow
A idioda to sobie czlowieku mow do swojej rodzinki
idz stad trollu i wiecej niech cie nie widze.
Jeszcze raz cie spotkam z tym terroryzmem i wylgaryzmem internetowym to
lecisz do zespolu przestepstw internetowych policji .
Ktos musi porzadek zaprowadzic, aby agresorow usunac z usenetu.
Smiecisz, zamulasz watki obrazasz wszystkich, jestes agresywny,
wulgarny, nieprzystosowany spolecznie do korzystania z usenetu
To ze twoj admin toleruje agresorow i nie potrafi sobie skutecznie z
toba poradzic, to nie znaczy ze nie istnieje w Polsce instytucja ktora w
zwalczaniu terroryzmu internetowego nie pomoze.
Jak moze byc realizowany rzadowy projekt budowy spoleczenstwa
internetowego, gdy usenet jest zalany fala agresji, wulgaryzmy,
przekraczajacego wszelkie normy, zasady.
To jest zjawisko niespotykane na swiecie,
zeby ktokolwiek sie osmielal byc tak agresywny na usenecie.
Leszek wrote:
>
> Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> news:18000-
>
> Nie zamierzam zniżać sie do twego poziomu i cię obrażać.Ale odpowiedz tylko
> na dwa pytania:
> 1.kiedy nauczysz się odpisywać na posty(pod a nie nad),jesli nigdy to
> przynajmniej nie ględz o netykiecie
> 2.dlaczgo posty normalnych ludzi mają 1 kB a twoje od 4kB wzwyż.
>
> Jeśli chodzi o automatykę sygnalizacji świetlnej to jest tak jak napisałem a
> nie tak jak bys sobie zyczył.Przeczytaj post zaczynajacy wątek(ze
> zrozumieniem).
> Dlaczego kulturalny i przestrzegajacy netykiete człowieku kierujesz
> odpowiedzi na swoje posty na grupę pl.test.Czy dlatego że jesteś znanym
> internetowym idiotą o ps.Leszek???
>
> Leszek
--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).
Setting 3D holograms generating 4D-space environments.
Pseudo-holographic 3D Projector/3DTV.
-
18. Data: 2002-10-06 02:41:52
Temat: Re: Pytanko dla znawcow kodeksu drogowego
Od: Jacek <g...@p...onet.pl>
y...@p...onet.pl wrote:
>
> W podobnej sprawie wypowiedział się SN: "pierszeństwo ustala się przed dojazdem
> do skrzyżowania, a nie na nim".
To znaczy kto ustala ?
Tutaj ustalal system sterowania swiatlami, ktorego wedlug opisujacego
zdarzenie zmienil program i zmienil zasady pierwszenstwa i stad kolizja.
Dzisiaj widzialem wypadek w chwili po zdarzeniu.
Kierowca przejezdzal szybko przez skrzyzowanie z wysepka i tramwajem
i ktos mu wyjechal z boku albo to byl rowerzysta, tak ze odbil w lewo,
uderzyl w sygnalizator zlamal go i obrocilo go , wyrzucilo samochod do
gory, obrocilo , dachowal i jechal 15-20 metrow na dachu.
Kierowca doznal ran glowy ale zyje.
I zasady pierwszenstwa ustalono przed skrzyzowaniem, swiatla byly
wylaczone, droga z pierwszenstwem przejazdu, a jednak ktos mu zajechal,
wypadek , problemy.
I to jest samo zycie i to nasze zycie, codziennie w samochodzie na
ulicy.
I ja nie moge teoretyzowac , ze swiatla byly takie a potem sie zmienily.
Musze przewidywac uszkodzenie sygnalizatorow, bledne manewry innych
kierowcow i niespodzianki.
To sdlatego policja karze mandatami obu kierowcow bioracych w zdarzeniu,
a ubezpieczalnia wyplaca odszkodowanie np. 50-50 czy 30-70.
I trzeba jasno okreslic swoje zasady jazdy.
Jeden jezdzi szybko, inny wolno, jeden unika kolizji, a inny szuka
kolizji, aby sobie wyremontowac samochod na czyjs koszt.
Tutaj trzeba odczytac program sterownika tego skrzyzowania i zbadac, czy
opisane zdarzenie bylo mozliwe i okreslic wine obiektywna,
czyli ew. blad w programie sterowania swiatlami.
Jacek
--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).
Setting 3D holograms generating 4D-space environments.
Pseudo-holographic 3D Projector/3DTV.
-
19. Data: 2002-10-06 02:49:19
Temat: Re: OT: Pytanko dla znawcow kodeksu drogowego
Od: Jacek <g...@p...onet.pl>
Gotfrydzie Gotfrydzie,
czyzby to zwykla zazdrosc i zawisc przez ciebie przemawiala.
Przeciez sie na tym nie znasz, nie masz narzedzi.
A tutaj nie chodzi o gledzenie a skuteczne zalatwienie sprawy.
Na terenie Polski skontaktuje sie z wlasciwym urzedem, zapoznam z
programam, przeprowadze symulacje,
napisze opinie dla policji, ubezpieczalni i to wszystko.
Ja nigdy nie wnosze zastrzezen do oswiadczen zeznan naocznych swiadkow,
uczestnikow zdarzenia.
Skoro ktos tak twierdzi, to widocznie tak bylo.
A mozna to latwo potwierdzic czy sprawdzic,
gdyz opisujemy zdarzenie deterministyczne, ktore jest zarejestrowane,
opisane procedura logiczna, ktora podlega weryfikacjim i jest
powtarzalna.
Zatem nie widze problemu, aby temat zakonczyc pomyslnie.
Jacek
Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:
>
> On Fri, 4 Oct 2002, Jacek wrote:
> [...]
> >+ W tym konkretnym przypadku, jezeli otrzymam pelnomocnictwo
> >+ zainteresowanego,
>
> Z całym poważaniem, ale mam wątpliwości czy to był
> dobry pomysł z proponowaniem "wzięcia pełnomocnictwa":
> wziąłeś pod uwagę że każdemu się skojarzy z Zabłockim ?
> ;)
> No, może z udzielaniem gwarancji :]
>
> Pozdrowienia, Gotfryd
> (ubawiony poddawaniem w wątpliwość świadomości rzeczy
> u ludzi którzy takie systemy uruchamiają - i niewątpliwie
> uważają brak "wszystkch czerwonych" za typowy *błąd*;
> Nie, to nie o mnie... ;>)
--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).
Setting 3D holograms generating 4D-space environments.
Pseudo-holographic 3D Projector/3DTV.
-
20. Data: 2002-10-06 03:03:23
Temat: Re: Pytanko dla znawcow kodeksu drogowego
Od: Jacek <g...@p...onet.pl>
"Artur Golański" wrote:
>
> Jacek <g...@p...onet.pl> napisał:
>
> >Natomiast z definicji sygnalizatora kierunkowego S-3 zakazuje on
> >zawracanie, a nakazuje jazde w lewo.
> a/ nie ma takiej 'definicji'.
patrz ponizej
> b/ to nie sygnalizatorS-3 zakazuje, ale odpowiednie znaki drogowe !
ktore ?
ten sygnalizator zastepuje znaki drogowe , gdyz gdy wlaczony ma wyzszy
priorytet niz znaki drogowe.
> c/ powielasz temat z pl.misc.samochody ('Sygnalizator kierunkowy S-3 ,
> czy zakazuje zawracania ?') i tam znajdziesz odpowiedz :-)
Przeciez sam podalem te odpowiedz.
Widze ze kolejna osoba nie odrobila pracy domowej .
Definicja sygnalizatora kierunkowego S-3
"
3. Umieszczona na znaku F-10 lub F-11 strzałka zezwalająca na skręcanie
w lewo ze skrajnego lewego pasa ruchu oznacza także
zezwolenie na zawracanie, chyba że jest to zabronione znakiem pionowym
B-23 lub ruch kierowany jest sygnalizatorem S-3.
"
"
2. Strzałka kierunkowa zezwalająca na skręcanie w lewo, umieszczona na
skrajnym lewym pasie, oznacza także zezwolenie na
zawracanie, chyba że jest to zabronione znakiem pionowym B-23 lub ruch
kierowany jest sygnalizatorem S-3.
"
"
§ 97. 1. Sygnały świetlne nadawane przez sygnalizator kierunkowy S-3
dotyczą kierujących jadących w kierunkach wskazanych
strzałką (strzałkami).
"
"
3. Sygnał zielony nadawany przez sygnalizator kierunkowy S-3 oznacza
ponadto, że podczas jazdy na wskazanym kierunku nie
występuje kolizja z innymi uczestnikami ruchu.
"
"
3) S-3 sygnalizator kierunkowy,
"
Niewatpliwie sygnalizator S-3 pelni funkcje znaku nakazu, jazdy we
wskazanym kierunku.
Tutaj mowilem o kierunku w lewo.
Czyli nakazuje opuszczenie skrzyzowania po skrecie w lewo.
Gdyby dopuszczal zawracanie to bylby zastapiony sygnalizatorem S-2,
ktory nie jest sygnalizatorem kierunkowym
+ zielona strzalka.
Jacek
--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm).
Setting 3D holograms generating 4D-space environments.
Pseudo-holographic 3D Projector/3DTV.