  • 11. Data: 2005-09-08 01:05:48
    Temat: Re: [OT] Ochrona danych, hihi...
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Thu, 8 Sep 2005 02:28:01 +0200, *Jotte*
    <news:dfo0it$v5e$1@news.dialog.net.pl> napisał(a):

    > W wiadomości news:w1oom58yc1j.dlg@konto.kaji Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    > A co to jest firma pornograficzna?

    Strasznie marudny i męczący jesteś. Tak trudno się domyslić, że chodzi o
    jakiś portal internetowy?
    Poszukaj sobie artykułu na pcworld.computer, czy idg, bo linka nie
    skopiowałam.

    --
    Kaja

  • 12. Data: 2005-09-08 06:30:22
    Od: w...@p...onet.pl

    pewnie cos jak fonograficzna ;)

    > Strasznie marudny i męczący jesteś. Tak trudno się domyslić, że chodzi o
    > jakiś portal internetowy?
    > Poszukaj sobie artykułu na pcworld.computer, czy idg, bo linka nie
    > skopiowałam.

    i nie sprzedali tylko "wypozyczyli" ;)

    pzdr
    d.

  • 13. Data: 2005-09-08 07:05:35
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 07 Sep 2005 19:13:38 +0200,
    Kira <c...@-...pl> screamed:

    > A mnie przekierowalo na cimoszewicza. Zepsulo sie? ;)

    Ja od wczoraj czekam na pozew w trybie wyborczym p.osłanki
    Beger dla Cimoszewicza... <:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 09:13:48 user up 10728 days, 21:08, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Coming soon: Windows NT for the Nintendo!

  • 14. Data: 2005-09-08 10:24:44
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:5hct5t6rji7d.dlg@konto.kaji Kaja <k...@n...ma.wp.pl>
    pisze:

    > Strasznie marudny i męczący jesteś.
    Jeśli nawet, to tylko czasem i tylko dla autorów bełkotliwych, męczących
    wypowiedzi.

    > Tak trudno się domyslić, że chodzi o
    > jakiś portal internetowy?
    Tak trudno wyrażać się precyzyjnie?
    Piszesz byle jak i jeszcze oczekujesz, ze ktoś się będzie domyślać co miałaś
    na myśli, jeżeli w ogóle coś miałaś.

    --
    Jotte