  • 221. Data: 2005-02-06 19:16:03
    Temat: Re: Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: amur <f...@i...pl>

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > Ale ty wiesz, że jest dodawane, tak?

    Tak, bo MD czasami majtki spadna i od czasu do czasu to wychodzi na
    swiatlo dzienne.

    > Wiesz, Witamina C w dużych dawkach jest trucizną.

    Wlasnie. Producent musi przewidziec naduzycie.

    > Bayer jest przede wszystkim producentem farmaceutyków. Aspiryna BAYER,
    > mówi ci to coś?

    ROTFL

    A to cos mowi:
    http://www.bayeradvanced.com/garden/master-gardener/
    pesticides.cfm

    > Tan link o niczym takim nie mów.

    Bo nie znasz angielskiego i niepotrzafisz doczytac sie.

    > Wspomiona tylko o pozwie przeciwko
    > nieuczciwym hodowcom łosoci, którzy podają rybom barwniki by wyglądały
    > jak łososie atlantyckie.
    > Nie ma tam nigdzie mowy o szkodliwości owych barwników.

    numberlist

    > To pochodna karotenu (wiesz, tego czerwonego barwnika marchewek)
    > stosowana w kosmetykach - samoopalaczach. Żaden z linków nie zawiera
    > inforacji jakoby była ona szkodliwa dla zdrowia

    Boze znowu nie grzmisz. Znasz angielski? Biegle?

    > Na etykietkach zawsze znajdziesz informację o sztucznym barwieniu.

    E161g? Podaj przyklad rayb z Tesco.

    > już moja babcia wiedziała, ze jak da kurom suszonej marchewki to jajka
    > będą miały pięknie pomarańczowe żółtka.

    A czy dodawala aspartam?

    > A potrafisz powiedzieć czym się różni sok odwodniony i następnie
    > uwodniony od soku którego nie odwadniano?

    Sok odwodniony nie jest juz sokiem. I nie bedzie. Nazyeawni tego pozniej
    sokiem to zwykle oszustwo.

    > A poza tym koncentrat jest
    > mrożony, nie trzeba go konserwować.

    Sa rozne sposoby transportu. O ktorym konkretnie producencie mowisz?

    > Obaj byli historykami. Pytałem o kodeksy. Sachsenspiegel takiej kary
    > nie zna.

    I opisuja konkretne przypadki.

    > Wymień dodatki do żywności znane jako szkodliwe.

    Porownaj MSDS z lista E. Jestam calkiem pokazna liczba szkodliwych
    dodatkow. Nie umrzesz od jednej dawki, ale i MD podaje dzieciom stale i
    celem jest codzienne konsumpcja.

  • 222. Data: 2005-02-06 19:16:23
    Od: amur <f...@i...pl>

    Rodrig Falkenstein wrote:

    > CZy nie zauważasz różnicy pomiędzy błędami merytorycznymi a błędzami w
    > tłumaczeniu? Kompromuitujesz się.

    Daje przyklad. Redakcja ktora puszcza takie tlumaczenie jest nierzetelna
    z definicji. Z metoryka czesto nie jest lepiej.

    > Zmieniasz temat. Potrafisz zdobyć się na przyznanie się że nie miałaś
    > racji czy nie?
    > Przyznaj wreszcie, że CocaCola nie jest bardziej "agresywna" niż ocet
    > czy kwasek cytrynowy a opwieści o odrdzewniaiu colą to bzdury.

    Tego nie mowilam. Mowilam ze Coca Cola jest szkodliwa, i kwasy sa jedna
    z przyczyn. Zaczelismy przeciez od cukru.

    > nadal nie widzę oszustwa.

    Zmien okuliste.

    > kipsko znasz procedurę amerykańską

    I mowi mi to osoba ktora nie potrafi znalezc szkodliwosci Coca Coli na
    stronie CDC

    > http://www.offthekuff.com/mt/archives/001070.html

    ROTFL

    Czytales akta sprawy? Ja czytalam. Bylo tam duzo wiecej. Pamietaj,
    producent musi przewidziec uzycie i naduzycie produktu. Np wylanie
    rzacej kawy podanej do auta prze okienko. Sam MD uznal ze nie ma szans i
    nie apelowal.

    > Prosta. Nie ponosi odpowiedzialności za jej uzycie przez przestępcę.

    Jezeli jest zwiazek pomiedzy dzialaniem producenta a popelnieniem
    przestepstwa to ponosi.

    Zobacz na strone UOKiK

  • 223. Data: 2005-02-06 19:23:28
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Philip Morris zabija swoich najwytrwalszych klientow rakiem pluc. Cos
    > 150 dziennie w samej Polsce. Ciekawe gdyby Ford wprowadzil na polski
    > rynek auta zabijajace choc polowe tego. Jak myslisz, czy prokurator
    > zainteresowalby sie autami?

    a czyli mowisz o paierosach, czyli znow temat zmieniamy.
    Powiedz mi czemu wymienilas tego jednego czlowieka skoro papierosy
    produkuje wiele firm,
    ponadto czemu producent papierosow ma odp[owiadac za skutki palenia
    skoro raz ze mowi sie o takich skutkach na okragla, dwa kupuje osoby
    pelnoletnie
    swiadome temu czym grozi palenie, trzy na paczkach jest informacja ze
    grozi rakiem (nie wiem czy w stanach ale u nas przynajmniej)

    > ROTFL
    >
    > Myslisz ze magister Klapa nie monitoruje sieci? Martwia mnie tylko
    > koszta tlumaczen, zeby kierownictwo w Illinois moglo zrozumiec Twoje
    > wynurzenia.

    jebi emnie to, napisalem ze mam zamiar przeslac ten post a nei ze ktos go
    zobaczy

    > Nie wystepuje to w praktyce. Natomiast wystepuje konsumpcja MD 4 razy w
    > tygodniu przez dzieci.

    no i gadaj z dupa, zaczynasz mnie wkurwiac.
    Odpowiedz na pytanie, stalo sie jak powyzej, KTO JEST WINNY

    > Nie musi to byc chleb. Jezeli producent szalikow by dodawal chemie w ten
    > sposob ze kienci byliby uzaleznieni i umierali przedwczesnie na zawal
    > serca, to tez by odpowiadal. Co MD dodaje naprawde moze wyjsc dopiero na
    > procesie.

    Co ma szalik do chleba ?
    Napisalem o otylosci, chemia otylosci nie powoduje a jezeli powoduje
    prosze wykazac jaki dokladnie skladnik wywoluje
    ja, i nie pisz mi kurwa ze to badania wykaza tylko powiedz ogolnie jaka
    chemia moze otylosc spowodowac.

    bo nie wiem o co chodzi.

    P.

  • 224. Data: 2005-02-06 19:46:25
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Dziekuje za wyjasnienie. Pomowienie jest mowieniem czegoc o czym sie w
    > gory wie ze jest nieprawda. To nie wystepuje w przypadku MD.
    > Szkodliwosc polega na otylosci, cukrzycy u dzieci, zawalach i innych
    > problemach zdrowotnych.

    widze ze nastepne choroby doszly, za epidemie grypy tez pewnie MD
    odpowida.

    Prosze sprecyzowac jaki skladnik chemiczny moglby powodowac otylosc,
    i co poprzez to MD mialby osiagnac?

    > Gramatyka nie ma zadnego znaczenia. Nie jest to sok, a napoj na bazie
    > soku z dodatkami chemicznymi.

    ma ogromne znaczenie, poniewaz sok z pomaranczy to sok z pomaranczy, a sok
    pomaranczoy to
    sok o smaku pomaranczowym. Podaj dodatki chemiczne zawarte w soku
    pomaranczowym
    ich rola w nim (nie mow o uzalenieniu, bo juz nudne sie to staje) oraz
    skutki akie wywoluje

    > TY wprowadzasz na rynek produkt, to TY musisz zapewnic minimalne
    > bezpieczenstwo wg stanu wiedzy na dzien wprowadzenia na rynek.
    > TY musisz przewidzeic uzycie. TY musisz przewidziec naduzycie, ZWLASZCZA
    > PRZEZ DZIECI. (pytanie pomocnicze: komu reklamuje clown MD? Rodzicom?)

    czy MD ma pisac na kanapkach
    "wpierdalanie bez umiaru powoduje niepozadany wyglad" ?
    ograniczmy sie do przykladu chleba i zalozenie ze mialo miejsce
    rozpasienie sie wlasnie tak
    jak opisalem. Dziennie 4 bochenki chleba. Czego winny jest producent?

    W dziecinstie bylem tlusty, strasznie, bylem nazywany spaslakiem , ale za
    nic nie moge sobie przypomniec
    bym kiedykolwiek w czasach mlodosci zjadl BickMaca z MD, patrz k. jak to
    sie stalo ze utylem?
    Mam pozwac "wedla" np bo wpierdalalem bez umiaru torciki waflowe, czy
    MILKA za to
    ze produkuje pyszne czekolady?

    > Skad to wiesz?

    bo tojest chemia spozywcza przeznaczona do spozywania.

    Jezeli pracownicy w fabryce dodatkow chemicznych MD
    > pochorowali sie chronicznie, to dlaczego ten sam produkt jest bezpieczny
    > kiedy jest sprzedawany w Polsce.

    wie szanowna pani czym jest reakcja chemiczna?

    Zapodalem doskonaly przyklad z amfetamina, wiecej na ten temat mowic nie
    bede bo mam wrazenie
    ze gadam ze sciana.

    > do napoi uzywa sie skladnikow
    >

    > Tutaj znowu nie rozumiesz pewnych spraw. Niebezpieczenstwa dodatku
    > chemicznego nie udowadnia sie. Udowadnia sie tylko bezpieczenstwo.
    > Wszystko co nie jest stwierdzone jako bezpieczne jest RYZYKOWNE z
    > definicji. Skoro MD ukrywa dodatki, to skad wiesz ze to bezpieczne.

    bo bym nie zyl , albo mial jakiegos syfa gdyby nie bylo to bezpieczne,

    wierze moim oczom i zadne badania nie sa w stanie zmienic w takim momencie
    moich pogladow.

    > O lapowkach slyszales?

    nie na calym swiecie, bo czasem zdarzaja sie uczciwi urzednicy ktorzy
    wlasna dupa zaplacili
    by w przypadku zgonu czy czeos w tym rodzaju spowodowanym przez skladnik
    ktory uznali
    bezpiecznbym.

    > Do kranowki dodaje sie zwiazki chlorku dla dezynfekcji.

    moze w warszawie.

    Glowe dam ze slynny zywiec jest na wodzie zrodlanej
    ....................... z wodociagow.

    P.

    ps.
    mam Ci dac linka do 10 letniej dziewczynki ktora od malego co tydzien
    chodzi do MD?
    Ma doskonala sylwetke, i powiem CI czym to jest spowodowane. Ograniczenie
    slodyczy
    do jedzenia tylko w SOBOTY, nie siedzi caly dzien na kanapie, upraweia
    rozne sporty.
    I tyle, wiec twoja posrana MD owa teoria spisku chyba sie niesprawdzila

  • 225. Data: 2005-02-06 20:29:46
    Temat: Re:[OT][OT][OT][OT] Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: "Nixe" <nixe@fałpe.peel>

    Piszę pod tym akurat postem, ale prośba/sugestia jest do wszystkich - ta
    dyskusja już dawno przestała mieć cokolwiek wspólnego z pl.soc.dzieci i
    praktycznie nikt z tej grupy nie bierze już w niej udziału. Czy możnaby ją
    było kontynuować w miejscu bardziej adekwatnym do tematu?

    --
    PozdrawiaM

  • 226. Data: 2005-02-06 20:35:31
    Temat: Re: Re:[OT][OT][OT][OT] Przywrocono pozew p-ko McDonald's !
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > praktycznie nikt z tej grupy nie bierze już w niej udziału. Czy możnaby

    > było kontynuować w miejscu bardziej adekwatnym do tematu?

    zostal zastosowany crossposting, posty leca na pl.soc.prawo i na dzieci
    automatycznie,

    P.

  • 227. Data: 2005-02-07 02:38:35
    Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

    "amur" <f...@i...pl> wrote in message news:HBpNd.25965$8a6.19623@trndny09...

    > A czy przypadkiem tego humoru nie da sie manipulowac. Sklepy z butami
    > slyna z uzywania aerozolow dajacych zapach skory.

    LOL!!

    iwon(k)a

  • 228. Data: 2005-02-07 03:00:19
    Od: kina <v...@r...ca>

    Przemek R. wrote:

    > a czyli mowisz o paierosach, czyli znow temat zmieniamy.

    Temat jest ciagle ten sam: produkt niebezpieczny, czyli taki ktory
    powoduje szkody kiedy jest uzywany zgodnie z przeznaczeniem. Wzglednie
    naduzywany za zgoda producenta.

    > Powiedz mi czemu wymienilas tego jednego czlowieka skoro papierosy
    > produkuje wiele firm,
    > ponadto czemu producent papierosow ma odp[owiadac za skutki palenia

    Bo manipuluje skladnikami uzalezniajac swoich klientow. Nie ma wtedy
    wolnego wyboru i na ofiare zwalic sie winy nie da.

    > skoro raz ze mowi sie o takich skutkach na okragla, dwa kupuje osoby
    > pelnoletnie
    > swiadome temu czym grozi palenie,

    ale zaczynaja jako dzieci uzalezniane przez producenta. Zadne dziecko
    nie godzi sie na raka pluc, tak jak zadne dziecko nie godzi sie na cukrzyce.

    trzy na paczkach jest informacja ze
    > grozi rakiem (nie wiem czy w stanach ale u nas przynajmniej)

    Ostrzega rzad a nie producent. To producent musi adekwatnie ostrzec zeby
    byc zwolnionym z odpowiedzialnosci cywilnej.

    > jebi emnie to, napisalem ze mam zamiar przeslac ten post a nei ze ktos go
    > zobaczy

    Tylko nie wstrzymuj oddechu prosze.

    > Co ma szalik do chleba ?

    Mowimy o wadliwym produkcie.
    Nie ma znaczenia czy jest to MD czy Philip MOrris, czy pan Wacek.

> [...]
    > prosze wykazac jaki dokladnie skladnik wywoluje
    > ja, i nie pisz mi kurwa ze to badania wykaza tylko powiedz ogolnie jaka

    Wiele srodkow. Samodzielnie, oraz w kombinacji. Narazie czekamy z
    niecierpliwoscia na informacje od MD.

  • 229. Data: 2005-02-07 03:13:01
    Od: kina <v...@r...ca>

    Przemek R. wrote:

    > Prosze sprecyzowac jaki skladnik chemiczny moglby powodowac otylosc,

    Czekamy teraz na wyjasnienia samego MD.

    > i co poprzez to MD mialby osiagnac?

    Nic. Po prostu nie byli w stanie wyprodukwoac smieci bez chemii a
    jednoczesnie utrzymujacych te same profity. Identycznie jak Philip
    Morris chcial latami zrobic bezpieczny papieros ale nie byl w stanie
    ominac chemii bez utraty profitow.

    > ma ogromne znaczenie, poniewaz sok z pomaranczy to sok z pomaranczy, a sok
    > pomaranczoy to
    > sok o smaku pomaranczowym.

    Sok to ciecz uzyskana z owoca. Mieszanka z dodatkiem tek cieczy sokiem
    juz nie jest. "O smaku pomaranczowym" jest takim samym oszustwem.

    > Podaj dodatki chemiczne zawarte w soku
    > pomaranczowym
    > ich rola w nim (nie mow o uzalenieniu, bo juz nudne sie to staje) oraz
    > skutki akie wywoluje

    Zadzwon do MD. Przeciez maja rozne receptury w roznych krajach i je
    zmieniaja co jakis czas.

    > czy MD ma pisac na kanapkach
    > "wpierdalanie bez umiaru powoduje niepozadany wyglad" ?

    Nie na knajpach a bezposrednio na opakowaniach smieci. Wizualnie i
    przekonujaco. Oraz na reklamach.

    > ograniczmy sie do przykladu chleba i zalozenie ze mialo miejsce
    > rozpasienie sie wlasnie tak
    > jak opisalem. Dziennie 4 bochenki chleba. Czego winny jest producent?

    Niczego. Winien jest natomiast kiedy popycha produkt dzieciom.

> [...]
    > sie stalo ze utylem?
    > Mam pozwac "wedla" np bo wpierdalalem bez umiaru torciki waflowe, czy

    A ja znam czlowieka ktory cale zycie przepracowal w fabryce azbestu i ma
    sie dobrze. W przeciwnienstwie do prawie wszystkich innych.

    > bo tojest chemia spozywcza przeznaczona do spozywania.

    Marlboro jest przeznaczone do spozywania rowniez....

    > bo bym nie zyl , albo mial jakiegos syfa gdyby nie bylo to bezpieczne,

    Takim syfem jest cukrzyca u dzieci.

> [...]
    > wlasna dupa zaplacili
    > by w przypadku zgonu czy czeos w tym rodzaju spowodowanym przez skladnik

    Wiec podaj kiedy ostatnio GIS zrobil inspekcje w centrali MD?

> [...]
    > rozne sporty.
    > I tyle, wiec twoja posrana MD owa teoria spisku chyba sie niesprawdzila

    Nie, nie podawaj. Podaj mi link do 10 letniej dziewczynki chorej na
    cukrzyce w wyniku smieci MD.

  • 230. Data: 2005-02-07 03:15:24
    Od: kina <v...@r...ca>

    Iwon(k)a wrote:
    > "amur" <f...@i...pl> wrote in message

    > LOL!!
    > iwon(k)a

    I ze supermarkety robia roszade polek dwa razy do roku zeby klient
    wiecej czasu paletal sie po sklepie, to tez nie slyszalas?