  • 21. Data: 2008-10-08 20:22:46
    Temat: Re: Kupno auta na allegro
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    NoName wrote:

    > Na dobra sprawe polskie prawo zna tylko licytacje komornicze w
    > postepowaniu administracyjnym itp.

    Ty weź sobie do poduszki poczytaj Kodeks Cywilny, co?

    p. m.

  • 22. Data: 2008-10-08 20:35:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Aukcje allegro to prawde mowiac tylko oferty sprzedazy i sprzedajacy
    > zawsze moze odstapic od umowy, a to ze jakis tam sad w koziel wolce
    > stwierdzil cos tam to w Polsce gowno znaczy.

    a jacht oceniał sad w Licheniu Górnym?

    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę
    zmienić, odwagi, abym zmieniał to, co mogę zmienić, i szczęścia,
    aby mi się jedno z drugim nie popieprzyło." Stephen King

  • 23. Data: 2008-10-08 20:47:24
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > Aukcje allegro to prawde mowiac tylko oferty sprzedazy i sprzedajacy
    > zawsze moze odstapic od umowy, a to ze jakis tam sad w koziel wolce
    > stwierdzil cos tam to w Polsce gowno znaczy.
    Nieprawdę piszesz - przynajmniej wg regulaminu allegro .
    W maju sprzedawałem auto - wystawiłem na allegro z dopiskiem, że zastrzegam
    wycofanie z allegro bo są też ogłoszenia w gazetach itd

    Aukcja została usunięta z powodu naruszenia regulaminu allegro - jak
    wystawiam to ma być do dyspozycji kupującego do końca aukcji - tak jest w
    regulaminie - czy zgodnie z prawem nie mam pojęcia

    > Wyluzuj jak gosc ma ci wydac cos czego wlascicielem nie jestes, fakt
    > przedstawil oferte ale od sprzedazy odstapil.

    Jak odstąpił jak nie wycofał oferty?

    --
    PawełJ

  • 24. Data: 2008-10-08 21:02:01
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    NoName pisze:

    > Wlascicielem stanie sie jak sprzedajacy przyjmie gotowke za auto i
    > podpisza umowe kupna sprzedazy ktora trzeba okazac w urzedzie.

    Bzdura. Nie trzeba miec zadnej umowy na pismie.

    Jacek Kustra

  • 25. Data: 2008-10-08 21:02:03
    Od: arekmx <a...@g...pl>

    Sebcio wrote:

    http://media2.pl/internet/19869-zamiast-na-allegro-w
    ygral-jeepa-w-sadzie.html

    Faktycznie, ciekawe (lepsza wersja "relacji" -
    http://prawo.vagla.pl/node/7026)

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 26. Data: 2008-10-08 21:04:22
    Temat: Re: [OT] Guglowanie
    Od: arekmx <a...@g...pl>

    Maciek wrote:

    http://www.google.com/search?client=opera&rls=pl&q=u
    mowa+kupna+sprzedazy&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-
    8

    > W jakim celu wtryniasz "client=opera" i te inne śmieci?
    > Tak też działa:
    >
    > http://www.google.pl/search?q=umowa+kupna+sprzedazy

    Nie on wtrynia tylko opera to robi sama (jeśli użyjesz jej mechanizmów
    korzystających z google).

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 27. Data: 2008-10-08 21:38:49
    Od: NoName <n...@n...pl>

    pawelj pisze:
> [...]
    > wystawiam to ma być do dyspozycji kupującego do końca aukcji - tak jest
    > w regulaminie - czy zgodnie z prawem nie mam pojęcia

    Oferty nie wycofal to fakt ale do transakcji nie doszlo bo od niej
    odstapil do czego mial zreszta prawo.

    Pozatym takie aukcje z 50% wartoscia podpadaja pod wyludzenie.

  • 28. Data: 2008-10-08 21:39:16
    Od: NoName <n...@n...pl>

    castrol pisze:

    > Bzdura. Nie trzeba miec zadnej umowy na pismie.

    A ty rejestrowales kiedykolwiek auto ?

  • 29. Data: 2008-10-09 06:03:37
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "NoName" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A ty rejestrowales kiedykolwiek auto ?

    A jest obowiązek rejestracji?

    --
    Paweł
    wszytkie posty z hotmail.com yahoo.com, lycos.com, gmail.com i

  • 30. Data: 2008-10-09 06:07:13
    Od: Paweł <b...@m...com>

    > Oferty nie wycofal to fakt ale do transakcji nie doszlo bo od niej
    > odstapil do czego mial zreszta prawo.
    > Pozatym takie aukcje z 50% wartoscia podpadaja pod wyludzenie.

    Dziękujemy za wyrażenie swojej prywatnej opinii.
    Jednak jeśli nie masz bladego pojęcia o prawie, wyrażaj swoje opinie z
    ostrożnością.