  • 11. Data: 2002-12-13 08:53:03
    Temat: Re: [OT] Czy mog? mnie zawiesi
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    news:atc5bp$e51$1@topaz.icpnet.pl...

    > Użytkownik "Michal Letowski" <m...@y...com> napisał w wiadomości
    >

    > Albo moze uczyc WF-u, gdzie - zgodzisz sie chyba - znajomosc ortografii
    > nie ma
    > >

    > I ćwiczy z uczniami:żót kólom,biek pszełajowy albo piłkem norznom;))))
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Leszek
    >
    > GG 1631219
    > "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"

    Powiedz czy zgryźliwe uwagi, wiążą się z Twoim niedowartościowaniem
    przez ludzi i z brakiem akceptacji, czy może jest inny powód?

    Jako ciekawosta.
    Czytałem na pewniej grupie dyskusyjnej niezły wątek, jak poszukać
    trola. Wpisujemy w poście że 2+2=4,5 i czekamy na oświeconego, który
    tryskając
    swą inteligencją odpisze że matematyki nas w szkole nie nauczyli, że nasz
    intelekt jest równy roślinie
    doniczkowej i że 2+2=4 głupcze i inne tego typu głupoty ;)). Po ujawnieniu
    się intruza, wprowadzamy
    go do KF i po sprawie, co niniejszym czynię ;)))))))

    Pozdrawiam Cię Leszku pewnie ostatni raz ;)))))))))

  • 12. Data: 2002-12-13 08:53:49
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    niepisanych
    > zasadach.Zasadą zawartą w netykiecie jest cięcie postów a nie cytowanie
    > wszystkich w wątku.A Ty tego albo nie potrafisz albo świadomie łamiesz tą
    > zasadę.Cytuj tylko to na co odpowiadasz.To wiedzą największe
    lamy!Wystarczy
    > przez tydzień czytać i nie wyrywać się ze swymi mądrościami;))
    > Po trzecie: na polskiej grupie obowiązuje język polski a nie jego
    > karykatura.Błędy ortograficzne(szczególnie te rażące w oczy) świadczą o
    > niedbalstwie a co za tym idzie o braku szcunku dla czytających..Nie trzeba

    Powiem krótko, męczą mnie już dyskusje z Tobą i Twoimi
    pseudomerytorycznymi wywodami!!!

    Pozdrawiam

    Darek

  • 13. Data: 2002-12-13 09:06:26
    Od: m...@t...pl.N.O.S.P.A.M (Witek Mozga)

    >Powiem krótko, męczą mnie już dyskusje z Tobą i Twoimi
    >pseudomerytorycznymi wywodami!!!

    Co nie zmienia faktu, ze cytaty nalezy wycinac.

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/

  • 14. Data: 2002-12-13 09:06:45
    Od: m...@t...pl.N.O.S.P.A.M (Witek Mozga)

  • 15. Data: 2002-12-13 09:31:14
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Powiedz czy zgryźliwe uwagi, wiążą się z Twoim niedowartościowaniem
    > przez ludzi i z brakiem akceptacji, czy może jest inny powód?\

    Po prostu jestem tetrykiem i robienie złośliwych aczkolwiek nie pozbawionych
    dowcipu uwag mnie bawi.Poza tym chwalę się w ten sposób tym że potrafię
    odpisywać na posty czego niektóre tępaki nie potrafią;)))

  • 16. Data: 2002-12-13 09:34:26
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Powiem krótko, męczą mnie już dyskusje z Tobą i Twoimi
    > pseudomerytorycznymi wywodami!!!

    Odpowiem równie krótko.To nie są pseudomerytoryczne wywody a tylko uwagi
    zwracane upartemu tępakowi na jego niewłaściwe pisanie postów.Ty to nazywasz
    dyskusją??

  • 17. Data: 2002-12-13 09:45:34
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > >

    > Odpowiem równie krótko.To nie są pseudomerytoryczne wywody a tylko uwagi
    > zwracane upartemu tępakowi na jego niewłaściwe pisanie postów.Ty to

    W sumie masz racje,
    to nie jest dyskusja! Mój błąd! (zniżę się na moment do Twojego poziomu
    bo z Tobą inaczej nie można) "Rozmowy" z kretynem nie można nazwać dyskusją
    ;)))).
    I proszę nie chwal się więcej (w nawiązaniu do niższego postu) nie ma czym.

  • 18. Data: 2002-12-13 10:05:19
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > W sumie masz racje,
    > to nie jest dyskusja! Mój błąd! (zniżę się na moment do Twojego poziomu
    > bo z Tobą inaczej nie można) "Rozmowy" z kretynem nie można nazwać
    dyskusją

    O 9.53 wysłałeś głębie post :
    "wprowadzamy go do KF i po sprawie, co niniejszym czynię ;)))))))
    Pozdrawiam Cię Leszku pewnie ostatni raz ;)))))))))

    Więc wychodzi że nie tylko jesteś zbyt tępy aby nauczyć się ciąć posty(o co
    nie tylko ja cię prosiłem ale nawet nie wiesz co to KF.
    Skończ więc waśc i wstydu sobie oszczędz (boś tępy jak tabaka w rogu);))

  • 19. Data: 2002-12-13 13:42:58
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie tylko ja cię prosiłem ale nawet nie wiesz co to KF.
    > Skończ więc waśc i wstydu sobie oszczędz (boś tępy jak tabaka w rogu);))

    Wiesz generalnie poglądy takich ludzi jak Ty ignoruję, ponieważ
    należysz do tych niereformowalnych, którzy kiedyś przypadkiem
    usłyszeli czyjeś poglądy i bez przemyślenia (chociaż nie każdy ma
    takie możliwości i za to nie mogę Ciebie krytykować tylko matkę naturę)
    przyjmują je jako prawdę życiową i kontynuują swą kretyńską misję w życiu
    nie zdając sobie sprawy z mówionych bzdur.

    Ale z drugiej strony nie mogę ignorować tego jeżeli ktoś mnie obraża
    i dlatego zrezygnowałem z umieszczenia Cię na KF. Co
    prawda napisałem że takim ludziom jak Ty się wybacza, ale do pewnego
    momentu,
    nie wiedziałem porostu że głupota ludzka nie zna granic.

    Wstyd mi tylko za to że jesteś Poznaniakiem!

    Pozdrawiam

    Darek

    "Nie głupcami są Ci którzy mało wiedzą,
    zdając sobie z tego sprawę,
    ale Ci którym wydaje się że dużo wiedzą,
    nie zdając sobie sprawy z własnej głupoty"

  • 20. Data: 2002-12-13 14:50:51
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Po prostu jestem tetrykiem i robienie złośliwych aczkolwiek nie pozbawionych
    > dowcipu uwag mnie bawi.Poza tym chwalę się w ten sposób tym że potrafię
    > odpisywać na posty czego niektóre tępaki nie potrafią;)))

    Skoro tak, to jedz do Warszawy i w ramach zartu idz do jakiegos pub'u.
    Jak juz bedziesz siedzial przy barze, to krzyknij na sale : Wisla Krakow
    rzadzi !!!